jepp, sånna är det! ett grymt bett i dom däcken!markusb wrote:Är det såna med pinnar?
Så här beter den sig nu (tuben jobbar på det..)
[youtube][/youtube]
rekommenderas i det varmaste!
jepp, sånna är det! ett grymt bett i dom däcken!markusb wrote:Är det såna med pinnar?
Så här beter den sig nu (tuben jobbar på det..)
[youtube][/youtube]
Tror jag med. Ser alldeles för mjuk ut. Du kommer slå i bottenplattan direkt när du hopparLusse wrote:Det där får du nog problem med , den är alldeles för mjuk..
15 WT olja ihop med 12 kolven bak är perfektmarkusb wrote:Det är väl mest i baken den är som en trött disksvamp? Finns det nån snabbfix för det?
har 16-håls och 12-håls kolvar hemma. bara 15w olja som räcker till båda bak.
Det tror jag med . Försök med det, så blir det mycket bättre.waqr wrote:15 WT olja ihop med 12 kolven bak är perfektmarkusb wrote:Det är väl mest i baken den är som en trött disksvamp? Finns det nån snabbfix för det?
har 16-håls och 12-håls kolvar hemma. bara 15w olja som räcker till båda bak.
För högt tryck på dom?J.A racing wrote:Skulle du sätta i dom andra kolvarna så skulle nog dom inte hålla så länge.
Nu blir jag kluven..waqr wrote:15 WT olja ihop med 12 kolven bak är perfekt
Med HPI olja 15 eller?waqr wrote:Prova 15 WT oljan ihop med 12 kolven får du se. Jag kör med det och det fungerar perfekt. Blir riktigt skön dämpning. Kolla på HBF så ser du att det är många som rekommenderar denna kombination
Japp!J.A racing wrote:
Med HPI olja 15 eller?
Users browsing this forum: Bing [Bot] and 12 guests