nyheter och Hop ups till hpi baja

Nya och gamla produkter
User avatar
huSSe
Hedersmedlem
Posts: 13568
Joined: 30 Oct 2009, 19:20
Phone Number: 0706663366
Location: nollsexnoll

Re: nyheter och Hop ups till hpi baja

Post by huSSe » 18 Jan 2011, 19:26

det blire och desto dyrare!
nån som vet nå pris på detta?
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!

Sponsor

Sponsor
 

User avatar
S 500 R
Hedersmedlem
Posts: 20696
Joined: 30 Oct 2009, 19:21
Location: Mölndal

Re: nyheter och Hop ups till hpi baja

Post by S 500 R » 18 Jan 2011, 19:28

Den är inte upplagd som artikel än! Kollade upp det för jag är skit sugen.
☆Styr med: Sanwa M11X och MT-4☆
ÄNTLIGEN klar med min 5b
nu finns vi på facebook oxå, RcBash.se

User avatar
Malte
Posts: 2242
Joined: 02 Sep 2010, 22:20

Re: nyheter och Hop ups till hpi baja

Post by Malte » 18 Jan 2011, 22:07

Någon som är sugen att pröva detta något lättade svänghjul till det facila priset av 79.99 dollar? Kan ju absolut inte var någon fara, för det står i annonsen:
LOOK AT THE AMOUNT OF MATERIAL REMOVED - DEFINITELY LIGHTER WITHOUT COMPROMISING ON STRENGTH AND COOLING. :clap:

Image

Länk till Ebay:

http://cgi.ebay.com/MOD-BALANCED-FLYWHE ... 83ea07593=

User avatar
J.A racing
Posts: 10307
Joined: 30 Oct 2009, 20:36
Location: Trosa

Re: nyheter och Hop ups till hpi baja

Post by J.A racing » 19 Jan 2011, 06:52

Jag tror man förlorar den extra kylning som det ändå ger med svänghjulet med ett sånt. Huvud kylningen sker ju av bränsle/olje blandningen.
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".

User avatar
J.A racing
Posts: 10307
Joined: 30 Oct 2009, 20:36
Location: Trosa

Re: nyheter och Hop ups till hpi baja

Post by J.A racing » 24 Jan 2011, 20:38

PORSCHE GT3 RSR "Projektet".

User avatar
S 500 R
Hedersmedlem
Posts: 20696
Joined: 30 Oct 2009, 19:21
Location: Mölndal

Re: nyheter och Hop ups till hpi baja

Post by S 500 R » 24 Jan 2011, 21:06

Bara att slå till huSSe.
☆Styr med: Sanwa M11X och MT-4☆
ÄNTLIGEN klar med min 5b
nu finns vi på facebook oxå, RcBash.se

User avatar
huSSe
Hedersmedlem
Posts: 13568
Joined: 30 Oct 2009, 19:20
Phone Number: 0706663366
Location: nollsexnoll

Re: nyheter och Hop ups till hpi baja

Post by huSSe » 24 Jan 2011, 21:25

håller på att kolla på saken.
invæntar pris på lite go saker
från swedrc så klart.
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!

User avatar
Dave
Site Admin
Posts: 11711
Joined: 11 Feb 2010, 21:10
Phone Number: 0706318394
Location: Falköping

Re: nyheter och Hop ups till hpi baja

Post by Dave » 24 Jan 2011, 21:29

Om man nån gång skulle få för sig att bygga borstlöst på nån av LS bilarna, så är det ju bara LAG på en schysst ljudmodul till spektaklet !

Har ju snubblat över denna för länge sen, men jädrar vilket skönt sound det kan bli......

[youtube][/youtube]

User avatar
Bjuggen
Posts: 3227
Joined: 09 Apr 2010, 21:54
Phone Number: 0700871481
Location: Nossebro

Re: nyheter och Hop ups till hpi baja

Post by Bjuggen » 24 Jan 2011, 22:29

Den här har jag missat. Vansinnigt praktisk :thumbsup:

http://www.davesmotors.com/s.nl/c.88503 ... id.4629/.f
Billös expertkommentator..

User avatar
Burnout
Posts: 6889
Joined: 16 Aug 2010, 21:41
Location: Kungsbacka

Re: nyheter och Hop ups till hpi baja

Post by Burnout » 24 Jan 2011, 22:32

Bjuggen wrote:Den här har jag missat. Vansinnigt praktisk :thumbsup:

http://www.davesmotors.com/s.nl/c.88503 ... id.4629/.f
Bra praktisk :thumbsup:

User avatar
S 500 R
Hedersmedlem
Posts: 20696
Joined: 30 Oct 2009, 19:21
Location: Mölndal

Re: nyheter och Hop ups till hpi baja

Post by S 500 R » 24 Jan 2011, 22:34

Bjuggen wrote:Den här har jag missat. Vansinnigt praktisk :thumbsup:

http://www.davesmotors.com/s.nl/c.88503 ... id.4629/.f
Smart! För min del skulle det inte göra någon ting med tanke på mina pipor.
☆Styr med: Sanwa M11X och MT-4☆
ÄNTLIGEN klar med min 5b
nu finns vi på facebook oxå, RcBash.se

User avatar
Lusse
Posts: 9387
Joined: 30 Oct 2009, 21:10
Phone Number: 0739951152
Location: Göteborg

Re: nyheter och Hop ups till hpi baja

Post by Lusse » 25 Jan 2011, 07:46

S 500 R wrote:
Bjuggen wrote:Den här har jag missat. Vansinnigt praktisk :thumbsup:

http://www.davesmotors.com/s.nl/c.88503 ... id.4629/.f
Smart! För min del skulle det inte göra någon ting med tanke på mina pipor.
Nä, du skulle behöva gångjärn på piporna. :cheesy:
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S

User avatar
S 500 R
Hedersmedlem
Posts: 20696
Joined: 30 Oct 2009, 19:21
Location: Mölndal

Re: nyheter och Hop ups till hpi baja

Post by S 500 R » 25 Jan 2011, 08:05

Lusse wrote:
S 500 R wrote:
Bjuggen wrote:Den här har jag missat. Vansinnigt praktisk :thumbsup:

http://www.davesmotors.com/s.nl/c.88503 ... id.4629/.f
Smart! För min del skulle det inte göra någon ting med tanke på mina pipor.
Nä, du skulle behöva gångjärn på piporna. :cheesy:
Hehehe... jo, det hade varit något!
☆Styr med: Sanwa M11X och MT-4☆
ÄNTLIGEN klar med min 5b
nu finns vi på facebook oxå, RcBash.se

User avatar
huSSe
Hedersmedlem
Posts: 13568
Joined: 30 Oct 2009, 19:20
Phone Number: 0706663366
Location: nollsexnoll

Re: nyheter och Hop ups till hpi baja

Post by huSSe » 25 Jan 2011, 21:30

http://www.davesmotors.com/s.nl/c.88503 ... id.8052/.f
wire som start snøre?
från killer rc.
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!

User avatar
Lusse
Posts: 9387
Joined: 30 Oct 2009, 21:10
Phone Number: 0739951152
Location: Göteborg

Re: nyheter och Hop ups till hpi baja

Post by Lusse » 25 Jan 2011, 22:13

huSSe wrote:http://www.davesmotors.com/s.nl/c.88503 ... id.8052/.f
wire som start snøre?
från killer rc.
Det där är lätt att göra skälv.det är bara att gå in på närmsta cykelhandlare så har han delarna...
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests