Page 1 of 1

Belvedere -65

Posted: 29 Mar 2011, 16:14
by MrMopar
Så, folk har velat se bilder på liket!
Nu skickar jag upp några, för alla på forumet att beskåda... :rock2:

Förra vintern/våren:
Image
Image
Image

Förra sommaren, efter en fulpolering och nya fälgar:
Image
Image

Nu i vår, nyligen hemkörd från lack:
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Re: Belvedere -65

Posted: 29 Mar 2011, 19:14
by S 500 R
Då är det bara ut på grusvägarna och gasa :toung:

Snygg bil :thumbsup:

Re: Belvedere -65

Posted: 29 Mar 2011, 19:24
by Jonasson
Ser fin ut! :thumbsup:

Re: Belvedere -65

Posted: 29 Mar 2011, 20:19
by Lusse
Den var snygg och blev ännu snyggare.Bra gjort...

Re: Belvedere -65

Posted: 30 Mar 2011, 13:17
by MrMopar
Stefan:
Äh, här snackar vi sandtag, mycket manligare! :toung:


Tackar grabbar, börjar känna mig rätt så nöjd själv med den. :thumbsup:

Re: Belvedere -65

Posted: 30 Mar 2011, 13:39
by Burnout
Snygga bil :thumbsup: Coolt färg :sunglasses:

Re: Belvedere -65

Posted: 30 Mar 2011, 13:46
by John
Du har gjort ett bra jobb med bilen, riktigt snyggt!
Det är bara tärningen hängandes backspegeln och Meduza i stereon som fattas! :toung:

Hur länge har du haft bilen och när skaffade du den? Var den avställd tidigare?

Re: Belvedere -65

Posted: 30 Mar 2011, 19:45
by MrMopar
Tackar Burnout! :thumbsup:

John:
Jag köpte bilen med ett halvår kvar på besiktningen, har haft den c:a 1½ år.
Allt jobb är gjort på den sen i oktober, typ. :drive:

Re: Belvedere -65

Posted: 30 Mar 2011, 20:30
by Burnout
Jag ju galen i V8 motorer och veteranbilar! :rock2:

Re: Belvedere -65

Posted: 01 Apr 2011, 14:39
by MrMopar
Burnout wrote:Jag ju galen i V8 motorer och veteranbilar! :rock2:
Alla vettiga människor är det. ;)

Re: Belvedere -65

Posted: 01 Apr 2011, 21:34
by J.A racing
MrMopar wrote:
Burnout wrote:Jag ju galen i V8 motorer och veteranbilar! :rock2:
Alla vettiga människor är det. ;)
Japp fast dom riktiga V8´orna kommer från Sverige. :thumbsup: :sunglasses:

Re: Belvedere -65

Posted: 04 Apr 2011, 18:21
by MrMopar
J.A racing wrote:
MrMopar wrote: Japp fast dom riktiga V8´orna kommer från Sverige. :thumbsup: :sunglasses:
Hähä, var inne på det, för lääääänge sedan, att ta en Volvo V8 och lassa ner i en Amazon.
Tyvärr blev det inget av med det. :(