Vart köper man packningar?
Vart köper man packningar?
Hoho!
Hade tänkt demontera motorn och se hur cylindern mår, även konstatera hurvida det är en originalmotor eller modifierad.
Och när jag ändå rivit motorn är det ju då lämpligt att ha nya packningar och en ny kolvring.. Så säg mig, vart handlar ni motordelar?
Det är en Zenoah G230RC det handlar om
Hade tänkt demontera motorn och se hur cylindern mår, även konstatera hurvida det är en originalmotor eller modifierad.
Och när jag ändå rivit motorn är det ju då lämpligt att ha nya packningar och en ny kolvring.. Så säg mig, vart handlar ni motordelar?
Det är en Zenoah G230RC det handlar om
My motor is stalled but my wheels are still spinning
Re: Vart köper man packningar?
Hos vem som helst! Swedrc t.ex.
Hittade inga kolvringar, och det framgår inte riktigt av beskrivningen av packningar till vilken motor dom passar?S 500 R wrote:Hos vem som helst! Swedrc t.ex.
Eller är det standard på alla? Bortsett från 2/4 bult?
Prylarna på swedrc verkar ju vara 26cc++, jag har ju 23cc (22,5)
Skickat ett mail till han fixar han det du vill ha! Har handlat mycket där som inte finns på hans sida!
Okej, kan vara bra att veta till framtiden, för ny lyckades jag få iväg en beställning hos DDM, han hade allt jag behövdeS 500 R wrote:Skickat ett mail till han fixar han det du vill ha! Har handlat mycket där som inte finns på hans sida!
Någon som har erfarenhet av DDM? Hur lång tid tar det innan man får prylarna? =)
Har ni åkt på tullavgifter?
snabb service hos ddm och snabb skickadsx3 wrote:Okej, kan vara bra att veta till framtiden, för ny lyckades jag få iväg en beställning hos DDM, han hade allt jag behövdeS 500 R wrote:Skickat ett mail till han fixar han det du vill ha! Har handlat mycket där som inte finns på hans sida!
Någon som har erfarenhet av DDM? Hur lång tid tar det innan man får prylarna? =)
Har ni åkt på tullavgifter?
Kan hände få tullavgifter.
RC Maffian kan ha dela också.
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Miniracingteknik har riktigt bra priser på motordelar.
Köper kolvar, lager, ringar och annat godis där !
235:- tror jag en 34mm Zenoah kolv kostar. (för 26cc)
Köper kolvar, lager, ringar och annat godis där !
235:- tror jag en 34mm Zenoah kolv kostar. (för 26cc)