Theos HPI Baja 5B SS
Re: Theos HPI Baja 5B SS
Och???? Original kopplingen håller inte. Det är inget nytt.. Jag förstår inte vad det var mer som du inte för stog.
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Lite trevligare ton kan vi väl hålla här inne? Det är inte jag som hävdar det ena eller det andra, läs tråden så ser du vad de tycker. Finns båda sidor av myntet vad gäller kopplingarna. Om du sedan vill besvara argumenten från ena eller andra sakligt så är du varmt välkommen.
Jag menar inget illa.(Föresten dom undre bärarmarna sitter fel. Dom skall sitta i mellan inte under.) Original kopplingen håller inget vidare men att en te-flon koppling smälter , Var står det ?
Haha, ja bärarmarna satt rätt fel. Nu sitter dom rätt, tack Lusse!
Jag kanske missuppfattat deras diskussion, jag släpper den för nu och återgår till mitt bygge så att vi kan race:a någon gång.
Jag kanske missuppfattat deras diskussion, jag släpper den för nu och återgår till mitt bygge så att vi kan race:a någon gång.
Trevligt Theo! Själva byggandet är en fröjd så njut så mycket du kan 
Letar Baja 5B
Jag håller med dig.Theo wrote:Haha, ja bärarmarna satt rätt fel. Nu sitter dom rätt, tack Lusse!
Samma här. Om dom släpper T som kit så blir det en till kanske.
Hur går det för byggherren? Borde hunnit komma en bit nu 
Satte precis ihop diffen! Tyvärr hade jag inte varit smart nog att köpa lite tjockare diffolja. Får skaffa lite vid ett senare tillfälle och olja om diffen. 30K hade nog varit mer lagom för sand.
Har kört mycket grusgrop med min och jag har använt orginal 1000 silicone oljan. Funkar faktiskt helt okej. Men som du säger, en 3000 eller 7000 hade nog funkat bättre. Särskilt om du har paddelplaner 
Billös expertkommentator..