SKa det vara svårt?!
Bild
Bild
Är det någon vänlig själ som skulle kunna förklara för mig hur i hela världen man får in en sån där bild vid sitt namn. har försökt med alla min små data kunskaper men får endast ett svar att bild saten är för stor...........
SKa det vara svårt?!
Hatar datorer.. 
SKa det vara svårt?!
- J.A racing
Re: Bild
Ja de e inte så lätt men jag tror jag lyckades få till den i Photobucket i avatar storlek.
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Hmmm, photobucket.. Mycket meck med detta. men får väl snurra in där och kolla om man blir klokare..J.A racing wrote:Ja de e inte så lätt men jag tror jag lyckades få till den i Photobucket i avatar storlek.
- J.A racing
Eller ta det program som du alltid använder när du lägger in bilder här, dom borde ju ha samma funktioner typ.Stelunex wrote:Hmmm, photobucket.. Mycket meck med detta. men får väl snurra in där och kolla om man blir klokare..J.A racing wrote:Ja de e inte så lätt men jag tror jag lyckades få till den i Photobucket i avatar storlek.
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Ett alternativ är att bara ta en bild du har på datorn och öppna upp den i ett redigeringsprogram och skala ner den till de mått som finns angivna i din kontrollpanel här på forumet. Ska funka!
Letar Baja 5B
- J.A racing