Vinterträning på Rynos (Sthlm LS)

Sveriges alla LS träffar
User avatar
Stelunex
Posts: 1793
Joined: 31 Oct 2009, 19:28
Phone Number: 0738937679
Location: Stockholm, Nacka

Re: Vinterträning på Rynos (Sthlm LS)

Post by Stelunex » 13 Jan 2012, 23:54

wrep wrote:I morgon blir det gasa av igen :)

Fasen, det är tävling på banan imorgon. :mad:

Sponsor

Sponsor
 

User avatar
waqr
Posts: 10328
Joined: 30 Oct 2009, 21:07
Phone Number: 0709998877
Location: Karlskoga

Re: Vinterträning på Rynos (Sthlm LS)

Post by waqr » 14 Jan 2012, 07:52

Stelunex wrote:
wrep wrote:I morgon blir det gasa av igen :)

Fasen, det är tävling på banan imorgon. :mad:
Just det, den hade ju jag tänkt vara med på :mad:
Letar Baja 5B

wrep
Posts: 2067
Joined: 01 May 2010, 11:29
Phone Number: 0768033556
Location: Söder om Sthlm på vischan

Re: Vinterträning på Rynos (Sthlm LS)

Post by wrep » 14 Jan 2012, 17:14

det var bara tävling på trackbanan så det gick bra ändå :)
// Per slipsåkare som ibland fuskar i offroadträsket.

User avatar
Stelunex
Posts: 1793
Joined: 31 Oct 2009, 19:28
Phone Number: 0738937679
Location: Stockholm, Nacka

Re: Vinterträning på Rynos (Sthlm LS)

Post by Stelunex » 15 Jan 2012, 21:27

wrep wrote:det var bara tävling på trackbanan så det gick bra ändå :)
Får tacka för en bra dag Per. Efter att jag fått på krängare runt om samt ny dämparolja blev det som en ny bil.. Vilken skillnad... :worship:

wrep
Posts: 2067
Joined: 01 May 2010, 11:29
Phone Number: 0768033556
Location: Söder om Sthlm på vischan

Re: Vinterträning på Rynos (Sthlm LS)

Post by wrep » 15 Jan 2012, 22:59

Jepp :rock2: Nu satsar vi på körning på Skarpnäck på torsdag... skall skiva i deras forum och höra om de är intresserade av lite rejs med tidtagning.. :drive:
// Per slipsåkare som ibland fuskar i offroadträsket.

User avatar
Dakeman
Posts: 367
Joined: 20 Apr 2011, 12:04
Location: Stockholm, Täby

Re: Vinterträning på Rynos (Sthlm LS)

Post by Dakeman » 03 Feb 2012, 18:37

Ok, hur ser det ut framöver? Någon som är på lite körning i veckan?
HPI Baja 5B SS
HPI Baja 5B FLUX "projekt Ultima"

User avatar
Stelunex
Posts: 1793
Joined: 31 Oct 2009, 19:28
Phone Number: 0738937679
Location: Stockholm, Nacka

Re: Vinterträning på Rynos (Sthlm LS)

Post by Stelunex » 04 Feb 2012, 08:12

Dakeman wrote:Ok, hur ser det ut framöver? Någon som är på lite körning i veckan?

Vilken dag passar?

User avatar
Dakeman
Posts: 367
Joined: 20 Apr 2011, 12:04
Location: Stockholm, Täby

Re: Vinterträning på Rynos (Sthlm LS)

Post by Dakeman » 04 Feb 2012, 10:03

Stelunex wrote:
Dakeman wrote:Ok, hur ser det ut framöver? Någon som är på lite körning i veckan?

Vilken dag passar?

Tisdag eller onsdag?
HPI Baja 5B SS
HPI Baja 5B FLUX "projekt Ultima"

adrenaline
Posts: 650
Joined: 27 Jul 2011, 17:44
Location: Norrtälje

Re: Vinterträning på Rynos (Sthlm LS)

Post by adrenaline » 13 Apr 2012, 22:34

är banan öppen imorgon??
tänkte försöka pallra mig dit imorrn om inte nån hinner ringa och störa :thumbsup:

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests