Page 1 of 1
Belvedere -65
Posted: 29 Mar 2011, 16:14
by MrMopar
Re: Belvedere -65
Posted: 29 Mar 2011, 19:14
by S 500 R
Då är det bara ut på grusvägarna och gasa
Snygg bil

Re: Belvedere -65
Posted: 29 Mar 2011, 19:24
by Jonasson
Ser fin ut!

Re: Belvedere -65
Posted: 29 Mar 2011, 20:19
by Lusse
Den var snygg och blev ännu snyggare.Bra gjort...
Re: Belvedere -65
Posted: 30 Mar 2011, 13:17
by MrMopar
Stefan:
Äh, här snackar vi sandtag, mycket manligare!
Tackar grabbar, börjar känna mig rätt så nöjd själv med den.

Re: Belvedere -65
Posted: 30 Mar 2011, 13:39
by Burnout
Snygga bil

Coolt färg

Re: Belvedere -65
Posted: 30 Mar 2011, 13:46
by John
Du har gjort ett bra jobb med bilen, riktigt snyggt!
Det är bara tärningen hängandes backspegeln och Meduza i stereon som fattas!
Hur länge har du haft bilen och när skaffade du den? Var den avställd tidigare?
Re: Belvedere -65
Posted: 30 Mar 2011, 19:45
by MrMopar
Tackar Burnout!
John:
Jag köpte bilen med ett halvår kvar på besiktningen, har haft den c:a 1½ år.
Allt jobb är gjort på den sen i oktober, typ.

Re: Belvedere -65
Posted: 30 Mar 2011, 20:30
by Burnout
Jag ju galen i V8 motorer och veteranbilar!

Re: Belvedere -65
Posted: 01 Apr 2011, 14:39
by MrMopar
Burnout wrote:Jag ju galen i V8 motorer och veteranbilar!

Alla vettiga människor är det.

Re: Belvedere -65
Posted: 01 Apr 2011, 21:34
by J.A racing
MrMopar wrote:Burnout wrote:Jag ju galen i V8 motorer och veteranbilar!

Alla vettiga människor är det.

Japp fast dom riktiga V8´orna kommer från Sverige.

Re: Belvedere -65
Posted: 04 Apr 2011, 18:21
by MrMopar
J.A racing wrote:MrMopar wrote:
Japp fast dom riktiga V8´orna kommer från Sverige.

Hähä, var inne på det, för lääääänge sedan, att ta en Volvo V8 och lassa ner i en Amazon.
Tyvärr blev det inget av med det.
