S 500 R wrote:Lugnt... alla tipas är välkommna. Ville bara säga att jag tror inte det blir en baja... men jag tror att det kommer bli bättre! Eller vad tror du???Rallyfinnen wrote:Japp, jag hade inte kollat tråden.. Se det som en generell kommentar/tips, inte kritik
Vet inte riktigt hur FG-dämparna är, men jag har förstått att HPI's dämpare är bra iallafall. Funkar säkert bra, gäller bara att tuna hådheten för fjädrar och dämpare lite så det passar installationen. Lång fjädringsväg är alltid bra (på offroad).
Kör så det ryker!
Synd med krashen..har du inte helförsäkrat?



