Vad gör DU just nu?

Här diskuterar du allt mellan himmel och jord, förutom RC!
User avatar
madmike83
Posts: 2124
Joined: 31 Oct 2009, 00:38
Phone Number: 0709998877
Location: Hälsingland/Ljusdal

Re: Vad gör DU just nu?

Post by madmike83 » 21 Sep 2010, 17:13

jebogren wrote:Jag har en väcka klocka som känner av hur man sover o väcker en när man sover som lättast den heter axbo fin på teknikmagasinet
den ska nog jag ta och testa lär ju skit bra
HPI Baja 5b ss konventerad till 5T med zenoah 30,5 pro mod. Woodser kaross

http://www.rccenter.se" onclick="window.open(this.href);return false;

Sponsor

Sponsor
 

User avatar
Robban
Posts: 4403
Joined: 09 Jun 2010, 16:12
Phone Number: 0732300322
Location: Hallsberg

Re: Vad gör DU just nu?

Post by Robban » 21 Sep 2010, 17:50

J.A racing wrote:
Robban wrote:Har hämtat ungarna på dagis. Innan dess så fixade jag det sista på min egen utformade servohållare i Alu till attacken. Nu är den klar och servona samt batteriboxen och mottagarlåda är monterat. Skall ta med och tvätta fram och bakvagn ikväll sen inväntar jag min raceportade 34 mm cylle och en 813 fugge sen skall det köras in :)
Förgasaren skickas idag, hann tyvärr inte me det igår.
Inga problem Johan. Har ingen cylinder iaf så. Tack för dealen!

User avatar
J.A racing
Posts: 10307
Joined: 30 Oct 2009, 20:36
Location: Trosa

Re: Vad gör DU just nu?

Post by J.A racing » 21 Sep 2010, 18:07

Robban wrote:
J.A racing wrote:
Robban wrote:Har hämtat ungarna på dagis. Innan dess så fixade jag det sista på min egen utformade servohållare i Alu till attacken. Nu är den klar och servona samt batteriboxen och mottagarlåda är monterat. Skall ta med och tvätta fram och bakvagn ikväll sen inväntar jag min raceportade 34 mm cylle och en 813 fugge sen skall det köras in :)
Förgasaren skickas idag, hann tyvärr inte me det igår.
Inga problem Johan. Har ingen cylinder iaf så. Tack för dealen!
Tack själv idag är det skickat :thumbsup:
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".

User avatar
madmike83
Posts: 2124
Joined: 31 Oct 2009, 00:38
Phone Number: 0709998877
Location: Hälsingland/Ljusdal

Re: Vad gör DU just nu?

Post by madmike83 » 21 Sep 2010, 19:17

ligger och väntar på halv åtta hos mig
imorgon ska bajan med till jobbet en som jag jobbar med som var intreserad så jag ska ta med den
som tur är får jag åka bil imorgon så jag slitter ta den på bussen
HPI Baja 5b ss konventerad till 5T med zenoah 30,5 pro mod. Woodser kaross

http://www.rccenter.se" onclick="window.open(this.href);return false;

User avatar
J.A racing
Posts: 10307
Joined: 30 Oct 2009, 20:36
Location: Trosa

Re: Vad gör DU just nu?

Post by J.A racing » 21 Sep 2010, 19:28

Läser om barnvagnar numera ! :lol: Tror det lutar åt en Crescent vagn nu faktiskt.
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".

User avatar
madmike83
Posts: 2124
Joined: 31 Oct 2009, 00:38
Phone Number: 0709998877
Location: Hälsingland/Ljusdal

Re: Vad gör DU just nu?

Post by madmike83 » 21 Sep 2010, 19:31

J.A racing wrote:Läser om barnvagnar numera ! :lol: Tror det lutar åt en Crescent vagn nu faktiskt.
vi har en en sån där gammal trä vagn med stålhjul här på vinden det vore väl nått
att överaska tjejjen med
HPI Baja 5b ss konventerad till 5T med zenoah 30,5 pro mod. Woodser kaross

http://www.rccenter.se" onclick="window.open(this.href);return false;

User avatar
S 500 R
Hedersmedlem
Posts: 20696
Joined: 30 Oct 2009, 19:21
Location: Mölndal

Re: Vad gör DU just nu?

Post by S 500 R » 21 Sep 2010, 20:04

J.A racing wrote:Läser om barnvagnar numera ! :lol: Tror det lutar åt en Crescent vagn nu faktiskt.
Dom är fina dom Cresentvagnarna!
☆Styr med: Sanwa M11X och MT-4☆
ÄNTLIGEN klar med min 5b
nu finns vi på facebook oxå, RcBash.se

User avatar
J.A racing
Posts: 10307
Joined: 30 Oct 2009, 20:36
Location: Trosa

Re: Vad gör DU just nu?

Post by J.A racing » 21 Sep 2010, 20:06

Idag du Knopfler kom en av våra nya bilar en R730 Topline 6x4 med container-rede. :clap: :thumbsup: Ska fixa i ordning den imorgon med regplåtar och diverse småprylar.
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".

User avatar
J.A racing
Posts: 10307
Joined: 30 Oct 2009, 20:36
Location: Trosa

Re: Vad gör DU just nu?

Post by J.A racing » 21 Sep 2010, 20:10

S 500 R wrote:
J.A racing wrote:Läser om barnvagnar numera ! :lol: Tror det lutar åt en Crescent vagn nu faktiskt.
Dom är fina dom Cresentvagnarna!
Ja jag har läst att dom ska vara bra, har ni sån? Vi hade en Emmaljunga till Dennis men den var varken jag eller min sambo nöjd med, så jäkla klumpig och dum men den var fin. :doh: Den här gången ska smidighet ha prio ett :sunglasses:
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".

User avatar
S 500 R
Hedersmedlem
Posts: 20696
Joined: 30 Oct 2009, 19:21
Location: Mölndal

Re: Vad gör DU just nu?

Post by S 500 R » 21 Sep 2010, 20:13

Nä, vi har varit och kollat på den. Ser ju riktigt fin ut. Vi kör på babytravel. Den funkar bäst till våran bil storleksmässigt!
☆Styr med: Sanwa M11X och MT-4☆
ÄNTLIGEN klar med min 5b
nu finns vi på facebook oxå, RcBash.se

User avatar
Robban
Posts: 4403
Joined: 09 Jun 2010, 16:12
Phone Number: 0732300322
Location: Hallsberg

Re: Vad gör DU just nu?

Post by Robban » 21 Sep 2010, 20:18

Det där med barnvagnar är en jungel. Till Nina (min äldsta) köpte vi en Segr.. Tung som fan och drog snett. Efter ett vanisnnes bryt så gick den rakt men fortfarande tung. Taskigt andrahandsvärde också. Till Ronja (Mellern) så köpte vi en 3 hjulig historia kommer inte ihåg namnet men det va iaf Emmaljunga som tillverka. Summa sumarum om den vagnen... TOTALT livsfarlig. Vart ingen större skillnad storleksmässigt när man vek ihop den heller. Till Leia (minstingen) vart det en beggad Brio för 600:- bästa ligg vagnen vi haft. Vi har också en Emmaljunga scooter som vi köpte till Nina när hon inte ville ligga ner längre. Den går än. Skit bra vagn smidig och billig (2200:- ny)

Som du säger Stefan. Satsa på smidighet!

User avatar
J.A racing
Posts: 10307
Joined: 30 Oct 2009, 20:36
Location: Trosa

Re: Vad gör DU just nu?

Post by J.A racing » 21 Sep 2010, 20:31

Ja just det våran Emmaljunga drog ju snett som fan, de hade jag glömt. Så fort man kikade bort lite så var man ju i dikeskanten. :mad: Beställer nog en Crescent imorgon, dom har kampanj på dom nu månaden ut. Var och kikade på en igår :thumbsup:
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".

User avatar
huSSe
Hedersmedlem
Posts: 13568
Joined: 30 Oct 2009, 19:20
Phone Number: 0706663366
Location: nollsexnoll

Re: Vad gör DU just nu?

Post by huSSe » 21 Sep 2010, 20:54

j:a har du kollat diff oljan på vagnen? drar den snett när du
springer i väg i högt tempo?
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!

User avatar
J.A racing
Posts: 10307
Joined: 30 Oct 2009, 20:36
Location: Trosa

Re: Vad gör DU just nu?

Post by J.A racing » 21 Sep 2010, 21:08

huSSe wrote:j:a har du kollat diff oljan på vagnen? drar den snett när du
springer i väg i högt tempo?
Springer jag har inte sprungit sen på jumpan i 9´n! :lol:
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".

User avatar
MrKnopfler
Posts: 7997
Joined: 30 Oct 2009, 22:18
Phone Number: 0705919847
Location: Erikslund/Ånge
Contact:

Re: Vad gör DU just nu?

Post by MrKnopfler » 21 Sep 2010, 21:40

J.A racing wrote:
huSSe wrote:j:a har du kollat diff oljan på vagnen? drar den snett när du
springer i väg i högt tempo?
Springer jag har inte sprungit sen på jumpan i 9´n! :lol:
Man springer bara när det är fara för livet... Eller när LS:n är på rymmen :sunglasses:
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests