Om du hinner ta den innan Malte?Carbon-Dave wrote:Korv & bröd är väldigt praktiskt !
Tappar man en bit på marken kan man ge den till Robbban.....
Ny träff på Nobelbanan 3/9 -11
Re: Ny träff på Nobelbanan 3/9 -11
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Ja, där är ju en catfight man skulle ha på film.....

De blir ju kakor me, han varit o handlat idag så nu kan ja baka 
Miss RC wrote:De blir ju kakor me, han varit o handlat idag så nu kan ja baka
http://www.largescaleracing.se
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
Nu börjar nära.. 8 dagar kvar! 
Jag behövs Vägbeskrivning till nobelbana och jag har aldrig där förut
Blir roligt träffa alla!
Jag behövs Vägbeskrivning till nobelbana och jag har aldrig där förut
Blir roligt träffa alla!
Vi möts vid nobelhallen som förra gången. Så lotsar jag er till banan 
Ok, Var ligger nobelhallen dåRobban wrote:Vi möts vid nobelhallen som förra gången. Så lotsar jag er till banan
Och vilken tid vara vid nobelhallen?
Om du söker på nobellhallen i Karlskoga på eniro så kommer det fram.Burnout wrote:Ok, Var ligger nobelhallen dåRobban wrote:Vi möts vid nobelhallen som förra gången. Så lotsar jag er till bananSom sagt jag har aldrig förut där..
Ok jag ska kolla på det!S 500 R wrote:Om du söker på nobellhallen i Karlskoga på eniro så kommer det fram.Burnout wrote:Ok, Var ligger nobelhallen dåRobban wrote:Vi möts vid nobelhallen som förra gången. Så lotsar jag er till bananSom sagt jag har aldrig förut där..
Inte långtt kvar, ja längtar!!
Jag har baka lite kakor nu, men ja misstänker att dom kommer va slut imorgon. Så ja får baka nya
Jag har baka lite kakor nu, men ja misstänker att dom kommer va slut imorgon. Så ja får baka nya
Ja det verkar som att vår herre har sett till att jag kommer att hamna i Karlskoga nästa helg, mitt enda bekymmer troligen är att få tag i en annan kaross till dess, eller kanske på plats, grejen är väl att jag har en men tror inte jag hinner lacka den under veckan som kommer, för en sak är säker, jag blåser inte på nån färg bara för skoj skull på den kaross jag har!
Men men vi ses mest troligen möjligtvis kanske GIVETVIS på plats
Men men vi ses mest troligen möjligtvis kanske GIVETVIS på plats

Jag körde hela förra träffen utan kaross, så det är inte livsviktigt.
Efter att ha skådat filmer på forumet och på youtube så får jag nog hålla med att Kaross inte verkar vara överhängande viktig så ja, bilen KOMMER att dyka upp på träffen...S 500 R wrote:Jag körde hela förra träffen utan kaross, så det är inte livsviktigt.
SÅ nu var det spikat, fattas bara att lugna sambo och ungar (har en son på 11 år som vill åka med och
blir det i alla fall på ett eller annat vis muhahaha, David du får montera backspegel så du hinner veja vartannat varv Re: Ny träff på Nobelbanan 3/9 -11
Hej och välkommen hit Bajagute. Dessvärre är det inte David du skall akta dig för på träffen, han kan nämligen det här med att köra!
Däremot finns det en kille som heter Robban som du skall akta dig för. Han kan dessvärre inte köra över huvudtaget. Det mest troliga är att han kommer flygande med sin limegröna fjärilsbubbla och landar uppochner på din bil!
Däremot finns det en kille som heter Robban som du skall akta dig för. Han kan dessvärre inte köra över huvudtaget. Det mest troliga är att han kommer flygande med sin limegröna fjärilsbubbla och landar uppochner på din bil!
Förstår inte alls vad du pratar om?! Vad kommer denna HELT ogrundade infon ifrån?Malte wrote:Hej och välkommen hit Bajagute. Dessvärre är det inte David du skall akta dig för på träffen, han kan nämligen det här med att köra!
Jag ska rätta lite i texten här ovan. Den som kör ÖVER och PÅ folk är Malte him self, det är bevisat och det finns på film. Sen att jag råkar köra ikull så fort nån filmar är bara en ren och skär pakt mot mej.
Att David kan köra råkar bara vara ren tur. Alla tycker så synd om honom för att han har mindrevärdskomplex.