hehe en aningen varmt kanskeMrKnopfler wrote:Liiiiite varmt då![]()
Vad gör DU just nu?
Re: Vad gör DU just nu?
Bil: HPI Baja 5b/T SS(Bash and Trash)
Bil: HPI Baja 5b (The Leftover)
Båt: Faluga 120 26cc Zenoah
Radio: Futaba 4pl
Quadcopter:Hobbyking SK450
Bil: HPI Baja 5b (The Leftover)
Båt: Faluga 120 26cc Zenoah
Radio: Futaba 4pl
Quadcopter:Hobbyking SK450
- MrKnopfler
- Posts: 7997
- Joined: 30 Oct 2009, 22:18
- Phone Number: 0705919847
- Location: Erikslund/Ånge
- Contact:
Re: Vad gör DU just nu?
Jobbar å sliter 
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
Re: Vad gör DU just nu?
Ska sova.... 
Re: Vad gör DU just nu?
Frukost snart...
Re: Vad gör DU just nu?
Tjurar över att jag glömde min laptop hos kund igår... i södertälje 
Re: Vad gör DU just nu?
Grämer mig över att det troligen inte blir någon körning för mig i kväll... måste packa inför resan på fredag... varför packa så tidigt? jo för att jag troligen måste åka på långtur i morgon och kommer hem sent såååå det blir ingen körning i morgon heller, ingen lackering heller för den delen.
Underbart när andrakontoret ligger 35mil bort.
Underbart när andrakontoret ligger 35mil bort.
HPI NOS-Edition 2.0 Baja 5B ojojoj standard
- MrKnopfler
- Posts: 7997
- Joined: 30 Oct 2009, 22:18
- Phone Number: 0705919847
- Location: Erikslund/Ånge
- Contact:
Re: Vad gör DU just nu?
Ska hämta igen bilen idag

"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
Re: Vad gör DU just nu?
Körde en sväng med MCD, man får bra med fäste på gräset alltså!
Re: Vad gör DU just nu?
Då har du väl inget gräs kvar? Men du blir nog av med mossan, om du nu har sånt skit?S 500 R wrote:Körde en sväng med MCD, man får bra med fäste på gräset alltså!
Losi 5ive-t
Kraken Vesla.5
MCD XR5
Kraken Vesla.5
MCD XR5
Re: Vad gör DU just nu?
Hehehe, nja en del är kvar. Jag kör inte på min mark utan komunens mark. Den är precis utanför min tomt.Mackan666 wrote:Då har du väl inget gräs kvar? Men du blir nog av med mossan, om du nu har sånt skit?S 500 R wrote:Körde en sväng med MCD, man får bra med fäste på gräset alltså!
Re: Vad gör DU just nu?
Har precis provat lite med airbrush sprutan. Måste säga att det är fan så mkt enklare än med sprayburk.
har bestämt att jag skall måla min woodster till helgen... har färgerna jag vill ha så... Men måste nog beställa mera..
har bestämt att jag skall måla min woodster till helgen... har färgerna jag vill ha så... Men måste nog beställa mera..
- huSSe
- Hedersmedlem
- Posts: 13568
- Joined: 30 Oct 2009, 19:20
- Phone Number: 0706663366
- Location: nollsexnoll
Re: Vad gör DU just nu?
blir sugen som satan att skaffa mig en airbrusch!
blir nog oxå.
blir nog oxå.
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
- J.A racing
- Posts: 10307
- Joined: 30 Oct 2009, 20:36
- Location: Trosa
Re: Vad gör DU just nu?
Det är skit kul att lacka med det, sen med Faskolor så stinker det ju inget heller. 
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Re: Vad gör DU just nu?
Du kommer inte att ångra dig...Jag lovar...Ones u used a Airbrush , U won´t go back..huSSe wrote:blir sugen som satan att skaffa mig en airbrusch!
blir nog oxå.
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
Re: Vad gör DU just nu?
Denna tråd var nästan kusligt DÖD idag inte ett inlägg efter mitt igår kväll
Var´t är alla kaffe drickare & annat folk..borde ju vara inne på åtminstone 4-tår vid de här laget

Var´t är alla kaffe drickare & annat folk..borde ju vara inne på åtminstone 4-tår vid de här laget
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests




