I Örebro borde det ju gå att få tag i tycker jagRobban wrote:Gaahhh! Måste juh ha iaf ett nytt till helgen!! Får ta med mig ett stift imorgon och undersöka saken!
Carson Attack Onroad 34 mm raceportat
Re: Carson Attack Onroad 34 mm raceportat
Letar Baja 5B
Jag har stift annars...
http://www.largescaleracing.se
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
info@largescaleracing.se
070-7910586
Man kan tycka att det finns i Örebro. Ska ta med ett imorgon och undersöka saken. Modellex borde juh ha tycker man. Säljer juh LS bilar.
I värsta fall köper jag ett utav dej Jimmy.
I värsta fall köper jag ett utav dej Jimmy.
Hör med din lokala gräsklippare firma. För dom stiften är till motor sågar och röj sågar och gräsklippare.Så dom har säckert..
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Hmmm... Hittar inga stift.. Hittar stift med hårdhet 6. Men på det som satt va det 7. Va kör ni med?
- J.A racing
Kanske ett 6 inte är helt fel nu när det blir lite kallare ute.Robban wrote:Hmmm... Hittar inga stift.. Hittar stift med hårdhet 6. Men på det som satt va det 7. Va kör ni med?
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Ja jag vet inte. Lustigt att det inte går att uppbringa ett stift. El och diesel hade ett liknande. Så köpte 2. Men sen när jag mätte på dom så sticker "klyckan" säkert 3-4 mm längre ner än det som satt.. Så det vågar jag fan inte stoppa i.
Mmm.....det är ju det jag säger. Det är skitsvårt att hitta en firma som har dessa NGK CMR7H stift hemma. Verkar inte vara samma som dom kör trimmers och gräsklippare med
Dock går det ju även att använda Championstift med beteckningen RZ7C. Kanske är lättare att hitta dessa
Dock går det ju även att använda Championstift med beteckningen RZ7C. Kanske är lättare att hitta dessa
Letar Baja 5B
Verkar lönlöst. Stackefält kunde ta hem. Så han beställde 2 åt mej. 60 spänn styck va bra pris =) Jimmy får ta med ett stift åt mej i helgen så får jag ge han en torr bulle och en kall kopp kaffe för besväret 
Prova med NGK CR7HSA. Det är 10mm längre i porslinet ,dom fungerar har skälv kört med dom...
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
[youtube][/youtube]
Ursäkta kvaliten. Filmat med mobben samtidigt som jag kör = inte lätt
Ursäkta kvaliten. Filmat med mobben samtidigt som jag kör = inte lätt
Hur dags ska jag vara i Hallsberg på Söndag? jag ska till Biltema i Örebro före innan jag kommer till er,så det får inte bli för tidigt 
http://www.largescaleracing.se
info@largescaleracing.se
070-7910586
info@largescaleracing.se
070-7910586
Daniel du åker med Jimmy till biltema och hjälper honom att bära. Sen kommer ni hit så käkar vi sveriges i särklass bästa pizza. Sen åker vi ut och kör som svin. Och säg för fan inte emot nu! 
Blev sugen på å komma över å svina lite 
Jonny Hedström
Mcd RR
Mcd RR