Måste fråga... hur ofta byter ni batterierna i sändaren... ??
Har filmat en del idag åxå, kommer länk om ett litet tag.. .
Aldrig, jag har laddningsbara i radion åxåPerkla wrote:Idag har man kört ganska mycket.. eller jaa.. två tankar iaf, känns som mycket fast endå för lite på nåt sätt..![]()
Måste fråga... hur ofta byter ni batterierna i sändaren... ??
Mottagaracket brukar jag ladda var tredje tank för att vara säker på att strömmen räcker den "fjärde" gången. Annars brukar jag köra tills failsafen slår ifrån. Radion brukar inte behöva laddas lika ofta. Enligt instruktionsboken till min radio så bör man inte använda den när spänningen sjunker under 9,5v. Men den funkar ju ända tills Failsafen slår tillPerkla wrote:Ok.. men hur ofta måste du ladda då.. ? jag har åxå laddningsbara jag kan sätta i.. men kör just nu med vanliga duracell, kanske laddningsbara håller lite längre åxå, failsafen slog på så det var därför jag tänkte om det beror på att batterierna i sändaren kanske måste bytas.. om inte vette faan vad det beror på att den slog till på nödbromsen..
har en sændare med 3st motagre till salu.Perkla wrote:Ok.. har ingen spänningsmätare eller nåt sånt på min sändare... så lite svårt att veta.. kanske blir att köpa nån bättre sändare senare...
har annons på diverse rc.Perkla wrote:Husse--->
Vad är det för sändare du har.. ? Vad ska du ha för den.. ?
Har ganska ansträngd ekonomi just nu...
Men klart, en bättre sändare än den jag har skulle ju inte vara helt fel det heller..
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests