BRAVE-BULL Bjuggens 5T

Alla Offroad-projekt
Locked
User avatar
S 500 R
Hedersmedlem
Posts: 20696
Joined: 30 Oct 2009, 19:21
Location: Mölndal

Re: BRAVE-BULL Bjuggens 5T

Post by S 500 R » 12 Jan 2011, 18:54

På min med ;)
☆Styr med: Sanwa M11X och MT-4☆
ÄNTLIGEN klar med min 5b
nu finns vi på facebook oxå, RcBash.se

Sponsor

Sponsor
 

User avatar
Dave
Site Admin
Posts: 11711
Joined: 11 Feb 2010, 21:10
Phone Number: 0706318394
Location: Falköping

Re: BRAVE-BULL Bjuggens 5T

Post by Dave » 12 Jan 2011, 19:00

Bjuggen wrote:Bygget har ju spårat ur för länge sen och då vill jag inte åka tex. 30 mil enkel väg till V-by och bli stående pga nån skitgrejj :thumbsup:
He he he......nej det är ju trist förståss......jag förbereder mig psykiskt på att bli stående just pga nån skitgrej så känns det inte så illa när det händer istället.....

Fast det är klart, att åka ifrån radion skulle ju vara rätt surt...... det provade ju Söder i höstas..... :doh:

:lol:

User avatar
Bjuggen
Posts: 3227
Joined: 09 Apr 2010, 21:54
Phone Number: 0700871481
Location: Nossebro

Re: BRAVE-BULL Bjuggens 5T

Post by Bjuggen » 12 Jan 2011, 20:12

Bättre plöja ner en massa kosing nu så blir kanske värsta utgiften till sommarn blir ett par däck :thumbsup:
Billös expertkommentator..

User avatar
S 500 R
Hedersmedlem
Posts: 20696
Joined: 30 Oct 2009, 19:21
Location: Mölndal

Re: BRAVE-BULL Bjuggens 5T

Post by S 500 R » 12 Jan 2011, 21:01

Bjuggen wrote:Bättre plöja ner en massa kosing nu så blir kanske värsta utgiften till sommarn blir ett par däck :thumbsup:
F*n vad vi tänker lika!!!
☆Styr med: Sanwa M11X och MT-4☆
ÄNTLIGEN klar med min 5b
nu finns vi på facebook oxå, RcBash.se

User avatar
Bjuggen
Posts: 3227
Joined: 09 Apr 2010, 21:54
Phone Number: 0700871481
Location: Nossebro

Re: BRAVE-BULL Bjuggens 5T

Post by Bjuggen » 23 Jan 2011, 22:44

Okej. Woodstern jag köpte av Markusb är klackad och färdig.
Rotade lite högen med gamla klibbor och även lite hpi orginal dekaler åkte på.

Dödskallarna beställde jag från dekaltrim.nu och klistrades på insidan innan lacken. Blev rätt nöjd.
Nyansen är skrikigt röd men ser nästan orange ut på foto..

Image

Image
Brave-Bull måste ju ha en tjurskalle på huven :thumbsup:

Image

Image

Image

Image
Billös expertkommentator..

User avatar
S 500 R
Hedersmedlem
Posts: 20696
Joined: 30 Oct 2009, 19:21
Location: Mölndal

Re: BRAVE-BULL Bjuggens 5T

Post by S 500 R » 23 Jan 2011, 22:55

Dom klibborna gjorde det där sista för karren. Blev skit bra :thumbsup:
☆Styr med: Sanwa M11X och MT-4☆
ÄNTLIGEN klar med min 5b
nu finns vi på facebook oxå, RcBash.se

zatangai
Posts: 692
Joined: 11 Nov 2010, 19:12
Location: Halmstad

Re: BRAVE-BULL Bjuggens 5T

Post by zatangai » 23 Jan 2011, 23:02

Riktigt snyggt :thumbsup:

User avatar
Bjuggen
Posts: 3227
Joined: 09 Apr 2010, 21:54
Phone Number: 0700871481
Location: Nossebro

Re: BRAVE-BULL Bjuggens 5T

Post by Bjuggen » 23 Jan 2011, 23:04

Tackar. Nu väntar jag bara på ett Golden horizon alu bulkhead så jag kan bygga färdigt framvagnen. Bör komma från swedrc denna veckan.
Billös expertkommentator..

User avatar
S 500 R
Hedersmedlem
Posts: 20696
Joined: 30 Oct 2009, 19:21
Location: Mölndal

Re: BRAVE-BULL Bjuggens 5T

Post by S 500 R » 23 Jan 2011, 23:11

Det är det som fattas, undrade varför den inte var med i Floby.
☆Styr med: Sanwa M11X och MT-4☆
ÄNTLIGEN klar med min 5b
nu finns vi på facebook oxå, RcBash.se

User avatar
Bjuggen
Posts: 3227
Joined: 09 Apr 2010, 21:54
Phone Number: 0700871481
Location: Nossebro

Re: BRAVE-BULL Bjuggens 5T

Post by Bjuggen » 23 Jan 2011, 23:15

S 500 R wrote:Det är det som fattas, undrade varför den inte var med i Floby.
Japp. Last piece :thumbsup:
Billös expertkommentator..

User avatar
sideburn80
Posts: 2518
Joined: 31 Oct 2009, 01:44
Location: Kilafors/Bollnäs

Re: BRAVE-BULL Bjuggens 5T

Post by sideburn80 » 23 Jan 2011, 23:37

Fasen! Tummen upp :thumbsup: blev skit-bra.

User avatar
J.A racing
Posts: 10307
Joined: 30 Oct 2009, 20:36
Location: Trosa

Re: BRAVE-BULL Bjuggens 5T

Post by J.A racing » 24 Jan 2011, 06:32

Håller med! :thumbsup:
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".

User avatar
Lusse
Posts: 9387
Joined: 30 Oct 2009, 21:10
Phone Number: 0739951152
Location: Göteborg

Re: BRAVE-BULL Bjuggens 5T

Post by Lusse » 24 Jan 2011, 08:34

Den blev snygg..(men hur gör du när du skall starta bilen med karossen på?)
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S

User avatar
Bjuggen
Posts: 3227
Joined: 09 Apr 2010, 21:54
Phone Number: 0700871481
Location: Nossebro

Re: BRAVE-BULL Bjuggens 5T

Post by Bjuggen » 24 Jan 2011, 10:22

Lusse wrote:Den blev snygg..(men hur gör du när du skall starta bilen med karossen på?)
Blir lite knöligt med woodster men som markusb sa. Prio på hållbarhet. Får helt enkelt rycka igång först och klappa på karossen sen :thumbsup:
Billös expertkommentator..

User avatar
Robban
Posts: 4403
Joined: 09 Jun 2010, 16:12
Phone Number: 0732300322
Location: Hallsberg

Re: BRAVE-BULL Bjuggens 5T

Post by Robban » 24 Jan 2011, 10:36

Vackert!!

Locked

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 23 guests