19 Mars skrev Lusse detta.....det är en låååång väntan det !Lusse wrote:Jag skall ha en 28,5a . skall bar hitta någon som säljer den i Europa.Förutom MMR, jag litar inte på dom..
bizeta 28.5
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Re: bizeta 28.5
Och det blev i från MMR ändå.Nu får vi se hur lång tid det tar.Carbon-Dave wrote:19 Mars skrev Lusse detta.....det är en låååång väntan det !Lusse wrote:Jag skall ha en 28,5a . skall bar hitta någon som säljer den i Europa.Förutom MMR, jag litar inte på dom..
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Den är tillverkad i Italien, och sälgs av MMR i England.J.A racing wrote:Ok coolt vart kommer den ifrån? (land)Lusse wrote:Nu är motorn betald också.Fick ett mail från dom. Då skall det bli intressant att se hur lång tid det tar.
Kul att du beställt en nu Lusse. Kanske tom hinner få den till träffen i September?
Letar Baja 5B
Jag skall köra in den med någon annan pipa.Men sen är det pro pipan som gäller.Bjuggen wrote:Grattis Lusse. Du har ju väntat så länge på denna motorLusse wrote:Nu är motorn betald också.Fick ett mail från dom. Då skall det bli intressant att se hur lång tid det tar.!! Ska bli riktigt intressant att se den i hålan senare.. Kan du använda Pro pipen eller måste du fixa annan pipa???
Kul Lusse! Hoppas det går bra och att du får den skapligt snart då 
Vi får se hur snabba dom är. Har jag tur så skickar dom den i morgon måndag.Och då får jag den kanske i slutet på veckan.waqr wrote:Kul att du beställt en nu Lusse. Kanske tom hinner få den till träffen i September?
Ska bli skit kul att se denna motorn!Lusse wrote:Vi får se hur snabba dom är. Har jag tur så skickar dom den i morgon måndag.Och då får jag den kanske i slutet på veckan.waqr wrote:Kul att du beställt en nu Lusse. Kanske tom hinner få den till träffen i September?
-
Ntch in da dirt
Du lusse du får rapportera fortlöpande när då fått hem den och har nålat in den väl, hur den kommer att gå jag ska också köpa en sedan om den går bra!
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Det skall jag försöka att göra..T powa wrote:Du lusse du får rapportera fortlöpande när då fått hem den och har nålat in den väl, hur den kommer att gå jag ska också köpa en sedan om den går bra!
Undra om detta är första BZM motorn i Sverige?.Och Husse har inte köpt BZM motorer. Det är MMR motorer.
the Pro MX 50 but that's not a Bizetamotor engine it's a MMR motor.
Förmodligen är det så...Lusse wrote:Undra om detta är första BZM motorn i Sverige?.Och Husse har inte köpt BZM motorer. Det är MMR motorer.the Pro MX 50 but that's not a Bizetamotor engine it's a MMR motor.
-
Ntch in da dirt
Jag ska i alla fall köpa sådan sedan, törs inte köpa promod som var tänkt ,det kanske inte görs nya cylindrar till dem på bra läge i fall de pajjar
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
det är bara cylindern som är bizeta
på femti cubikarn.
resten är mmr.
som sagt den motorn jag beställt heter
super pro mx 50 .
på femti cubikarn.
resten är mmr.
som sagt den motorn jag beställt heter
super pro mx 50 .
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
fy fasiken va läcket lusse!Lusse wrote:Nu har jag mailatt dom en beställning.Får se vad som händer och hur lång tid det tar.
blir nog bra det där.
mycket bilder på skapelsen sen och film.
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.