Page 1 of 1

Galen inkorg.

Posted: 20 Jan 2010, 14:13
by TEN
Hjälp!

Min inkorg har blivit galen.
Har hela tiden 4 olästa meddelanden enligt kontrollpanelen, men så är inte fallet i verkligheten.

Re: Galen inkorg.

Posted: 20 Jan 2010, 14:54
by S 500 R
Har du raderat något inlägg... för du kan ju max ha 50 st i inkorgen... och är den full som kommer inte dom sista ner!

Re: Galen inkorg.

Posted: 20 Jan 2010, 15:11
by TEN
Jag hade 48 tror jag sedan gick jag in och rensade bort 20st men det jäklas fortfarande...

Re: Galen inkorg.

Posted: 20 Jan 2010, 15:13
by S 500 R
Har du hämtat ner dom som ligger "on hold"???

Re: Galen inkorg.

Posted: 20 Jan 2010, 15:16
by TEN
Haha, fräckt, vilka finesser :D
Nu funkar det.

Re: Galen inkorg.

Posted: 20 Jan 2010, 15:17
by S 500 R
Man kan ändra på det så att dom sista raderas hela tiden så blir det inte så här igen... men det väljer du!

Re: Galen inkorg.

Posted: 20 Jan 2010, 15:18
by TEN
Men va fan måste man läsa instruktionsboken också ;)

Re: Galen inkorg.

Posted: 20 Jan 2010, 15:20
by S 500 R
TEN wrote:Men va fan måste man läsa instruktionsboken också ;)
Njaä... det fixar jag i så fall!!!

Re: Galen inkorg.

Posted: 20 Jan 2010, 15:23
by TEN
tur dé !

Re: Galen inkorg.

Posted: 20 Jan 2010, 15:25
by S 500 R
TEN wrote:tur dé !
Vill du att jag ska fixa det???