Om du tar upp ett hål där bak så som på originalet så blir inte karossen mindre hållbar, men däremot så under lättar det mycket.Väldigt mycket...Bjuggen wrote:Blir lite knöligt med woodster men som markusb sa. Prio på hållbarhet. Får helt enkelt rycka igång först och klappa på karossen senLusse wrote:Den blev snygg..(men hur gör du när du skall starta bilen med karossen på?)
BRAVE-BULL Bjuggens 5T
Re: BRAVE-BULL Bjuggens 5T
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Säker Lusse? Ett hål är ändå ett hål..
Hade missat lackeringsbilderna. Tycker den blev svinsnygg! Jävulen bak var tuff
Nu blev jag sugen på att lacka en ny kaross.. hmm vart tog min andra woodster vägen nu igen

Hade missat lackeringsbilderna. Tycker den blev svinsnygg! Jävulen bak var tuff
Nu blev jag sugen på att lacka en ny kaross.. hmm vart tog min andra woodster vägen nu igen
Det inte bara under lättar, det hjälper till med kylningen också. Och släpper ut den luft som samlas där vid hopp och stegringar som händer i bland. Så det finns ju bara fördelar med ett hål där bak. Och det bäst måste vara om man får tjuv stopp , så är det bara att ta tag i handtaget och dra i gång bilen igen....
F-n markus. Har du woodster på hög eller???markusb wrote:Säker Lusse? Ett hål är ändå ett hål..
Hade missat lackeringsbilderna. Tycker den blev svinsnygg! Jävulen bak var tuff![]()
Nu blev jag sugen på att lacka en ny kaross.. hmm vart tog min andra woodster vägen nu igen![]()
Billös expertkommentator..
Hehe, jag hade, men sen var det nån som stal dom för mig!! Eller bytte mot papperslappar var det väl snarare 
Var helt inställd på att köpa PV men så läste jag veckan efter att Packo inte blev nöjd och la det på hyllan. Jag hoppas han hittar lust och ork att göra ett gäng framöver, då blir det garanterat en sån som ska lackas!
Hur som haver, du ska vara nöjd med din, det blev tufft! Kan tänka mig att den syns bra med den illepille röda färgen.
Var helt inställd på att köpa PV men så läste jag veckan efter att Packo inte blev nöjd och la det på hyllan. Jag hoppas han hittar lust och ork att göra ett gäng framöver, då blir det garanterat en sån som ska lackas!
Hur som haver, du ska vara nöjd med din, det blev tufft! Kan tänka mig att den syns bra med den illepille röda färgen.
Tack Markus. Den sticker nog ut i mängden.
Fick precis meddelande att mitt bulkhead är på g. Nu kan jag äntligen bygga färdigt. Tack Andreas
Fick precis meddelande att mitt bulkhead är på g. Nu kan jag äntligen bygga färdigt. Tack Andreas
Jaha. Efter ett tags intensivt pimpande kan jag nu säga att Brave-Bull är klar för sommarens drabbningar
Fick mitt Golden horizon bulkhead idag så jag kunde bygga klart framvagnen.
Några foton på resultatet.

Fick mitt Golden horizon bulkhead idag så jag kunde bygga klart framvagnen.
Några foton på resultatet.

Sweet
Det bulheaden är riktigt snygg!
Det bulheaden är riktigt snygg!
Det där ser bra ut . Skall bli kul att se den till sommarn.
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
kul att se en så snyggve bil. ser riktigt fin ut.
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
- J.A racing
Gh bulkhead är en rejäl bit. Något annat pajjar nog före det. Förhoppningsvis nån av plastdetaljerna som faktiskt finns kvarJ.A racing wrote:Verkar det stabilt med bulkhead´t på?
- J.A racing
Ok jag har kollat på Threshold´s variant men GH är ju lite billigare.Bjuggen wrote:Gh bulkhead är en rejäl bit. Något annat pajjar nog före det. Förhoppningsvis nån av plastdetaljerna som faktiskt finns kvarJ.A racing wrote:Verkar det stabilt med bulkhead´t på?
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Den är riktigt fet din bil Bjuggen 
http://www.largescaleracing.se
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.