Ja, värre på min twin mycket komp...jebogren wrote:oki kan ju säga att till min pro mod 27.2 funkar den kanon men det är ju rätt lite komp i den motorn....
jämfört med 30,5cc
Ny dragstart ifrån Turtle Racing IGEN.
Re: Ny dragstart ifrån Turtle Racing IGEN.
Re: Ny dragstart ifrån Turtle Racing IGEN.
Det närmar sej......
































Last edited by Robban on 28 Dec 2011, 16:37, edited 1 time in total.
Re: Ny dragstart ifrån Turtle Racing IGEN.
Hoppas denna funkar..
Re: Ny dragstart ifrån Turtle Racing IGEN.
Nu börjar det likna nå´t
Återstår att se hur den klarar de hårda förhållanden den utsätts för...

Återstår att se hur den klarar de hårda förhållanden den utsätts för...
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
- huSSe
- Hedersmedlem
- Posts: 13568
- Joined: 30 Oct 2009, 19:20
- Phone Number: 0706663366
- Location: nollsexnoll
Re: Ny dragstart ifrån Turtle Racing IGEN.
den ser ju fin ut iallafall 
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
-
Ntch in da dirt
- Posts: 1655
- Joined: 01 Nov 2009, 12:09
- Location: En liten by i Katrineholms komun
Re: Ny dragstart ifrån Turtle Racing IGEN.
Nu börjar det likna konstruktionen som sitter i motorsågarna! och eftersom de startena knappt aldrig krånglar så kanske det där fungerar så man kan köpa en 
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
- huSSe
- Hedersmedlem
- Posts: 13568
- Joined: 30 Oct 2009, 19:20
- Phone Number: 0706663366
- Location: nollsexnoll
Re: Ny dragstart ifrån Turtle Racing IGEN.
motorsågs starterna blir ju inte aggressivt angripen av
sand och damm.
sand och damm.
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
-
Ntch in da dirt
- Posts: 1655
- Joined: 01 Nov 2009, 12:09
- Location: En liten by i Katrineholms komun
Re: Ny dragstart ifrån Turtle Racing IGEN.
Nä men o andra sidan så blir de angripna av annat smuts såsom sågspån mm. Mitt problem har varit att de starter jag har haft på rc motorerna har ju slirat fast de har varit rena invändigt!.
Jag tror i allafall att de där fjäder belastade hakarna är en hjälpande hand på problemet.
Jag tror i allafall att de där fjäder belastade hakarna är en hjälpande hand på problemet.
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
- huSSe
- Hedersmedlem
- Posts: 13568
- Joined: 30 Oct 2009, 19:20
- Phone Number: 0706663366
- Location: nollsexnoll
Re: Ny dragstart ifrån Turtle Racing IGEN.
hoppas verkligen det här blir bra. kommer inte köpa nån
innan den är väl provad. den första modellen skulle ju vara så bra den oxå?
innan den är väl provad. den första modellen skulle ju vara så bra den oxå?
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Re: Ny dragstart ifrån Turtle Racing IGEN.
Jag tror dom är på helt rätt väg. Så jag hoppas dessa kommer funka.
-
Ntch in da dirt
- Posts: 1655
- Joined: 01 Nov 2009, 12:09
- Location: En liten by i Katrineholms komun
Re: Ny dragstart ifrån Turtle Racing IGEN.
Tittar man på deras förra så var ju det en blingad version av en helt vanlig start!huSSe wrote:hoppas verkligen det här blir bra. kommer inte köpa nån
innan den är väl provad. den första modellen skulle ju vara så bra den oxå?
bara ett upphottat alu hölje på utsidan ju. Jag komer köpa en i a f och testa !
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
- huSSe
- Hedersmedlem
- Posts: 13568
- Joined: 30 Oct 2009, 19:20
- Phone Number: 0706663366
- Location: nollsexnoll
Re: Ny dragstart ifrån Turtle Racing IGEN.
gör det thomas så vet jag sen hur den
fungerar!
fungerar!
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Re: Ny dragstart ifrån Turtle Racing IGEN.
Detva väl tal om attdet skulle bli nån bytes historia med den gamla starten..
- huSSe
- Hedersmedlem
- Posts: 13568
- Joined: 30 Oct 2009, 19:20
- Phone Number: 0706663366
- Location: nollsexnoll
Re: Ny dragstart ifrån Turtle Racing IGEN.
snacka om bakslag i affärerna isåfall.
men hoppas ni får byta ut dom.
men hoppas ni får byta ut dom.
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Re: Ny dragstart ifrån Turtle Racing IGEN.
Jag byter med en gång.Tycker att den nya är mycket vettigare än den gamla,det är som T-powa säger det är en bling version av drag starten.Vi får väll se vad det kommer att kosta? Tror inte det blir ett bytte rakt av. Det skall nog vara pengar i mellan,tror jag...
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests




