Vad gör DU just nu?

Här diskuterar du allt mellan himmel och jord, förutom RC!
User avatar
waqr
Posts: 10328
Joined: 30 Oct 2009, 21:07
Phone Number: 0709998877
Location: Karlskoga

Re: Vad gör DU just nu?

Post by waqr » 29 Aug 2010, 08:08

Samma här :)
Letar Baja 5B

Sponsor

Sponsor
 

User avatar
MrKnopfler
Posts: 7997
Joined: 30 Oct 2009, 22:18
Phone Number: 0705919847
Location: Erikslund/Ånge
Contact:

Re: Vad gör DU just nu?

Post by MrKnopfler » 29 Aug 2010, 08:20

Här också :thumbsup:
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl

User avatar
MrKnopfler
Posts: 7997
Joined: 30 Oct 2009, 22:18
Phone Number: 0705919847
Location: Erikslund/Ånge
Contact:

Re: Vad gör DU just nu?

Post by MrKnopfler » 29 Aug 2010, 08:28

Kanske ska ha en kaviar och ostmacka också :drool:
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl

User avatar
MrKnopfler
Posts: 7997
Joined: 30 Oct 2009, 22:18
Phone Number: 0705919847
Location: Erikslund/Ånge
Contact:

Re: Vad gör DU just nu?

Post by MrKnopfler » 29 Aug 2010, 09:35

1990:- för en 32" LCD-tv på Media Markt... Man kanske skulle slå till :hmm:
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl

User avatar
waqr
Posts: 10328
Joined: 30 Oct 2009, 21:07
Phone Number: 0709998877
Location: Karlskoga

Re: Vad gör DU just nu?

Post by waqr » 29 Aug 2010, 09:38

MrKnopfler wrote:1990:- för en 32" LCD-tv på Media Markt... Man kanske skulle slå till :hmm:
Lägg dom pengarna på en trimpipa till MCD:n istället. Tror jag din familj skulle uppskatta mer faktiskt :lol:
Letar Baja 5B

User avatar
MrKnopfler
Posts: 7997
Joined: 30 Oct 2009, 22:18
Phone Number: 0705919847
Location: Erikslund/Ånge
Contact:

Re: Vad gör DU just nu?

Post by MrKnopfler » 29 Aug 2010, 09:45

Njaäaäaäa. Jag skulle uppskatta att få ha våran tv ifred... Den är överdoserad med Musses Klubbhus å Händige Manny nu... Disney-kanalen har varit på så ofta så om man tittar på en film där det är natt eller mörkt så ser man Musse Pigg-huvvet nere i vänstra hörnet :doh:
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl

User avatar
MrKnopfler
Posts: 7997
Joined: 30 Oct 2009, 22:18
Phone Number: 0705919847
Location: Erikslund/Ånge
Contact:

Re: Vad gör DU just nu?

Post by MrKnopfler » 29 Aug 2010, 09:47

Frugan skulle INTE uppskatta en trimmpipa... Men jag skulle göra det :lol:
Å det är frugan som får betala tv:n :lol:
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl

User avatar
waqr
Posts: 10328
Joined: 30 Oct 2009, 21:07
Phone Number: 0709998877
Location: Karlskoga

Re: Vad gör DU just nu?

Post by waqr » 29 Aug 2010, 11:00

Såg precis att Mouton tagit bort mitt inlägg på RSB som jag gjorde igår. Det enda jag skrev var att de flesta håller till här nuförtiden och att personen i fråga förmodligen skulle ställa frågan här istället. Var tydligen spam enligt Mouton :hmm:
Letar Baja 5B

User avatar
S 500 R
Hedersmedlem
Posts: 20696
Joined: 30 Oct 2009, 19:21
Location: Mölndal

Re: Vad gör DU just nu?

Post by S 500 R » 29 Aug 2010, 11:11

Äter amerikanska pankakor med lönnsirap. Sen hawaiihålan :happy:
☆Styr med: Sanwa M11X och MT-4☆
ÄNTLIGEN klar med min 5b
nu finns vi på facebook oxå, RcBash.se

User avatar
waqr
Posts: 10328
Joined: 30 Oct 2009, 21:07
Phone Number: 0709998877
Location: Karlskoga

Re: Vad gör DU just nu?

Post by waqr » 29 Aug 2010, 11:22

Lägger in blocket annonser!
Letar Baja 5B

Jimmy
Posts: 3058
Joined: 30 Oct 2009, 21:59
Location: Karlskoga

Re: Vad gör DU just nu?

Post by Jimmy » 29 Aug 2010, 11:35

waqr wrote:Lägger in blocket annonser!
Vad ska du sälja?
http://www.largescaleracing.se
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.

User avatar
S 500 R
Hedersmedlem
Posts: 20696
Joined: 30 Oct 2009, 19:21
Location: Mölndal

Re: Vad gör DU just nu?

Post by S 500 R » 29 Aug 2010, 11:43

Bajan och FG, han är trött på det nu :lol:
☆Styr med: Sanwa M11X och MT-4☆
ÄNTLIGEN klar med min 5b
nu finns vi på facebook oxå, RcBash.se

Jimmy
Posts: 3058
Joined: 30 Oct 2009, 21:59
Location: Karlskoga

Re: Vad gör DU just nu?

Post by Jimmy » 29 Aug 2010, 11:46

S 500 R wrote:Bajan och FG, han är trött på det nu :lol:
Så är det nog :cheesy: :lol: :lol:
http://www.largescaleracing.se
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.

Jimmy
Posts: 3058
Joined: 30 Oct 2009, 21:59
Location: Karlskoga

Re: Vad gör DU just nu?

Post by Jimmy » 29 Aug 2010, 11:47

waqr wrote:Såg precis att Mouton tagit bort mitt inlägg på RSB som jag gjorde igår. Det enda jag skrev var att de flesta håller till här nuförtiden och att personen i fråga förmodligen skulle ställa frågan här istället. Var tydligen spam enligt Mouton :hmm:
Du får sluta och skicka så mycket spam :sunglasses: :lol: :lol:
http://www.largescaleracing.se
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.

User avatar
waqr
Posts: 10328
Joined: 30 Oct 2009, 21:07
Phone Number: 0709998877
Location: Karlskoga

Re: Vad gör DU just nu?

Post by waqr » 29 Aug 2010, 12:30

S 500 R wrote:Bajan och FG, han är trött på det nu :lol:
Hehe...japp nu ryker alla LS bilar :lol:

Nejdå, lägger in lite soffor och skåp som ska bort bara.
Letar Baja 5B

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests