navigation till 1:1 bil.
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Re: navigation till 1:1 bil.
Jag blev positivt överraskad av Navigons app till Androiden.....mycket bättre än både min TomTom och Mio´n......men givetvis är det en app, och den saknar en massa funktioner och lull lull, men jag är helnöjd !
- J.A racing
Jag har en liten Garmin och är jäkligt nöjd med den, testade även telia navigator till iphone i somras grymt bra. Fast monterat är snyggt de kan jag hålla med om, men det är minst 10 x så dyrt. 
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Jag har en pioneer avic d3. Den är rätt gammal nu. Jag har även en Iphone som jag använder när jag inte åker min vanliga bil. Måste säga att fast installation spöar portabel med hästlängder. Klart mer pengar men om man har råd är det värt det. Dels är det ju uppenbart större display.
I min kan jag med en sladd koppla ipod (den är så gammal så den har inget stöd för iphone) som ligger i handskfacket och då har jag massa musik där. Jag har även backkamera kopplad till den vilket är löjligt behagligt. Sen finns lutningsmätare och G-mätare och en massa andra sådana livsviktiga funktioner inbyggda. Plus att du inte automatiskt kör vilse om någon ringer eller att man plockat ur den till en annan bil.
Lycka till.
Mvh Olle
I min kan jag med en sladd koppla ipod (den är så gammal så den har inget stöd för iphone) som ligger i handskfacket och då har jag massa musik där. Jag har även backkamera kopplad till den vilket är löjligt behagligt. Sen finns lutningsmätare och G-mätare och en massa andra sådana livsviktiga funktioner inbyggda. Plus att du inte automatiskt kör vilse om någon ringer eller att man plockat ur den till en annan bil.
Lycka till.
Mvh Olle
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
blir nog den här när jag kommer hem. så man hittar till alla BASH ställen
i sommar.
http://www.pioneer.eu/se/products/25/11 ... index.html

i sommar.
http://www.pioneer.eu/se/products/25/11 ... index.html

Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!