Hawaiihåla.
Re: Hawaiihåla.
Är det någon som har några gamla bildäck? som ni kan ta med.Som ban markeringar.
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
- Dave
- Site Admin
- Posts: 11711
- Joined: 11 Feb 2010, 21:10
- Phone Number: 0706318394
- Location: Falköping
Re: Hawaiihåla.
Jag har en pall !
Kan fixa däck också.....7-8st ?

Kan fixa däck också.....7-8st ?
Re: Hawaiihåla.
Det räcker nog med en 4st. Eller?Carbon-Dave wrote:Jag har en pall !
Kan fixa däck också.....7-8st ?
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Re: Hawaiihåla.
Carbon-Dave wrote:Jag har en pall !
Kan fixa däck också.....7-8st ?
Ska du ha med släpkärra eller
Jag har pall så det behöver du inte ta med. Däck är det värre med. Ta med så många du kan, så kan vi leka lite med banlayout.
Billös expertkommentator..
- Dave
- Site Admin
- Posts: 11711
- Joined: 11 Feb 2010, 21:10
- Phone Number: 0706318394
- Location: Falköping
Re: Hawaiihåla.
He he he....åker ju pickup vettu´.....
En god vän har bilverkstad och kränger en hel del däck, så det är nog bara att lasta in......borde utan större problem få med mig 10st tycker jag....
En god vän har bilverkstad och kränger en hel del däck, så det är nog bara att lasta in......borde utan större problem få med mig 10st tycker jag....
Re: Hawaiihåla.
Ta med en 5-6 st då och en spade eller två...
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
- maxlundblad
- Posts: 729
- Joined: 22 Aug 2010, 19:34
- Phone Number: 0701179028
- Location: Romelanda
Re: Hawaiihåla.
jag kommer inte på söndag. Har hittat en annan håla närmre mig,så den ska jag och Jer88 testa på söndag.
Hobao Hyper 9E Tekin rx8
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
- Mr_Rustler
- Posts: 1792
- Joined: 30 Oct 2009, 22:56
- Location: Göteborg/Nygård
Re: Hawaiihåla.
den kan ni ta en annan dag
Kom upp och kör med oss alla nu 
Kör:
FG MonsterJeep 30,5cc
Baja Clone 26cc
Styr:
Futaba 3PK
FG MonsterJeep 30,5cc
Baja Clone 26cc
Styr:
Futaba 3PK
- maxlundblad
- Posts: 729
- Joined: 22 Aug 2010, 19:34
- Phone Number: 0701179028
- Location: Romelanda
Re: Hawaiihåla.
Nä, hawaii kan jag ta en annan gång däremot.
Hobao Hyper 9E Tekin rx8
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
- Dave
- Site Admin
- Posts: 11711
- Joined: 11 Feb 2010, 21:10
- Phone Number: 0706318394
- Location: Falköping
Re: Hawaiihåla.
Var ligger den ?maxlundblad wrote:jag kommer inte på söndag. Har hittat en annan håla närmre mig,så den ska jag och Jer88 testa på söndag.
Vi hinner med båda !
- maxlundblad
- Posts: 729
- Joined: 22 Aug 2010, 19:34
- Phone Number: 0701179028
- Location: Romelanda
Re: Hawaiihåla.
nära torskogs slott
Hobao Hyper 9E Tekin rx8
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
- Dave
- Site Admin
- Posts: 11711
- Joined: 11 Feb 2010, 21:10
- Phone Number: 0706318394
- Location: Falköping
Re: Hawaiihåla.
Got it !
Ser ju lagom stort ut också !
Ser ju lagom stort ut också !
- maxlundblad
- Posts: 729
- Joined: 22 Aug 2010, 19:34
- Phone Number: 0701179028
- Location: Romelanda
Re: Hawaiihåla.
Hobao Hyper 9E Tekin rx8
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
Re: Hawaiihåla.
Jag tycker det är för mycket samtidigt. Nu blir det snabbt mörkt också från och med söndag (vintertid).Carbon-Dave wrote:Var ligger den ?maxlundblad wrote:jag kommer inte på söndag. Har hittat en annan håla närmre mig,så den ska jag och Jer88 testa på söndag.
Vi hinner med båda !
Bättre att ta en sak i taget, eller? Nya "hålan" försvinner inte, eller hur?
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests





