tittade lite LS delen var helt död endast ett inlägg på evigheter så alla verkar ha gått över till
oss vilket bevisar att ingen trivs med stasifasonerna som dom driver forumet med
ett stort tack för att ni startade upp detta fina forum där man kan äga ls bilar och får uttrycka
sina åsikter utan att bli struken eller utkastad än en gång ett stort TACK!



