cpi bigbore pipa hpi baja
Re: cpi bigbore pipa hpi baja
tangentbordsrambo det var fan det roligaste jag hört på länge

http://www.largescaleracing.se
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
Robban wrote:Det verkar onekligen behövas. Inte första gången nån tröttnar på dina fullkomligt genomkorkade kommentarer. Håll dom för dej själv.T powa wrote:Den här tråden såg inte jag som en annons! sedan som en upplysning så bjöd du robban 500 för min cpi pipa den var också bra dyr när jag köpt den. jag tål kritik !så bitter limsax det tar jag, så som man bäddar får man sedan ligga .
Den dag moderatorerna inte gillar det jag skriver i öppna trådar så får de gärna banna mig . Ska det här bli en fostrings anstallt eller.
Vad du tycker, betyder ungefär lika mkt som det som mina katter lägger i kattlådan.
Spyr på energitjuvar som dej. Jävla tangentbordsrambo!
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
Vad är skillnaden mellan vanliga versionen och big bore? Passar bäst till olika typer av motorer? 
bigbore för större än standard, var nån som sa åt mig att köpa till min 
Såg att DDM bara har big bore i svart.
Passar big bore till std Zenoag 290?
http://www.davesmotors.com/s.nl/c.88503 ... id.8827/.f <-- chromenho1 wrote:Såg att DDM bara har big bore i svart.
-
adrenaline
lånar tråden lite.
hur är cpi bigbore pipan på min esp 30.5cc motor?kör en victory pro pipe idag men skulle vilja ha en mer "skyddad" pipa
så man slipper man att de lossnar vid silikon skarven efter en landning på baken och låter fan och inte har några grejjer med sig och man står i grusgropen körkåt som fan
hur är cpi bigbore pipan på min esp 30.5cc motor?kör en victory pro pipe idag men skulle vilja ha en mer "skyddad" pipa
så man slipper man att de lossnar vid silikon skarven efter en landning på baken och låter fan och inte har några grejjer med sig och man står i grusgropen körkåt som fan
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Skaffa extra slangar och prylar så du kan reparera på plats istället !adrenaline wrote:lånar tråden lite.
-
adrenaline
Jo de kan man ju göra;)
Men den har nog blivit krokig med
och bulig
Men den har nog blivit krokig med