Yama Buggy 26cc "niibors"
Re: Yama Buggy 26cc "niibors"
Nu har jag lyckats knäcka första saken på yaman. -8 grader ute å körde på banan. Allt gick fint men tyckte den blev väldigt svampig i fjädringen. Efter körningen öppna ja dämparna bak å visa sig jag hade knäckt e-clipset som håller kolven i ena dämparen. Utöver den rullar den fortfarande å de gör mig väldigt glad. Den har varit ca 2 m upp i luften många gånger å landat på alla tänkbara håll men den rullar ändå vidare 
Skoj att det verkar hålla för dig rätt bra ändå! Men så fort du river isår något så vill vi ha bilder!
Ska börja ta mer foto så får jag hitta nått sätt å lägga upp de påMalte wrote:Skoj att det verkar hålla för dig rätt bra ändå! Men så fort du river isår något så vill vi ha bilder!
http://www.photobucket.com funkar hur bra som helst.
Sweet me en sån sida. Hade helt glömt de går å göra på de visset. Då kommer de bilder från kopplingsbytet som kommer ske om kanske en två veckor om inget nytt kommer imellan. Har inga foto på den i delar än :p kopplingsbytet är för att få högre startvarv. Original går men tycker den greppar tidigt 
Gammal tråqd men bumpar lite och undrar om du är nöjd med din yama bugg? fick en i överaskning utav min sambo ovh försöker få så mycket info som möjligt
mvh linus
mvh linus