Känner jag honom rätt så kommer tvångstankarna, och han klickar på köp-knappen!
Gizmo motors longblock
- Rallyfinnen
Re: Gizmo motors longblock
Bara att vänta tills Malte kommer med en i näven, och se vad den ger jämfört med andra motorer 
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Amen !Rallyfinnen wrote:Bara att vänta tills Malte kommer med en i näven, och se vad den ger jämfört med andra motorer
Haha, jag har inga direkta planer på något mera just nu, men vi får se vad den kan prestera när den hittar ner i några bilar på HBF först...Rallyfinnen wrote:Bara att vänta tills Malte kommer med en i näven, och se vad den ger jämfört med andra motorer
- Dave
- Site Admin
Men vi som lydiga lärjungar kan tala om för dig vad den duger till sen Malte......skicka hit den bara......Malte wrote:Haha, jag har inga direkta planer på något mera just nu, men vi får se vad den kan prestera när den hittar ner i några bilar på HBF först...Rallyfinnen wrote:Bara att vänta tills Malte kommer med en i näven, och se vad den ger jämfört med andra motorer
Maila dom...Dave wrote:Japp !Rallyfinnen wrote:Ja, äntligen någon seriös trimmare som säger det som jag misstänkt hela tiden!
Det vore bra kul att se deras svep dock.....undrar vad den ger i deras bänk.....
Dom är grymt hjälpsamma dom kan säkert skicka över dyno test om du förklarar vad du ska ha dom till
några som har testat sina cylindrar och dom är sjukt nöjda
hade varit kul om någon på forume testade en topp tyvärr har jag ingen bil längre
http://www.hpibajaforum.com/forum/showt ... 684&page=2
hade varit kul om någon på forume testade en topp tyvärr har jag ingen bil längre
http://www.hpibajaforum.com/forum/showt ... 684&page=2
Jaja, som vanligt sitter jag med Svarte Petter på hand... Info kommer väl när motorn dyker upp i min brevlåda. Problemet är ju att jag ingen bil att stoppa den i. Kanske i min Posse, reservdelsbilen?
- Dave
- Site Admin
Jag har en bli här som saknar motor......Malte wrote:Jaja, som vanligt sitter jag med Svarte Petter på hand... Info kommer väl när motorn dyker upp i min brevlåda. Problemet är ju att jag ingen bil att stoppa den i. Kanske i min Posse, reservdelsbilen?
Och jag har en kropp som saknar förstånd!Dave wrote:Jag har en bli här som saknar motor......Malte wrote:Jaja, som vanligt sitter jag med Svarte Petter på hand... Info kommer väl när motorn dyker upp i min brevlåda. Problemet är ju att jag ingen bil att stoppa den i. Kanske i min Posse, reservdelsbilen?
Jag köper en Losi om jag får den där motorn? 
Malte, man blir inte förvånad längre 
Ok! Låter som en bra deal!Robban wrote:Jag köper en Losi om jag får den där motorn?
Nån som vet nån kod till gizmomotors?
Nu hade dom 10% på longblock 
Hurrax Pyrad Trackstar
Losi mini 8ight
Atomik RC "Brian Deegan Metal Mulisha" MM 450 1/4th Scale
Mini z Moto racer Yamaha
http://storvretarc.blogspot.se/
Losi mini 8ight
Atomik RC "Brian Deegan Metal Mulisha" MM 450 1/4th Scale
Mini z Moto racer Yamaha