Dette er O`neill Brothers motorer, BMT handler alle sine motorer fra Swed RC.....men han har nok glemt å oppdatere priser, samt litt fel informasjon på siden....
waqr wrote:Har också handlat av BMT några gånger. Köpte b la min FG därifrån. Han har ofta de lägsta priserna på en del produkter och snabb leverans.
Angående ONB motorerna kanske han köpt dem via ebay där det fortfarande går att få tag på dem trots det sk monopolet (tack gode gud
)
Zenoahn håller jag med om känns lite suspekt men han kanske har lagt ut dessa för att de kommer inom kort. Som bekant är ju 36mm cyllen på väg från Zenoah ut på marknaden så han kanske bara är lite tidig

Så til dette med OBR, og dette maset med monopol etc...
Tror jeg har fortalt dette 10 ganger før, men vi prøver igjen; 90% av motorene som dere kunne ha handlet direkte fra OBR i USA er ikke de samme som RC-Racing / Swede RC osv selger, omtrent alle våre motorer er portet/tunet på en helt annen måte.......
Og grunnen er veldig enkel; Da jeg begynte med import av MCD til Norge og Sverige (før Swede RC tok over..) brukte jeg OBR som leverandør av motorer til MCD.
Jeg fant fort ut at MCD trenger all den poweren det er mulig å sette inn i den, jeg fikk derfor OBR til å lage motorer som leverer myyye mer enn hva de normalt leverer i USA og alle andre land i verden. Flere av motorene har jeg designet/lagd selv og får OBR til å produsere dem, som f.eks PRO MOD og REED Case 27,2cc spesial edition osv........
Vet det er flere som ikke vil tro at det f.eks tar OBR over 24 timer å produsere en PRO Mod ( de brukte faktisk 4 dager på hver motor de første gangene de produserte dem.......) dette er ikke den type motor som f.eks blir solgt hos DDM, produsert av ESP...
Jeg skal ikke si et eneste vondt ord om ESP, de produserer gode motorer for en billig penge, men de er ikke inærheten av å yte det samme som motorene O`neill produserer for oss nordboere.....tenk på at det ikke finnes èn eneste mann i USA som vet hva en PRO MOD er for noe.....hadde noen fortalt dem at PRO MOD, en simpel Piston Ported 27,2cc er den største utfordreren til REED Case motorene...

De hadde kalt oss alle for dophuer och mindre intlegente scandinaves....
De eneste som kjører PRO MOD i USA er "fabrikkjørerene til OBR....
Vet ikke om dere har hørt om disse motorene; The Beast/Pro Mod fra CC Racing i USA, såkalt verdens råeste motorer....;
http://www.cc-racingengines.com/index.p ... &Itemid=53" onclick="window.open(this.href);return false;
De er faktisk ikke inærheten av PRO MOD`n, flere nordmenn som bytter over til PRO MOD fordi den har mye mer power over det hele....
Konklusjon;
Ikke sammenlign motorer og priser opp imot motorene levert av DDM eller OBR i USA, dette er ikke alltid samme motorer.....