den ska nog jag ta och testa lär ju skit brajebogren wrote:Jag har en väcka klocka som känner av hur man sover o väcker en när man sover som lättast den heter axbo fin på teknikmagasinet
Vad gör DU just nu?
- madmike83
- Posts: 2124
- Joined: 31 Oct 2009, 00:38
- Phone Number: 0709998877
- Location: Hälsingland/Ljusdal
Re: Vad gör DU just nu?
HPI Baja 5b ss konventerad till 5T med zenoah 30,5 pro mod. Woodser kaross
http://www.rccenter.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.rccenter.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Vad gör DU just nu?
Inga problem Johan. Har ingen cylinder iaf så. Tack för dealen!J.A racing wrote:Förgasaren skickas idag, hann tyvärr inte me det igår.Robban wrote:Har hämtat ungarna på dagis. Innan dess så fixade jag det sista på min egen utformade servohållare i Alu till attacken. Nu är den klar och servona samt batteriboxen och mottagarlåda är monterat. Skall ta med och tvätta fram och bakvagn ikväll sen inväntar jag min raceportade 34 mm cylle och en 813 fugge sen skall det köras in
- J.A racing
- Posts: 10307
- Joined: 30 Oct 2009, 20:36
- Location: Trosa
Re: Vad gör DU just nu?
Tack själv idag är det skickatRobban wrote:Inga problem Johan. Har ingen cylinder iaf så. Tack för dealen!J.A racing wrote:Förgasaren skickas idag, hann tyvärr inte me det igår.Robban wrote:Har hämtat ungarna på dagis. Innan dess så fixade jag det sista på min egen utformade servohållare i Alu till attacken. Nu är den klar och servona samt batteriboxen och mottagarlåda är monterat. Skall ta med och tvätta fram och bakvagn ikväll sen inväntar jag min raceportade 34 mm cylle och en 813 fugge sen skall det köras in
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
- madmike83
- Posts: 2124
- Joined: 31 Oct 2009, 00:38
- Phone Number: 0709998877
- Location: Hälsingland/Ljusdal
Re: Vad gör DU just nu?
ligger och väntar på halv åtta hos mig
imorgon ska bajan med till jobbet en som jag jobbar med som var intreserad så jag ska ta med den
som tur är får jag åka bil imorgon så jag slitter ta den på bussen
imorgon ska bajan med till jobbet en som jag jobbar med som var intreserad så jag ska ta med den
som tur är får jag åka bil imorgon så jag slitter ta den på bussen
HPI Baja 5b ss konventerad till 5T med zenoah 30,5 pro mod. Woodser kaross
http://www.rccenter.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.rccenter.se" onclick="window.open(this.href);return false;
- J.A racing
- Posts: 10307
- Joined: 30 Oct 2009, 20:36
- Location: Trosa
Re: Vad gör DU just nu?
Läser om barnvagnar numera !
Tror det lutar åt en Crescent vagn nu faktiskt.
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
- madmike83
- Posts: 2124
- Joined: 31 Oct 2009, 00:38
- Phone Number: 0709998877
- Location: Hälsingland/Ljusdal
Re: Vad gör DU just nu?
vi har en en sån där gammal trä vagn med stålhjul här på vinden det vore väl nåttJ.A racing wrote:Läser om barnvagnar numera !Tror det lutar åt en Crescent vagn nu faktiskt.
att överaska tjejjen med
HPI Baja 5b ss konventerad till 5T med zenoah 30,5 pro mod. Woodser kaross
http://www.rccenter.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.rccenter.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Vad gör DU just nu?
Dom är fina dom Cresentvagnarna!J.A racing wrote:Läser om barnvagnar numera !Tror det lutar åt en Crescent vagn nu faktiskt.
- J.A racing
- Posts: 10307
- Joined: 30 Oct 2009, 20:36
- Location: Trosa
Re: Vad gör DU just nu?
Idag du Knopfler kom en av våra nya bilar en R730 Topline 6x4 med container-rede.
Ska fixa i ordning den imorgon med regplåtar och diverse småprylar.
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
- J.A racing
- Posts: 10307
- Joined: 30 Oct 2009, 20:36
- Location: Trosa
Re: Vad gör DU just nu?
Ja jag har läst att dom ska vara bra, har ni sån? Vi hade en Emmaljunga till Dennis men den var varken jag eller min sambo nöjd med, så jäkla klumpig och dum men den var fin.S 500 R wrote:Dom är fina dom Cresentvagnarna!J.A racing wrote:Läser om barnvagnar numera !Tror det lutar åt en Crescent vagn nu faktiskt.
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Re: Vad gör DU just nu?
Nä, vi har varit och kollat på den. Ser ju riktigt fin ut. Vi kör på babytravel. Den funkar bäst till våran bil storleksmässigt!
Re: Vad gör DU just nu?
Det där med barnvagnar är en jungel. Till Nina (min äldsta) köpte vi en Segr.. Tung som fan och drog snett. Efter ett vanisnnes bryt så gick den rakt men fortfarande tung. Taskigt andrahandsvärde också. Till Ronja (Mellern) så köpte vi en 3 hjulig historia kommer inte ihåg namnet men det va iaf Emmaljunga som tillverka. Summa sumarum om den vagnen... TOTALT livsfarlig. Vart ingen större skillnad storleksmässigt när man vek ihop den heller. Till Leia (minstingen) vart det en beggad Brio för 600:- bästa ligg vagnen vi haft. Vi har också en Emmaljunga scooter som vi köpte till Nina när hon inte ville ligga ner längre. Den går än. Skit bra vagn smidig och billig (2200:- ny)
Som du säger Stefan. Satsa på smidighet!
Som du säger Stefan. Satsa på smidighet!
- J.A racing
- Posts: 10307
- Joined: 30 Oct 2009, 20:36
- Location: Trosa
Re: Vad gör DU just nu?
Ja just det våran Emmaljunga drog ju snett som fan, de hade jag glömt. Så fort man kikade bort lite så var man ju i dikeskanten.
Beställer nog en Crescent imorgon, dom har kampanj på dom nu månaden ut. Var och kikade på en igår 
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
- huSSe
- Hedersmedlem
- Posts: 13568
- Joined: 30 Oct 2009, 19:20
- Phone Number: 0706663366
- Location: nollsexnoll
Re: Vad gör DU just nu?
j:a har du kollat diff oljan på vagnen? drar den snett när du
springer i väg i högt tempo?
springer i väg i högt tempo?
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
- J.A racing
- Posts: 10307
- Joined: 30 Oct 2009, 20:36
- Location: Trosa
Re: Vad gör DU just nu?
Springer jag har inte sprungit sen på jumpan i 9´n!huSSe wrote:j:a har du kollat diff oljan på vagnen? drar den snett när du
springer i väg i högt tempo?
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
- MrKnopfler
- Posts: 7997
- Joined: 30 Oct 2009, 22:18
- Phone Number: 0705919847
- Location: Erikslund/Ånge
- Contact:
Re: Vad gör DU just nu?
Man springer bara när det är fara för livet... Eller när LS:n är på rymmenJ.A racing wrote:Springer jag har inte sprungit sen på jumpan i 9´n!huSSe wrote:j:a har du kollat diff oljan på vagnen? drar den snett när du
springer i väg i högt tempo?
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests




