Vad gör DU just nu?
- MrKnopfler
- Posts: 7997
- Joined: 30 Oct 2009, 22:18
- Phone Number: 0705919847
- Location: Erikslund/Ånge
- Contact:
Re: Vad gör DU just nu?
Här också 
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
- MrKnopfler
- Posts: 7997
- Joined: 30 Oct 2009, 22:18
- Phone Number: 0705919847
- Location: Erikslund/Ånge
- Contact:
Re: Vad gör DU just nu?
Kanske ska ha en kaviar och ostmacka också 
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
- MrKnopfler
- Posts: 7997
- Joined: 30 Oct 2009, 22:18
- Phone Number: 0705919847
- Location: Erikslund/Ånge
- Contact:
Re: Vad gör DU just nu?
1990:- för en 32" LCD-tv på Media Markt... Man kanske skulle slå till 
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
Re: Vad gör DU just nu?
Lägg dom pengarna på en trimpipa till MCD:n istället. Tror jag din familj skulle uppskatta mer faktisktMrKnopfler wrote:1990:- för en 32" LCD-tv på Media Markt... Man kanske skulle slå till
Letar Baja 5B
- MrKnopfler
- Posts: 7997
- Joined: 30 Oct 2009, 22:18
- Phone Number: 0705919847
- Location: Erikslund/Ånge
- Contact:
Re: Vad gör DU just nu?
Njaäaäaäa. Jag skulle uppskatta att få ha våran tv ifred... Den är överdoserad med Musses Klubbhus å Händige Manny nu... Disney-kanalen har varit på så ofta så om man tittar på en film där det är natt eller mörkt så ser man Musse Pigg-huvvet nere i vänstra hörnet 
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
- MrKnopfler
- Posts: 7997
- Joined: 30 Oct 2009, 22:18
- Phone Number: 0705919847
- Location: Erikslund/Ånge
- Contact:
Re: Vad gör DU just nu?
Frugan skulle INTE uppskatta en trimmpipa... Men jag skulle göra det
Å det är frugan som får betala tv:n
Å det är frugan som får betala tv:n
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
Re: Vad gör DU just nu?
Såg precis att Mouton tagit bort mitt inlägg på RSB som jag gjorde igår. Det enda jag skrev var att de flesta håller till här nuförtiden och att personen i fråga förmodligen skulle ställa frågan här istället. Var tydligen spam enligt Mouton 
Letar Baja 5B
Re: Vad gör DU just nu?
Äter amerikanska pankakor med lönnsirap. Sen hawaiihålan 
Re: Vad gör DU just nu?
Vad ska du sälja?waqr wrote:Lägger in blocket annonser!
http://www.largescaleracing.se
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
Re: Vad gör DU just nu?
Bajan och FG, han är trött på det nu 
Re: Vad gör DU just nu?
Så är det nogS 500 R wrote:Bajan och FG, han är trött på det nu
http://www.largescaleracing.se
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
Re: Vad gör DU just nu?
Du får sluta och skicka så mycket spamwaqr wrote:Såg precis att Mouton tagit bort mitt inlägg på RSB som jag gjorde igår. Det enda jag skrev var att de flesta håller till här nuförtiden och att personen i fråga förmodligen skulle ställa frågan här istället. Var tydligen spam enligt Mouton
http://www.largescaleracing.se
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
Re: Vad gör DU just nu?
Hehe...japp nu ryker alla LS bilarS 500 R wrote:Bajan och FG, han är trött på det nu
Nejdå, lägger in lite soffor och skåp som ska bort bara.
Letar Baja 5B
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 12 guests




