Sveriges alla LS träffar
-
Stelunex
- Posts: 1793
- Joined: 31 Oct 2009, 19:28
- Phone Number: 0738937679
- Location: Stockholm, Nacka
Post
by Stelunex » 13 Jan 2012, 23:54
wrep wrote:I morgon blir det gasa av igen

Fasen, det är tävling på banan imorgon.

-
waqr
- Posts: 10328
- Joined: 30 Oct 2009, 21:07
- Phone Number: 0709998877
- Location: Karlskoga
Post
by waqr » 14 Jan 2012, 07:52
Stelunex wrote:wrep wrote:I morgon blir det gasa av igen

Fasen, det är tävling på banan imorgon.

Just det, den hade ju jag tänkt vara med på

Letar Baja 5B
-
wrep
- Posts: 2067
- Joined: 01 May 2010, 11:29
- Phone Number: 0768033556
- Location: Söder om Sthlm på vischan
Post
by wrep » 14 Jan 2012, 17:14
det var bara tävling på trackbanan så det gick bra ändå

// Per slipsåkare som ibland fuskar i offroadträsket.
-
Stelunex
- Posts: 1793
- Joined: 31 Oct 2009, 19:28
- Phone Number: 0738937679
- Location: Stockholm, Nacka
Post
by Stelunex » 15 Jan 2012, 21:27
wrep wrote:det var bara tävling på trackbanan så det gick bra ändå

Får tacka för en bra dag Per. Efter att jag fått på krängare runt om samt ny dämparolja blev det som en ny bil.. Vilken skillnad...

-
wrep
- Posts: 2067
- Joined: 01 May 2010, 11:29
- Phone Number: 0768033556
- Location: Söder om Sthlm på vischan
Post
by wrep » 15 Jan 2012, 22:59
Jepp

Nu satsar vi på körning på Skarpnäck på torsdag... skall skiva i deras forum och höra om de är intresserade av lite rejs med tidtagning..

// Per slipsåkare som ibland fuskar i offroadträsket.
-
Dakeman
- Posts: 367
- Joined: 20 Apr 2011, 12:04
- Location: Stockholm, Täby
Post
by Dakeman » 03 Feb 2012, 18:37
Ok, hur ser det ut framöver? Någon som är på lite körning i veckan?
HPI Baja 5B SS
HPI Baja 5B FLUX "projekt Ultima"
-
Stelunex
- Posts: 1793
- Joined: 31 Oct 2009, 19:28
- Phone Number: 0738937679
- Location: Stockholm, Nacka
Post
by Stelunex » 04 Feb 2012, 08:12
Dakeman wrote:Ok, hur ser det ut framöver? Någon som är på lite körning i veckan?
Vilken dag passar?
-
Dakeman
- Posts: 367
- Joined: 20 Apr 2011, 12:04
- Location: Stockholm, Täby
Post
by Dakeman » 04 Feb 2012, 10:03
Stelunex wrote:Dakeman wrote:Ok, hur ser det ut framöver? Någon som är på lite körning i veckan?
Vilken dag passar?
Tisdag eller onsdag?
HPI Baja 5B SS
HPI Baja 5B FLUX "projekt Ultima"
-
adrenaline
- Posts: 650
- Joined: 27 Jul 2011, 17:44
- Location: Norrtälje
Post
by adrenaline » 13 Apr 2012, 22:34
är banan öppen imorgon??
tänkte försöka pallra mig dit imorrn om inte nån hinner ringa och störa

Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests