☆Burnout's knight rider "K.I.T.T" V.2 5B☆
Re: ☆Burnout's FIREBAJA☆
Vad är det som har kommit?
Mest små saker jag hade beställ från (blackfriday) hade två paketS 500 R wrote:Vad är det som har kommit?
En har kommit förra veckan idag har ligger i posten och vänta!
Jag vänta på mina andra från (blackfriday) Lite i posten har stökig!
Jag ska berätta lite historia för ni!
"Sverige till posten onsala serviceställ..
Då posten säg till mig finns inte mina paket här! jag åkte till kungsbacka större serviceställ
Där säg till mig heller inte finns paket här! Jag börjar ARG!
tills slut åka tillbaka
onsala service ställ.. Jag fråga igen... dom har hittade min paket...Jag bli glad
Jag upptäcka min paket har varit i PAKISTAN
..
här kommer bilder! Jag fattar inte min paket innehållet dragstarter och små grejar!!!
Jag ska berätta lite historia för ni!
"Sverige till posten onsala serviceställ..
Då posten säg till mig finns inte mina paket här! jag åkte till kungsbacka större serviceställ
Där säg till mig heller inte finns paket här! Jag börjar ARG!
onsala service ställ.. Jag fråga igen... dom har hittade min paket...Jag bli glad
Jag upptäcka min paket har varit i PAKISTAN
här kommer bilder! Jag fattar inte min paket innehållet dragstarter och små grejar!!!
- J.A racing
Jag måste ringa bombpatrullJ.A racing wrote:Akta så det inte exploderar bara.
Just nu jag har testa original stötdämparna! Dom har luftficka! nog jag ska också straffa samma rezzies som min 5t!
Och jag har fått problem med lite förgasaren... jag har en ligger förgasaren wt813 från Stefan. kanske ska montera dit!
Och jag har fått problem med lite förgasaren... jag har en ligger förgasaren wt813 från Stefan. kanske ska montera dit!
Montera du dit förgasaren som du köpte av mig så blir det nog bra!
Jag ska gör det! bara fixa med min shock remma som ska montera på dämpar!S 500 R wrote:Montera du dit förgasaren som du köpte av mig så blir det nog bra!
Jag ska göra rena min 813wt sen ska montera dit på motorn! 
Jag har fått paket från rcmaffian! här länka: http://rcmaffian.se/oscommerce_st/catal ... ts_id=4232
Idag har jag montera sätt in bredvid stötdämpar!
Här kommer bilder! Dom nästan osynlig!
Idag har jag montera sätt in bredvid stötdämpar!
Här kommer bilder! Dom nästan osynlig!
Jag blir lite galen pga min bead ring alltid går sönder
Skräpplast
Skräpplast
Den ringen på insidan?Burnout wrote:Jag blir lite galen pga min bead ring alltid går sönder
Skräpplast
Blev inte av med mina bekymmer förrän jag satte på extenders. Gäller dock bara 5B med sina breda bakfälgar.
Billös expertkommentator..
Ja insidan!!!!!Bjuggen wrote:Den ringen på insidan?Burnout wrote:Jag blir lite galen pga min bead ring alltid går sönder
Skräpplast
Blev inte av med mina bekymmer förrän jag satte på extenders. Gäller dock bara 5B med sina breda bakfälgar.
- J.A racing
De hade jag med bekymmer med tills jag bytte till Hostile hubbarna med kulleder uppe. 
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Ja, jag ska kolla!J.A racing wrote:De hade jag med bekymmer med tills jag bytte till Hostile hubbarna med kulleder uppe.