Stelunex Baja SS
Re: Stelunex Baja SS
Japp vart en lista från DDM, plockade åt mig ett par goo saker från erbjudandet, slog till på Proline framdäcken med bow-tie däcken, och en hel del annat kul. uppdatering kommer... 
Hmmm....spännande. Lutar åt att det blir en liten lista från mig också under helgen. Proline Bow Tie däcken är riktigt feta. Lär vara grymt grepp i framdäcken med de nabbarna. Är också sugen på Proline däcken men tvekar då jag hört så mycket skit om inläggen (tydligen väldigt sköra). Har du kört nåt med dina Proline Badlands däck än?
Vet du om inläggen är limmade när man köper de färdigmonterade Proline däcken på Desperado fälgarna?
Vet du om inläggen är limmade när man köper de färdigmonterade Proline däcken på Desperado fälgarna?
Letar Baja 5B
Har kört ner ett par badlands utan problem, de nya på desperado fälgarna har jag inte hunnit kört med så mycket, vet inte om de är limmade. var riktigt nöj med mina förra däck, därför köpte ja en ny uppsättning. gillar även bow-tie.
Vad har du tänkt inhandla?!
Vad har du tänkt inhandla?!
Låter bra det där med Proline däcken.Om det blir nåt så blir det förmodligen Proline däcken (Bow Tie) och lite alu delar. Såg att de hade GH Roof scoop med på rean samt TR shock brace (front & rear) Är lite sugen på nåt sånt.....
Förresten vilken smak tog du på Rittern?
Förresten vilken smak tog du på Rittern?
Letar Baja 5B
- J.A racing
Hur går det med uppgradering då? Har du satt i motor´n än mm. 
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Då var man tillbaka, har varit bortrest med jobbet ett tag, samt håller på att renovera en lägenhet, puhhh. hämtade ut alla delar igår, hoppas att jag hinner skruva lite till helgen. Bilder kommer...J.A racing wrote:Hur går det med uppgradering då? Har du satt i motor´n än mm.
Ska bli kul att få ihop Bajan igen.
Ja, nu vill vi ha mycket bilder!!!
Hehe...visst är det jobbigt när det kommer massa onödiga saker som jobb emellanStelunex wrote:Då var man tillbaka, har varit bortrest med jobbet ett tag, samt håller på att renovera en lägenhet, puhhh. hämtade ut alla delar igår, hoppas att jag hinner skruva lite till helgen. Bilder kommer...J.A racing wrote:Hur går det med uppgradering då? Har du satt i motor´n än mm.
Ska bli kul att få ihop Bajan igen.
Som sagt....ser fram emot massor av bilder!
Letar Baja 5B
- J.A racing
Ja nu är han tillbaks hur går det med SS´n, saknar lite trådar om dina andra bilar också. 
J.A racing wrote:Ja nu är han tillbaks hur går det med SS´n, saknar lite trådar om dina andra bilar också.
Inte blev det någe mecka ihelgen heller,
Håll ut en vecka till
- J.A racing
Ok det tror inte jag då ska det huggas gran och sånt, ev lägga upp en tråd med FG Baja. Det finns väl ingen sån så det är nog tvunget hehe! Det finns ju en 5T tillsalu i sälj avdelningen. 
Samt ett litet paket till, absolut det sista för iår..
Då ska crossen få sig ny kolv, kamkedja, däck, mmmmmm. Snart är ju våren här..
Så äntligen fick jag tillfälle att packa upp mitt paket jag beställde från DDM, Steg 2 i uppdateringen. Passade på att handla på lite delar när det var thanks giving..
Hoppas kunna börja montera lite under julen.
Lite bilder. . Fick även en bild på FG Bajan.
Det går frammåt sakta men säkert....
Hoppas kunna börja montera lite under julen.
Lite bilder. . Fick även en bild på FG Bajan.
- Attachments
-
- IMG_2449.JPG (91.91 KiB) Viewed 2518 times
-
- IMG_2460.JPG (98.13 KiB) Viewed 2518 times
Last edited by Stelunex on 21 Dec 2009, 18:44, edited 1 time in total.
NICE!! alltid kul med paket..
Projtråd på FG:n???
Projtråd på FG:n???