Skulle inte tro detjebogren wrote:kan man få för mycket kraft ?
Jebogrens FG MT Ghetto Basher
Re: Jebogrens FG MT Ghetto Basher
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
Nä, kanske inte... men din börjar nästa bli okörbar!
ja jag vet ska köra lite mera med den sen blir det nya drevS 500 R wrote:Nä, kanske inte... men din börjar nästa bli okörbar!
Låter vettigt!!!
kan man köra elcon drev på en fg diff eller ? för lilla och stora drevt funkar ju
japp... det kan man!!!
107 euro är ett bra pris för 4 stål drev isåfall blir det 19/45 drev tror det skulle kunna bli bra ska du beställa från elcon snart eller är du fördig köpt ?
Jag är inte riktigt klar än... så säg till när du ligger i startblocken för en beställning.
ska bara köra lite mera med den så man kan känna av vilka drev man ska köpa 2 stegs växel låda hade varit kul att sätta i den också 
Absolut... jag har ingen brodska... jag vill med köra med min lite nu!
tror inte jag kommer ha tid att vara med på lördag tyvärr är bra sugen på att köra lite
Det var ju synd...
sitter och funderar på vad man ska uppdatera här näst har fasnat lite för redcat monster truck hjul många som verkar tycka om dom, en annan sak som hade varit kul att ha är 2 stegs växel låda..... vad tycker ni att man ska sattsa på ??
Satsa på 2-stegarn så jag kan få en recension på den sen innan jag slår till på en till min ena FG 
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
konstigt att ingen på detta forumet har en 2 stegs låda verkar vara vanligare utomlands och dom verkar vara nöjda med den