Page 1 of 1

Cool

Posted: 24 Jan 2010, 21:49
by Dräparn
Hur cool som helst :D

[youtube][/youtube]

Re: Cool

Posted: 24 Jan 2010, 22:07
by Mats B
Fan va säker han va.....LOL :lol:

Re: Cool

Posted: 24 Jan 2010, 22:09
by waqr
Hehe.....ja alla är vi bra på något! Han var helt klart grym :D

Re: Cool

Posted: 25 Jan 2010, 07:53
by Lusse
Det där var både bra och roligt....

Re: Cool

Posted: 25 Jan 2010, 08:04
by Jimmy
Vilket party trick :lol:

Re: Cool

Posted: 25 Jan 2010, 08:35
by S 500 R
det vad ju as bra ju... :lol: :lol: :lol: