Page 1 of 1

chatt??

Posted: 01 Dec 2009, 15:34
by madmike83
går det att ha en chatt har sett vissa forum har det. det vore kanske en ide

Re: chatt??

Posted: 01 Dec 2009, 15:36
by huSSe
du menar en typ shoutbox eller vad det heter?
det vore läckert har funderat på det jag med. får
se vad mathias säger.....

Re: chatt??

Posted: 01 Dec 2009, 19:11
by madmike83
huSSe wrote:du menar en typ shoutbox eller vad det heter?
det vore läckert har funderat på det jag med. får
se vad mathias säger.....
ja exakt det var typ det ja mena. vore shysst

Re: chatt??

Posted: 02 Dec 2009, 20:56
by mathias
kan undersöka saken...

Re: chatt??

Posted: 23 Aug 2010, 20:15
by maxlundblad
hur har det gått med chattfunktionen?

Re: chatt??

Posted: 23 Aug 2010, 22:23
by S 500 R
Vet inte men skulle gissa att mathias har glömt bort det!