Vad gör DU just nu?

Här diskuterar du allt mellan himmel och jord, förutom RC!
huginen
Posts: 2113
Joined: 21 Apr 2011, 15:59
Phone Number: 0733642957
Location: Södertälje

Re: Vad gör DU just nu?

Post by huginen » 26 Jul 2011, 07:43

MrKnopfler wrote:Liiiiite varmt då :hmm:
hehe en aningen varmt kanske :thumbsup:
Bil: HPI Baja 5b/T SS(Bash and Trash)
Bil: HPI Baja 5b (The Leftover)
Båt: Faluga 120 26cc Zenoah
Radio: Futaba 4pl
Quadcopter:Hobbyking SK450

Sponsor

Sponsor
 

User avatar
MrKnopfler
Posts: 7997
Joined: 30 Oct 2009, 22:18
Phone Number: 0705919847
Location: Erikslund/Ånge
Contact:

Re: Vad gör DU just nu?

Post by MrKnopfler » 26 Jul 2011, 23:03

Jobbar å sliter :lol2:
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl

Miss RC
Sponsor
Posts: 351
Joined: 22 Feb 2010, 21:18
Location: Valdemarsvik

Re: Vad gör DU just nu?

Post by Miss RC » 27 Jul 2011, 07:45

Ska sova.... :yawn:

User avatar
S 500 R
Hedersmedlem
Posts: 20696
Joined: 30 Oct 2009, 19:21
Location: Mölndal

Re: Vad gör DU just nu?

Post by S 500 R » 27 Jul 2011, 07:52

Frukost snart...
☆Styr med: Sanwa M11X och MT-4☆
ÄNTLIGEN klar med min 5b
nu finns vi på facebook oxå, RcBash.se

User avatar
Boonzie
Posts: 415
Joined: 21 Jun 2011, 20:41
Location: Upplands väsby, stockholm

Re: Vad gör DU just nu?

Post by Boonzie » 27 Jul 2011, 13:49

Tjurar över att jag glömde min laptop hos kund igår... i södertälje :(

User avatar
Nihlén
Posts: 129
Joined: 16 Jul 2011, 02:06
Phone Number: 0706513973
Location: Stockholm

Re: Vad gör DU just nu?

Post by Nihlén » 27 Jul 2011, 14:44

Grämer mig över att det troligen inte blir någon körning för mig i kväll... måste packa inför resan på fredag... varför packa så tidigt? jo för att jag troligen måste åka på långtur i morgon och kommer hem sent såååå det blir ingen körning i morgon heller, ingen lackering heller för den delen.

Underbart när andrakontoret ligger 35mil bort.
HPI NOS-Edition 2.0 Baja 5B ojojoj standard

User avatar
MrKnopfler
Posts: 7997
Joined: 30 Oct 2009, 22:18
Phone Number: 0705919847
Location: Erikslund/Ånge
Contact:

Re: Vad gör DU just nu?

Post by MrKnopfler » 27 Jul 2011, 17:32

Ska hämta igen bilen idag :clap: :happy:
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl

User avatar
S 500 R
Hedersmedlem
Posts: 20696
Joined: 30 Oct 2009, 19:21
Location: Mölndal

Re: Vad gör DU just nu?

Post by S 500 R » 27 Jul 2011, 18:41

Körde en sväng med MCD, man får bra med fäste på gräset alltså!
☆Styr med: Sanwa M11X och MT-4☆
ÄNTLIGEN klar med min 5b
nu finns vi på facebook oxå, RcBash.se

Mackan666
Posts: 902
Joined: 31 Oct 2009, 12:28
Location: Älmhult, smaulands stolthet

Re: Vad gör DU just nu?

Post by Mackan666 » 27 Jul 2011, 19:19

S 500 R wrote:Körde en sväng med MCD, man får bra med fäste på gräset alltså!
Då har du väl inget gräs kvar? Men du blir nog av med mossan, om du nu har sånt skit?
Losi 5ive-t
Kraken Vesla.5
MCD XR5

User avatar
S 500 R
Hedersmedlem
Posts: 20696
Joined: 30 Oct 2009, 19:21
Location: Mölndal

Re: Vad gör DU just nu?

Post by S 500 R » 27 Jul 2011, 20:23

Mackan666 wrote:
S 500 R wrote:Körde en sväng med MCD, man får bra med fäste på gräset alltså!
Då har du väl inget gräs kvar? Men du blir nog av med mossan, om du nu har sånt skit?
Hehehe, nja en del är kvar. Jag kör inte på min mark utan komunens mark. Den är precis utanför min tomt.
☆Styr med: Sanwa M11X och MT-4☆
ÄNTLIGEN klar med min 5b
nu finns vi på facebook oxå, RcBash.se

User avatar
Robban
Posts: 4403
Joined: 09 Jun 2010, 16:12
Phone Number: 0732300322
Location: Hallsberg

Re: Vad gör DU just nu?

Post by Robban » 27 Jul 2011, 21:30

Har precis provat lite med airbrush sprutan. Måste säga att det är fan så mkt enklare än med sprayburk.

har bestämt att jag skall måla min woodster till helgen... har färgerna jag vill ha så... Men måste nog beställa mera..

User avatar
huSSe
Hedersmedlem
Posts: 13568
Joined: 30 Oct 2009, 19:20
Phone Number: 0706663366
Location: nollsexnoll

Re: Vad gör DU just nu?

Post by huSSe » 27 Jul 2011, 21:34

blir sugen som satan att skaffa mig en airbrusch!
blir nog oxå.
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!

User avatar
J.A racing
Posts: 10307
Joined: 30 Oct 2009, 20:36
Location: Trosa

Re: Vad gör DU just nu?

Post by J.A racing » 27 Jul 2011, 23:34

Det är skit kul att lacka med det, sen med Faskolor så stinker det ju inget heller. :thumbsup:
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".

User avatar
Mats B
Posts: 5251
Joined: 30 Oct 2009, 21:53
Location: Reftele...Sveriges faktiskta mittpunkt ;)

Re: Vad gör DU just nu?

Post by Mats B » 27 Jul 2011, 23:35

huSSe wrote:blir sugen som satan att skaffa mig en airbrusch!
blir nog oxå.
Du kommer inte att ångra dig...Jag lovar...Ones u used a Airbrush , U won´t go back..
MCD UltimateCarbon K600 TWIN

User avatar
Mats B
Posts: 5251
Joined: 30 Oct 2009, 21:53
Location: Reftele...Sveriges faktiskta mittpunkt ;)

Re: Vad gör DU just nu?

Post by Mats B » 28 Jul 2011, 12:56

Denna tråd var nästan kusligt DÖD idag inte ett inlägg efter mitt igår kväll :hmm: :hmm:

Var´t är alla kaffe drickare & annat folk..borde ju vara inne på åtminstone 4-tår vid de här laget :sunglasses: :sunglasses:
MCD UltimateCarbon K600 TWIN

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests