sideburn80 wrote:Steelflight wrote:
Vad tar ni för pris på Woodster karossen? Den såg maffig ut för att vara en FORD

Kommer inte ihåg vad jag betalade Micke, tror den ligger runt tusen-lappen. Orginal kostar det dubbla om jag inte missminner mig, och då är orginal dessutom mycket sämre.
Det är absolut ingen brådska för min del. Ska kränga en metanolare på Måndag så jag får pengar till däck, fönster och lite annat. Sen ska jag kränga min buggy också innan jag kan köpa karossen med diverse tillbehör.
Men 1100kr låter riktigt bra. Den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge
Lusse wrote:Dom flesta 5t ägarna byter till 20 kuggars för att få lite fart, det klarar en original 26'a utan problem...
Om det är någon som har original motorn kvar..
Fast det blir lite mindre vrid kanske med 20 kuggars, eller? Fast det kvittar igentligen med dessa krafter.
Har bara haft min Baja i 3 veckor, så har inte hunnit med att blåsa igenom första motorn än
Har kollat runt lite efter däck o fälg men har inte lyckats hittat några bra grossister riktigt.
Har tittat på Swedrc, rcmaffian och rccenter. Fanns inte mycket där. Vill helst köpa och gynna Svenska grossister.
Känner ni till några andra ställen?