Ny träff på Nobelbanan 3/9 -11
Re: Ny träff på Nobelbanan 3/9 -11
Vi tänkte försöka att få dit lokaltidningen med, så det är bäst att ni kammar er

http://www.largescaleracing.se
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
info@largescaleracing.se
070-7910586
Hur skall det gå till ?
mitt hår går inte att kamma....

HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
- J.A racing
Jag funderar också på att komma över en sväng, om det nu inte krockar med att köra hem en bil från Spanien eller ESP prov i Tyskland. Har glömt när det var, får kolla kalendern på jobbet på måndag. 
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Hehehe, jag ska rodda lite i detStelunex wrote:S 500 R wrote:Finns det ingen lokal RC-klubb med en massa metanolåkare=småttingar som kan välta bilar... jag menar dom vill väl se riktiga bilar
Fan vad du är skön Stefan.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan inte du fråga?????
![]()
Ja men det är ju inget problem för dig Stefan eftersom Jimmy skruvar åt digS 500 R wrote:Tanken är bra... undra om det funkar![]()
För det skulle innebära att om man kör sönder sin bil när man kör och sen ska man välta bilar då blir det inget mekande utan det får man göra när man får sitt kör pass.... ja, du fattar vad jag menar!
Letar Baja 5B
waqr wrote:Ja men det är ju inget problem för dig Stefan eftersom Jimmy skruvar åt digS 500 R wrote:Tanken är bra... undra om det funkar![]()
För det skulle innebära att om man kör sönder sin bil när man kör och sen ska man välta bilar då blir det inget mekande utan det får man göra när man får sitt kör pass.... ja, du fattar vad jag menar!
http://www.largescaleracing.se
info@largescaleracing.se
070-7910586
info@largescaleracing.se
070-7910586
Så sant... men då får ju Jimmy inte köra!waqr wrote:Ja men det är ju inget problem för dig Stefan eftersom Jimmy skruvar åt digS 500 R wrote:Tanken är bra... undra om det funkar![]()
jag kommer! eftersom förra gång jag har miss..
den gång jag ska med!
den gång jag ska med!
Jag måste tyvärr lämna återbud.Måste jobba den dagen . 
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Och då hade jag ingen att åka med...Lusse wrote:Jag måste tyvärr lämna återbud.Måste jobba den dagen .
Du har väl en egen bil?S 500 R wrote:Och då hade jag ingen att åka med...Lusse wrote:Jag måste tyvärr lämna återbud.Måste jobba den dagen .
Du kan åka med mig då..S 500 R wrote:Och då hade jag ingen att åka med...Lusse wrote:Jag måste tyvärr lämna återbud.Måste jobba den dagen .
Det är drygt att åka så långt själv...Robban wrote:Du har väl en egen bil?S 500 R wrote:Och då hade jag ingen att åka med...Lusse wrote:Jag måste tyvärr lämna återbud.Måste jobba den dagen .
Tack så mycket... det gör jag gärna!Burnout wrote:Du kan åka med mig då..S 500 R wrote:Och då hade jag ingen att åka med...Lusse wrote:Jag måste tyvärr lämna återbud.Måste jobba den dagen .
Du kan åka med mig då..
[/quote]
Tack så mycket... det gör jag gärna![/quote]
De löser sig alltid!!!
Kul att ni kommer!! 
Tack så mycket... det gör jag gärna![/quote]
De löser sig alltid!!!