Page 1 of 2

Film från helgens körning

Posted: 09 Aug 2010, 19:42
by waqr
En liten film från vår körning i helgen. Var hur kul som helst att köra konbana ihop med Jimmy. Riktigt kul med "tighta race" :thumbsup:

[youtube][/youtube]

Re: Film från helgens körning

Posted: 09 Aug 2010, 20:18
by sideburn80
Såg riktigt skoj ut.
Härligt med bana på ren sand.

Re: Film från helgens körning

Posted: 09 Aug 2010, 20:21
by S 500 R
Såg ju riktigt roligt ut!!! Svit alltså... Nu vill man ju köra alltså!!!

Re: Film från helgens körning

Posted: 09 Aug 2010, 20:23
by Jimmy
sideburn80 wrote:Såg riktigt skoj ut.
Härligt med bana på ren sand.
Förutom att jag hade sand i hela motorn :mad: men annars var det så jäkla skoj :happy: :happy:

Re: Film från helgens körning

Posted: 09 Aug 2010, 20:25
by S 500 R
Men var din uppgift Jimmy och köra ner konerna eller :toung:

Re: Film från helgens körning

Posted: 09 Aug 2010, 20:31
by waqr
Hehe...får väl försvara Jimmy lite och säga att jag bidrog till en del "konborttagning" också :lol:

Re: Film från helgens körning

Posted: 09 Aug 2010, 20:34
by huSSe
så där bra :drive: kör inte jag på bana! ni är grym på det.

Re: Film från helgens körning

Posted: 09 Aug 2010, 20:38
by S 500 R
Den här gången måste ni komma till Vimmerby waqr och Jimmy!

Re: Film från helgens körning

Posted: 09 Aug 2010, 20:38
by Jimmy
S 500 R wrote:Men var din uppgift Jimmy och köra ner konerna eller :toung:
:cheesy: Man skulle kunna tro det iallafall :lol: :lol:

Re: Film från helgens körning

Posted: 09 Aug 2010, 20:41
by Jimmy
S 500 R wrote:Den här gången måste ni komma till Vimmerby waqr och Jimmy!
Tyvärr vart min motor skrot :hammer: men jag håller på med en deal med Swedrc om en ny motor kanske :hmm:

Re: Film från helgens körning

Posted: 09 Aug 2010, 20:43
by Jimmy
huSSe wrote:så där bra :drive: kör inte jag på bana! ni är grym på det.
Det var snällt skrivet av dig Husse :worship: :thumbsup:

Re: Film från helgens körning

Posted: 09 Aug 2010, 20:45
by S 500 R
Du har ju en månad på dig Jimmy!!

Re: Film från helgens körning

Posted: 09 Aug 2010, 20:48
by Jimmy
S 500 R wrote:Du har ju en månad på dig Jimmy!!
Jag ska se vad jag kan göra :hmm: jag är nämligen sugen på en Reedcase 30,5 Pro-mod,eftersom det kommer läskande filmer här på forumet ibland :drool: :lol:

Re: Film från helgens körning

Posted: 09 Aug 2010, 20:53
by S 500 R
Jimmy wrote:
S 500 R wrote:Du har ju en månad på dig Jimmy!!
Jag ska se vad jag kan göra :hmm: jag är nämligen sugen på en Reedcase 30,5 Pro-mod,eftersom det kommer läskande filmer här på forumet ibland :drool: :lol:
Förstår att du är det... den motorn verkar ju hur grym som helst.... och jag tycker du ska köpa en sådan och komma till Vimmerby så jag få se den live någon gång!!

Re: Film från helgens körning

Posted: 09 Aug 2010, 20:54
by Stelunex
Såg riktigt skoj ut detta.. Grymt roligt att köra kon bana. :happy: :drive: