Modified rc rear skid plate
Dominator v2 silenced
Turtle racing brakes
Turtle racing clutch housing
DDM clutch cover
Steel roll cage
Turtle racing rear shock cover
Yamadude linkage

Lusse wrote:Hej där och välkommen hit.Skriv gärna in var du bor i din profil.

Det är en stock CY ( fuelie ) 26ccDave wrote:Lättat svänghjul ger väldigt liten ökning av accelerationen, däremot tappar man en massa kylning!
Rekommenderar att du monterar outerwear på dragstart och vevhus för att slippa att det kommer in stenar och annat trams som inte har runt svänghjulet att göra.
Vad är det för motor?
Har svårt att tro att ett svänghjul exploderar om det inte varvar +20k rpm och det lär inte en stock 26cc komma i närheten av så det är nog lugnt.fredlund wrote:
Tror du det kan bli problem med ett lättat hjul? Läser olika, läst historier om svänghjul somexplodwrar för att dom är för lätta men tror inte det med just denna då det verkar som att dom bara slipat ner det en aning, i värsta fall har jag ett original svänghjul på väg oxå

tror du det är så stor skillnad?The new guy wrote:Jag hade nog satsat på en avstämd pipa för mer effekt![]()
Den ger nog inte 3hp extra, utan ihop med en standard 26cc lämnar den nog strax över 3hp, kanske 3,5hp med lite tur....fredlund wrote: tror du det är så stor skillnad?
denna pipan skall vad jag har läst ge ca 3 hp extra, även om den har en ljuddämpare på
okejDave wrote:Den ger nog inte 3hp extra, utan ihop med en standard 26cc lämnar den nog strax över 3hp, kanske 3,5hp med lite tur....fredlund wrote: tror du det är så stor skillnad?
denna pipan skall vad jag har läst ge ca 3 hp extra, även om den har en ljuddämpare på
Users browsing this forum: No registered users and 19 guests