PS! den bara engelska text. Allafall intresserad att läser
Chung Yang vs. Zenoah
Chung Yang vs. Zenoah
http://www.emjayltd.com/importexport/ch ... vs-zenoah/
Re: Chung Yang vs. Zenoah
De roliga e ju att komatsu,Walbro och husqvarna me i Zenoah..
Men vem e me i CYs konsärn??
Och den eviga frågan är vell vilken e bäst?
Jag sjäv har ju haft lite otur med Cys cylindrar men min 27cc cy motor går ju enu riktigt bra eftär ca 30 L körning..
Enda som e jort åt den så e de byt gasare. orginal var ju en walbro kopia som börja stura..
Men annars så har den inte haft någåt mystigt med sig..
och i min sportline så är det ju en zenoah 23cc motor som inte jort någåt annat en strulat..
Så de tuks ju finas av dem båda dåliga och bra exemplar..
Men vem e me i CYs konsärn??
Och den eviga frågan är vell vilken e bäst?
Jag sjäv har ju haft lite otur med Cys cylindrar men min 27cc cy motor går ju enu riktigt bra eftär ca 30 L körning..
Enda som e jort åt den så e de byt gasare. orginal var ju en walbro kopia som börja stura..
Men annars så har den inte haft någåt mystigt med sig..
och i min sportline så är det ju en zenoah 23cc motor som inte jort någåt annat en strulat..
Så de tuks ju finas av dem båda dåliga och bra exemplar..
MAD 2 STROKE TUNER from FINLAND
Ja, det får jag säga. Och det trodde man inte att CY skulle vara bättre än Zenoan...!!!!!!Bjuggen wrote:Intressant läsning
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
klart cy är bätrre när dom importerar och säljer Cy.
We are the authorized Master Importer for Chung Yang Engine products from Taiwan. We function as an Import Liaison to help with the language barrier when importing from Asia. We have been working with Chung Yang for nearly 10 years. Let us help you with your RC Engine needs from Chung Yang. Chung is the popular alternative to the Komatsu Zenoah Engines. In working with its customers, Chung Yang has developed a line of associated performance parts for the Popular 22 to 30cc category R. C. Engines. The quality is excellent, as the Chung Yang engines are made in one factory in Taiwan. Competitor engines are made in many factories in many different countries.
i och för sig spelar det inge större roll för mig ändå.
det har ju redan gång på gång bevisats vad cy är för kvalitet, tänker på
cyllarna?
We are the authorized Master Importer for Chung Yang Engine products from Taiwan. We function as an Import Liaison to help with the language barrier when importing from Asia. We have been working with Chung Yang for nearly 10 years. Let us help you with your RC Engine needs from Chung Yang. Chung is the popular alternative to the Komatsu Zenoah Engines. In working with its customers, Chung Yang has developed a line of associated performance parts for the Popular 22 to 30cc category R. C. Engines. The quality is excellent, as the Chung Yang engines are made in one factory in Taiwan. Competitor engines are made in many factories in many different countries.
i och för sig spelar det inge större roll för mig ändå.
cyllarna?
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Det var det jag mena.huSSe wrote:klart cy är bätrre när dom importerar och säljer Cy.
i och för sig spelar det inge större roll för mig ändå.![]()
cyllarna?
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S