Hawaiihåla.

Sveriges alla LS träffar
Locked
User avatar
Rallyfinnen
Posts: 4003
Joined: 01 Nov 2009, 22:45
Location: Sollebrunn

Re: Hawaiihåla.

Post by Rallyfinnen » 01 Apr 2011, 21:19

Jag kommer också! Någon som vet hur många vi blir?

Hoppas vädret blir bra!

Sponsor

Sponsor
 

User avatar
Bjuggen
Posts: 3227
Joined: 09 Apr 2010, 21:54
Phone Number: 0700871481
Location: Nossebro

Re: Hawaiihåla.

Post by Bjuggen » 01 Apr 2011, 23:58

Rallyfinnen wrote:Jag kommer också! Någon som vet hur många vi blir?

Hoppas vädret blir bra!
Tror vi blir 4-5 stycken. Du, jag, Malte och David. Sen vet jag inte om Dave får med nån mer från Falköping.

Verkar bli uppehåll i alla fall :thumbsup:
Billös expertkommentator..

User avatar
Dave
Site Admin
Posts: 11711
Joined: 11 Feb 2010, 21:10
Phone Number: 0706318394
Location: Falköping

Re: Hawaiihåla.

Post by Dave » 02 Apr 2011, 07:31

Har det regnat / snöat nåt inatt ?
Söder hoppade av....siktar på Gbg nästa helg istället.....men jag åker !

User avatar
Rallyfinnen
Posts: 4003
Joined: 01 Nov 2009, 22:45
Location: Sollebrunn

Re: Hawaiihåla.

Post by Rallyfinnen » 02 Apr 2011, 09:21

Ok!

Det har regnat inatt, så det är antagligen ganska blött, men inget regn just nu, bara lite grå himmel.
Tur att sanden dränerar vatten bra!

User avatar
Bjuggen
Posts: 3227
Joined: 09 Apr 2010, 21:54
Phone Number: 0700871481
Location: Nossebro

Re: Hawaiihåla.

Post by Bjuggen » 02 Apr 2011, 20:20

Fruktansvärt nyfiken på Carbo-Daves film. Förbannat kul körning idag!!! Kan verkligen rekomendera paddel däck. Skitkul i de stora högarna :drive:
Billös expertkommentator..

User avatar
Rallyfinnen
Posts: 4003
Joined: 01 Nov 2009, 22:45
Location: Sollebrunn

Re: Hawaiihåla.

Post by Rallyfinnen » 02 Apr 2011, 21:08

Jag laddar upp lite på tuben nu också, men Davids film blir nog huvudnumret :) Han brukar vara en jävel på att klippa ihop det också!

User avatar
Rallyfinnen
Posts: 4003
Joined: 01 Nov 2009, 22:45
Location: Sollebrunn

Re: Hawaiihåla.

Post by Rallyfinnen » 02 Apr 2011, 21:26

Här är lite klipp från dagens körning

[youtube][/youtube]

User avatar
S 500 R
Hedersmedlem
Posts: 20696
Joined: 30 Oct 2009, 19:21
Location: Mölndal

Re: Hawaiihåla.

Post by S 500 R » 02 Apr 2011, 21:51

Man blir ju inte alls sugen...
☆Styr med: Sanwa M11X och MT-4☆
ÄNTLIGEN klar med min 5b
nu finns vi på facebook oxå, RcBash.se

User avatar
Lusse
Posts: 9387
Joined: 30 Oct 2009, 21:10
Phone Number: 0739951152
Location: Göteborg

Re: Hawaiihåla.

Post by Lusse » 02 Apr 2011, 22:30

Det där saknar jag.Jag vill också köra..
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S

User avatar
Dave
Site Admin
Posts: 11711
Joined: 11 Feb 2010, 21:10
Phone Number: 0706318394
Location: Falköping

Re: Hawaiihåla.

Post by Dave » 02 Apr 2011, 23:02

Har precis nu kollat igenom videokameran, och där finns en del riktigt sköna scener.....
Tur att det fanns folk som ville ställa upp och filma lite med min kamera !
:thumbsup:
Några riktigt goa "bakhjulsåka-över-krön" med Bjuggens dräpare och en massa annat galenskap...
Har inte hunnit kolla igenom mina kepsfilmer än, mer än att dom funkar !

Ska klippa ihop det imorgon tänkte jag !

Svinkul bash.....höll nästan på att säga att det var bästa körningen nånsin, men helt klart brutalt skôjj !!!

User avatar
Bjuggen
Posts: 3227
Joined: 09 Apr 2010, 21:54
Phone Number: 0700871481
Location: Nossebro

Re: Hawaiihåla.

Post by Bjuggen » 03 Apr 2011, 21:07

Blev det nån film David????
Gött sugen på att se vad vår egen Bergman kokat ihop den här gången :thumbsup:
Billös expertkommentator..

User avatar
Dave
Site Admin
Posts: 11711
Joined: 11 Feb 2010, 21:10
Phone Number: 0706318394
Location: Falköping

Re: Hawaiihåla.

Post by Dave » 03 Apr 2011, 21:10

He he he.....
Jodå, film blev det, och film ska det bli, men det verkar vara nåt skit med Internet idag, för nu är det försök nummer 4 att få tanka upp den.....

Har gjort en DVD-version med "vanlig SD" upplösning som jag ska se om jag kan få upp istället.....
FullHD-versionen blev 2,8Gb så den får jag inte tanka upp, men det hade ju varit kul med åtminstone en 720 film....

User avatar
S 500 R
Hedersmedlem
Posts: 20696
Joined: 30 Oct 2009, 19:21
Location: Mölndal

Re: Hawaiihåla.

Post by S 500 R » 19 Apr 2011, 13:15

Vad säger ni om att köra lite på måndag???
☆Styr med: Sanwa M11X och MT-4☆
ÄNTLIGEN klar med min 5b
nu finns vi på facebook oxå, RcBash.se

User avatar
Bjuggen
Posts: 3227
Joined: 09 Apr 2010, 21:54
Phone Number: 0700871481
Location: Nossebro

Re: Hawaiihåla.

Post by Bjuggen » 19 Apr 2011, 13:53

S 500 R wrote:Vad säger ni om att köra lite på måndag???
Tänkte åka en sväng på fredag. Vet dock att David ev. va sugen på måndag.
Billös expertkommentator..

User avatar
S 500 R
Hedersmedlem
Posts: 20696
Joined: 30 Oct 2009, 19:21
Location: Mölndal

Re: Hawaiihåla.

Post by S 500 R » 19 Apr 2011, 14:15

Jag och Lusse pratade om att köra på måndag..
☆Styr med: Sanwa M11X och MT-4☆
ÄNTLIGEN klar med min 5b
nu finns vi på facebook oxå, RcBash.se

Locked

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests