Det där låter bra . Men vad mena du med (kommer ner till?)Du bor ju på andra sidan av landet..cyberdog wrote:Hmm 50:- inkl frakt för alla 4 ?Elr så bjuder jag dig på en öl elr 2 på krogen när jag kommer ner
Cyberdogs Baja 5B SS
Re: Cyberdogs Baja 5B SS
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
När jag har vägarna ner i Göteborgs trakterna
Åker ner då o då då syrran bor där nere.
Baja 5B SS ONB30.5cc Victory Pro-Pipe
Okej hör av dig när du kommer ner..
Japps. Ska försöka få med mig Bajan när jag kommer ner. Har aldrig haft med mig en LS på flyget förr 
Sist jag var ute och körde så gick den riktigt bra i några minuter sedan tvärdog den. Efter att ha försökt dra i gång den i 10 minuter så gav jag upp.
Idag så bestämde jag mig för att felsöka och hittade felet direkt. Bägge cylinderskruvarna hade gått upp lite
Kikade på topp packningen och det såg bra ut så jag skruvade ihop allt igen. Efter 3 drag så var den igång igen och gick som en klocka
Måste nog ta och köpa mig en 4 bultars motor snart
Idag så bestämde jag mig för att felsöka och hittade felet direkt. Bägge cylinderskruvarna hade gått upp lite
Kikade på topp packningen och det såg bra ut så jag skruvade ihop allt igen. Efter 3 drag så var den igång igen och gick som en klocka
Måste nog ta och köpa mig en 4 bultars motor snart
En 4-bultad kan också skruva upp sig. Det gäller bara att dra åt ordentligt eller skaffa dom där låsbara brickorna som jag och flera kör med.
Nä, inte den! Hittar inte den brickan men MatsBla upp den.
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
dom heter nordlock bricka.
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Tackar. Var och köpte sådana brickor och verkar riktigt bra men VÄLDIGT dyra 
Men dom gör jobbet! Och när det gäller att ha fast cyllen så är det ju värt det!
Bilen ville inte gå ordentligt så bestämde mig för att riva isär motorn helt. Visade sig att det var en massa skit därinne som jag antar kom dit i samband med min dykning med bilen i lervatten 
Har ni tips på packningsmaterial till vevhus samt cylinder ? Har beställt org packningar men vet inte om jag orkar vänta så länge
När man var i moppeåldern för 20 år sedan har jag för mig att man gjorde packningar av mjölkartong men vet inte om det används längre eller om det fungerar ?
Märkte att den inte ville gå på tomgång riktigt och nuddade jag på gasen bara lite så varvade den upp rätt mycket så ska även gå igenom förgasarn ordentligt.
Har ni tips på packningsmaterial till vevhus samt cylinder ? Har beställt org packningar men vet inte om jag orkar vänta så länge
När man var i moppeåldern för 20 år sedan har jag för mig att man gjorde packningar av mjölkartong men vet inte om det används längre eller om det fungerar ?
Märkte att den inte ville gå på tomgång riktigt och nuddade jag på gasen bara lite så varvade den upp rätt mycket så ska även gå igenom förgasarn ordentligt.
Biltema har packnings matreal.Finns tydligen en del olika tjocklekar att välja på.
När ni kör med 20 olja fram och bak, hur många håls kolvar kör ni med fram respektive bak?
3 resp 2 hålskolvar.