Cyberdogs Baja 5B SS
Re: Cyberdogs Baja 5B SS
Så 3 fram och 2 bak? Org är det väll 2 fram och 12 bak? Tror det är 2 fram iaf men vet inte säkert då jag köpte den begagnad. Bak vet jag iaf att det är med en massa småhål. Framdämparna fungerar skitbra med vad jag tror är org oljan. Bak har jag satt 3 håls och 35 olja men tycker den är lite mjuk.
Baja 5B SS ONB30.5cc Victory Pro-Pipe
Sorry, tvärt om. 2 fram och 3 bak... har jag för mig. J.A vet.
Då ska det vara 2 fram och 3 bak.
- J.A racing
Men min har fram 2 bak 16 med rezzies, jag ser inte någon fel 
Vilken olja kör du med?Burnout wrote:Men min har fram 2 bak 16 med rezzies, jag ser inte någon fel
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Om du läser rekomendationerna som följer med rezzarna så ska det vara 3 bak!Burnout wrote:Men min har fram 2 bak 16 med rezzies, jag ser inte någon fel
jaså då jag får byte då!S 500 R wrote:Om du läser rekomendationerna som följer med rezzarna så ska det vara 3 bak!Burnout wrote:Men min har fram 2 bak 16 med rezzies, jag ser inte någon fel
Ja, och 20wt gaffelolja.. men det har du har jag för mig eller??Burnout wrote:jaså då jag får byte då!S 500 R wrote:Om du läser rekomendationerna som följer med rezzarna så ska det vara 3 bak!Burnout wrote:Men min har fram 2 bak 16 med rezzies, jag ser inte någon fel
Jag har ju 20Wt motuls!S 500 R wrote: Ja, och 20wt gaffelolja.. men det har du har jag för mig eller??
Precis... jag med!Burnout wrote:Jag har ju 20Wt motuls!S 500 R wrote: Ja, och 20wt gaffelolja.. men det har du har jag för mig eller??
Då är nog kolvarna i bak stöt dämpan bak trasiga..Men min har fram 2 bak 16 med rezzies, jag ser inte någon fel
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
men misstag, jag är dålig på engelska som rezzie´s manualLusse wrote:Då är nog kolvarna i bak stöt dämpan bak trasiga..Men min har fram 2 bak 16 med rezzies, jag ser inte någon fel
men inga taskigt för mina stötdämparna som sagt ska byte till bak 3!
här lite
Har TR HD clutch grejjen och undrar om det verkligen ska vara en liten öppning mot stora drevet. Menar altså när du har på drevkåpan så finns det ju en liten öppning på ca 4x1cm som är öppet mot drevt. ? Är det för kylning elr nått ?
Baja 5B SS ONB30.5cc Victory Pro-Pipe