tvåkommanoll
Re: Losi 5ive-T
ja har haft såna buntband i andra bilar över 15 liter å inte bytt

Losi 5ive-T Grafil Bodies. G-Raptor
hej!! kan man uppgradera din tråd till två bilar eller ska jag göra ny tråd till min losi 5ive T 2.0?
Det gör du som du vill egentligen. Finns dem på forumet som gjort båda varianterna. Utgår då från att du köpt en till?
Skickat från min SM-G960F via Tapatalk
MCD RR5-E Petrol KILLER 2.0 !
MCD RR5 2wd
Drakhammarn!
Pocket Losin
+ En massa annan "Mini RC", B.la Arrma Nero Bigrock, Mugen 1/8 truggy o buggy, Traxxas summit, Slash 4x4, Xray buggy, + några till!
MCD RR5 2wd
Drakhammarn!
Pocket Losin
+ En massa annan "Mini RC", B.la Arrma Nero Bigrock, Mugen 1/8 truggy o buggy, Traxxas summit, Slash 4x4, Xray buggy, + några till!
Om man redigerar första inlägget kan man byta namn på tråden.
Om man vill lägga in fler bilar eller så.
Jag har samlat 2 bilar i varje offroad tråd eftersom att det är samma modeller och ingen av dom är speciell eller kommer vara väluppdaterad. Plus att allt jag byter ut typ på en a hamnar på den andra. Har ett hopplock av båda modeller.
Jag har samlat 2 bilar i varje offroad tråd eftersom att det är samma modeller och ingen av dom är speciell eller kommer vara väluppdaterad. Plus att allt jag byter ut typ på en a hamnar på den andra. Har ett hopplock av båda modeller.
Fg GT Bmw M3
Elcon Traxx
Elcon Traxx
Då testar jag det tack..
japp köpte 2.0 eftersom jag gillar första modellen.. första kommer säljas eftersom jag ej har plats för två såna stora bestar hemma.
japp köpte 2.0 eftersom jag gillar första modellen.. första kommer säljas eftersom jag ej har plats för två såna stora bestar hemma.
tackar då vet jag det..
säljer nog första modellen så småningom så kanske gör en ny tråd till 2.0 som snart kommer hem
säljer nog första modellen så småningom så kanske gör en ny tråd till 2.0 som snart kommer hem

Smurfen wrote: ↑08 Sep 2019, 12:47Om man redigerar första inlägget kan man byta namn på tråden.
2.0 med 320 å victory pipan är grym det är ett jävla klipp redan efter 1.5 tank å 2 minuters å lite justering på H nål..
vad kan jag sälja min första losi 5ive T för med motor som behöver nya packningar till förgasaren?? samt finns intresse??
vad kan jag sälja min första losi 5ive T för med motor som behöver nya packningar till förgasaren?? samt finns intresse??
Intresse finns om den är i närheten/kan skickas och har rätt prislapp....
vad bjuder du vid snabb affär?? ingår förutom rullande chassi med motor som behöver nya packningar till förgasaren in i motorn.. servo en helt ny kaross med bur ifrån 2.0. skicka den är svårt å dyrt jag bor i Nässjö.
Re: tvåkommanoll
vart i sverige hittar jag nya lyftfilter till 2.0. liknar ju B filter kan det vara så??
Ok, 30mil tur är lite långt för mig tyvärr:/
Speedup wrote: ↑20 Oct 2019, 13:54vad bjuder du vid snabb affär?? ingår förutom rullande chassi med motor som behöver nya packningar till förgasaren in i motorn.. servo en helt ny kaross med bur ifrån 2.0. skicka den är svårt å dyrt jag bor i Nässjö.
Inte för att lägga mig i själva affären.
Men jag har skickat några 1/5 med posten. Blir typ 500 kr och har inte varit så krångligt annars...
Men jag har skickat några 1/5 med posten. Blir typ 500 kr och har inte varit så krångligt annars...
MCD RR5-E Petrol KILLER 2.0 !
MCD RR5 2wd
Drakhammarn!
Pocket Losin
MCD RR5 2wd
Drakhammarn!
Pocket Losin
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Har skickat både Bajas och Losis för 285:- med Posten och smådelar med radio etc i ett mindre bredvid för 122:-
okey men jag kan skicka den för 5000 typ plus frakt?
7jnoprob wrote: ↑20 Oct 2019, 16:01Ok, 30mil tur är lite långt för mig tyvärr:/
Ingen fara.
men eftersom jag ej har bil måste jag be folk om att köra ner den till posten..
men eftersom jag ej har bil måste jag be folk om att köra ner den till posten..