Sant, måste ragga tag i en kamera bara, sumpade min mobil i veckan..S 500 R wrote:FG borde det vara! Detta är ju en tråd om din LS.MrMopar wrote:Menar Du på Belvederen, eller FG´n?sideburn80 wrote:Hej å välkommen!
Vore kul å få se någon bild på åket ditt..
Så blev man med LS...
Re: Så blev man med LS...
Blood, guts, and Rock ´n´ Roll
Losi 5ive T - Ballbreaker
HPI Baja 5b - Bajamajan
HPI Baja 5b - Bajamajan
- sideburn80
FG´n, men klart som fan jag vill se din Belvedere oxå . Släng upp en bild på den i offtopic delen sen när du raggat tag på en kameraMrMopar wrote:Menar Du på Belvederen, eller FG´n?sideburn80 wrote:Hej å välkommen!
Antar att du köpte Sammie Arnefalks FG, han är en sann RC entusiast och vet hur man håller RC i skick!
Utgår ifrån att du vet att han jobbar på wentzels hobby? Tycker du borde gå dit och handla prylar än Hobbymagasinet (huddinge), Hobbymagasinet tappade sin rang när Sammie lämnade för wentzels enl mig!
Finns ett otal trådar om onöjda kunder på RSB, som behandlar hobbymagasinet.
Han är trevlig att prata med, kunnig och framförallt inte omöjlig med priser!
Utgår ifrån att du vet att han jobbar på wentzels hobby? Tycker du borde gå dit och handla prylar än Hobbymagasinet (huddinge), Hobbymagasinet tappade sin rang när Sammie lämnade för wentzels enl mig!
My motor is stalled but my wheels are still spinning
Lovar att slänga bilder på båda åken så fort som möjligt.sideburn80 wrote:FG´n, men klart som fan jag vill se din Belvedere oxå . Släng upp en bild på den i offtopic delen sen när du raggat tag på en kameraMrMopar wrote:Menar Du på Belvederen, eller FG´n?sideburn80 wrote:Hej å välkommen!
HPI Baja 5b - Bajamajan
HPI Baja 5b - Bajamajan
Jajamänsan, det stämmer bra det!sx3 wrote:Antar att du köpte Sammie Arnefalks FG, han är en sann RC entusiast och vet hur man håller RC i skick!
Och ja, det visste jag...kanonkille rätt igenom, nästan så att man får börja pallra sig in till stan och köpa grejer istället.
Har ju bara fem-tio minuter till Hobbymagasinet, därav att jag oftast väljer att åka dit.
Fick mig en 3PL, laddare till mottagaracket, samt adapter till laddaren, och lite karosspins för 1500:- idag, inte sååå farligt!
HPI Baja 5b - Bajamajan
HPI Baja 5b - Bajamajan