Vad menar du med det? Tycker du jag har en rolig körstil?Jylfen wrote:Nu börjar det ta sig. Ska bli roligt att se den. Speciellt när du kommer att köra den.
Kaptenens korta
- KaptenMagnus
- Posts: 1314
- Joined: 28 Jan 2013, 20:41
- Phone Number: 0709475583
- Location: Färgelanda
Re: Kaptenens korta
Bättre att fråga och verka dum än att inte fråga och förbli dum.
- Dave
- Site Admin
- Posts: 11711
- Joined: 11 Feb 2010, 21:10
- Phone Number: 0706318394
- Location: Falköping
Re: Kaptenens korta
KaptenMagnus wrote:Vad menar du med det? Tycker du jag har en rolig körstil?Jylfen wrote:Nu börjar det ta sig. Ska bli roligt att se den. Speciellt när du kommer att köra den.
Re: Sv: Kaptenens korta
ja du kör ungefär som mig? HahaKaptenMagnus wrote:Vad menar du med det? Tycker du jag har en rolig körstil?Jylfen wrote:Nu börjar det ta sig. Ska bli roligt att se den. Speciellt när du kommer att köra den.
Jag är inte döv. Jag bara skiter i dig.
- Maximoo882
- Posts: 104
- Joined: 14 Mar 2014, 18:22
- Phone Number: 0722525603
- Location: Alingsås
Re: Sv: Kaptenens korta
Kan ju vara så att du kör ungefär som magnusJylfen wrote:ja du kör ungefär som mig? HahaKaptenMagnus wrote:Vad menar du med det? Tycker du jag har en rolig körstil?Jylfen wrote:Nu börjar det ta sig. Ska bli roligt att se den. Speciellt när du kommer att köra den.
Hur lång en minut är beror helt på vilken sida om toalettdörren man befinner sig.
- KaptenMagnus
- Posts: 1314
- Joined: 28 Jan 2013, 20:41
- Phone Number: 0709475583
- Location: Färgelanda
Re: Kaptenens korta
Fick pillat lite med denna i dag. Mest rengöring och genomgång.
Bättre att fråga och verka dum än att inte fråga och förbli dum.
- Maximoo882
- Posts: 104
- Joined: 14 Mar 2014, 18:22
- Phone Number: 0722525603
- Location: Alingsås
Re: Kaptenens korta
hur går det med bilen. kommit någon mer vart. vill ju se bilder.
(eftersom jag inte har egen bil så får man ju njuta av andras bilar eller projekt
)
(eftersom jag inte har egen bil så får man ju njuta av andras bilar eller projekt
Hur lång en minut är beror helt på vilken sida om toalettdörren man befinner sig.
- KaptenMagnus
- Posts: 1314
- Joined: 28 Jan 2013, 20:41
- Phone Number: 0709475583
- Location: Färgelanda
Re: Kaptenens korta
Just nu står det still. Måste beställa några små saker till
Bättre att fråga och verka dum än att inte fråga och förbli dum.
- Dave
- Site Admin
- Posts: 11711
- Joined: 11 Feb 2010, 21:10
- Phone Number: 0706318394
- Location: Falköping
Re: Kaptenens korta
Bara att sätta fart om den ska vara klar tills träffen i Sandhem då!KaptenMagnus wrote:Just nu står det still. Måste beställa några små saker till
- KaptenMagnus
- Posts: 1314
- Joined: 28 Jan 2013, 20:41
- Phone Number: 0709475583
- Location: Färgelanda
Re: Kaptenens korta
Fick lite gjort i dag. Saknar fortfarande ett gas/Bromsservo och ena stöttan till främre stötdämpartornet. Har satt in ett 3kg servo så jag kunde provköra. Blir till att köra med en hpi originalradio då ekonomin inte tillåter några större inköp denna månaden. Och jag vill köra denna i sandhem.
Bättre att fråga och verka dum än att inte fråga och förbli dum.
- Maximoo882
- Posts: 104
- Joined: 14 Mar 2014, 18:22
- Phone Number: 0722525603
- Location: Alingsås
Re: Kaptenens korta
Hur mår kortare blev den nu i jämförelse med ett original chassi? Minnet är inte där den ska vara alltid.
Hur lång en minut är beror helt på vilken sida om toalettdörren man befinner sig.
- KaptenMagnus
- Posts: 1314
- Joined: 28 Jan 2013, 20:41
- Phone Number: 0709475583
- Location: Färgelanda
Re: Kaptenens korta
Den är om jag minns rätt 1,75" kortare.
Ja jag gillar oxå utseendet på denna. Kan knappt vänta tills denna sprätter grus.
Ja jag gillar oxå utseendet på denna. Kan knappt vänta tills denna sprätter grus.
Bättre att fråga och verka dum än att inte fråga och förbli dum.
- Maximoo882
- Posts: 104
- Joined: 14 Mar 2014, 18:22
- Phone Number: 0722525603
- Location: Alingsås
Re: Kaptenens korta
Ser riktigt Nice ut.
Hur lång en minut är beror helt på vilken sida om toalettdörren man befinner sig.
- KaptenMagnus
- Posts: 1314
- Joined: 28 Jan 2013, 20:41
- Phone Number: 0709475583
- Location: Färgelanda
Re: Kaptenens korta
Gött Andreas på Rc maffian tar med sig lite av dom sista delarna jag behöver till sandhem. Nu saknar jag bara främre kaross fästet. Så om någon har ett extra över och skall till sandhem skulle jag bli glad. Annars kör jag utan "kaross"
Bättre att fråga och verka dum än att inte fråga och förbli dum.
- KaptenMagnus
- Posts: 1314
- Joined: 28 Jan 2013, 20:41
- Phone Number: 0709475583
- Location: Färgelanda
Re: Kaptenens korta
Fick skruvat ihop det sista i sandhem och det va minst sagt en underhållande bil. Hur smidig som helst i dom tajta partierna och på rakan men man fick passa den i lösgruset. För parerade man inte sladden med desamma så snurrade den runt. Men en fruktansvärt rolig bil som inte behöver särskilt mycket mer kraft. Skall prova med en 8000rpm fjäder nästa gång.
Bättre att fråga och verka dum än att inte fråga och förbli dum.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 5 guests



