är du ett tag kvar så vi kan ju hålla kontakt
Baja SC SS Kit Frågor
Re: Baja SC SS Kit Frågor
okey nice.. men då kanske ja kan följa med om ja får plats i en bil när ni åker igenom här?? för ni åker väl ifrån gbg va??
eller pappa kanske ställer å kör mig löser sig för skulle vara kul å vara med på en sån tillställning 
Losi 5ive-T Grafil Bodies. G-Raptor
Inga problem.. det löser vi 
okey nice
låter härligt nu väntar ja bara på att min skönhet kommer snart 
Segt å vänta på att pengrna ska rullar in..
föresten tänkte höra om detta bil 5sc ss duger å dash med ja menar är den mkt slöare en tex 5b ss som ja haft tidigare?? den har samma goa möjlighet till sladda å leka runt me??
föresten tänkte höra om detta bil 5sc ss duger å dash med ja menar är den mkt slöare en tex 5b ss som ja haft tidigare?? den har samma goa möjlighet till sladda å leka runt me??
Det är samma bil (fast bättre på grund av dom nya uppdateringarna) förutom däckena!
okey nice presic de svaret ja var ute efter ville bara ha de svart på vitt
Så de snacke man hört typ att den 5sc skulle välta lättare eller vara en sämre dashare en en 5B eller 5T stämmer ej?
Det jag har kört en SC så var den inte varit mer vältbenägen än någon annan baja!
okey.. ne ja har bestämmt mig..Vill bara inte ha en märe en en 5b ss. blir den 5sc med tr kopplingskit när pengarna anländer... vill bara klargöra lite frågor är ju trotts allt lite pengar de handlar om 
Tror du kommer bli nöjd med den bilen!
- J.A racing
Ni som har eller har sett en 5SC hur går dom jämfört med B & T ?
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Det är typ samma bil fast med några upgrades, kör själv SC SS är grymt nöjd med den ( gillar skala karossen)
Prestwich Makara 57"
Zen7
Zen7
De tror ja också ja kommer bli... synd bara man får den tills sommaren börjar lida emot sitt slut ja ja, bättre sent en alldrig som man säger 
hey.. ja har fått problem datorn brann upp.. köpst ny nu man tyvärr får mina lilla baja sc ss vänta på sig då