BRAVE-BULL Bjuggens 5T
Re: BRAVE-BULL Bjuggens 5T
På min med 
- Dave
- Site Admin
- Posts: 11711
- Joined: 11 Feb 2010, 21:10
- Phone Number: 0706318394
- Location: Falköping
Re: BRAVE-BULL Bjuggens 5T
He he he......nej det är ju trist förståss......jag förbereder mig psykiskt på att bli stående just pga nån skitgrej så känns det inte så illa när det händer istället.....Bjuggen wrote:Bygget har ju spårat ur för länge sen och då vill jag inte åka tex. 30 mil enkel väg till V-by och bli stående pga nån skitgrejj
Fast det är klart, att åka ifrån radion skulle ju vara rätt surt...... det provade ju Söder i höstas.....
Re: BRAVE-BULL Bjuggens 5T
Bättre plöja ner en massa kosing nu så blir kanske värsta utgiften till sommarn blir ett par däck 
Billös expertkommentator..
Re: BRAVE-BULL Bjuggens 5T
F*n vad vi tänker lika!!!Bjuggen wrote:Bättre plöja ner en massa kosing nu så blir kanske värsta utgiften till sommarn blir ett par däck
Re: BRAVE-BULL Bjuggens 5T
Okej. Woodstern jag köpte av Markusb är klackad och färdig.
Rotade lite högen med gamla klibbor och även lite hpi orginal dekaler åkte på.
Dödskallarna beställde jag från dekaltrim.nu och klistrades på insidan innan lacken. Blev rätt nöjd.
Nyansen är skrikigt röd men ser nästan orange ut på foto..


Brave-Bull måste ju ha en tjurskalle på huven




Rotade lite högen med gamla klibbor och även lite hpi orginal dekaler åkte på.
Dödskallarna beställde jag från dekaltrim.nu och klistrades på insidan innan lacken. Blev rätt nöjd.
Nyansen är skrikigt röd men ser nästan orange ut på foto..


Brave-Bull måste ju ha en tjurskalle på huven




Billös expertkommentator..
Re: BRAVE-BULL Bjuggens 5T
Dom klibborna gjorde det där sista för karren. Blev skit bra 
Re: BRAVE-BULL Bjuggens 5T
Riktigt snyggt 
Re: BRAVE-BULL Bjuggens 5T
Tackar. Nu väntar jag bara på ett Golden horizon alu bulkhead så jag kan bygga färdigt framvagnen. Bör komma från swedrc denna veckan.
Billös expertkommentator..
Re: BRAVE-BULL Bjuggens 5T
Det är det som fattas, undrade varför den inte var med i Floby.
Re: BRAVE-BULL Bjuggens 5T
Japp. Last pieceS 500 R wrote:Det är det som fattas, undrade varför den inte var med i Floby.
Billös expertkommentator..
- sideburn80
- Posts: 2518
- Joined: 31 Oct 2009, 01:44
- Location: Kilafors/Bollnäs
Re: BRAVE-BULL Bjuggens 5T
Fasen! Tummen upp
blev skit-bra.
- J.A racing
- Posts: 10307
- Joined: 30 Oct 2009, 20:36
- Location: Trosa
Re: BRAVE-BULL Bjuggens 5T
Den blev snygg..(men hur gör du när du skall starta bilen med karossen på?)
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Re: BRAVE-BULL Bjuggens 5T
Blir lite knöligt med woodster men som markusb sa. Prio på hållbarhet. Får helt enkelt rycka igång först och klappa på karossen senLusse wrote:Den blev snygg..(men hur gör du när du skall starta bilen med karossen på?)
Billös expertkommentator..
Re: BRAVE-BULL Bjuggens 5T
Vackert!!
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 23 guests



