Hawaiihåla.

Sveriges alla LS träffar
Locked
User avatar
Lusse
Posts: 9387
Joined: 30 Oct 2009, 21:10
Phone Number: 0739951152
Location: Göteborg

Re: Hawaiihåla.

Post by Lusse » 27 Oct 2010, 17:17

Är det någon som har några gamla bildäck? som ni kan ta med.Som ban markeringar.
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S

Sponsor

Sponsor
 

User avatar
Dave
Site Admin
Posts: 11711
Joined: 11 Feb 2010, 21:10
Phone Number: 0706318394
Location: Falköping

Re: Hawaiihåla.

Post by Dave » 27 Oct 2010, 18:10

Jag har en pall !
Kan fixa däck också.....7-8st ?
:thumbsup:

User avatar
Lusse
Posts: 9387
Joined: 30 Oct 2009, 21:10
Phone Number: 0739951152
Location: Göteborg

Re: Hawaiihåla.

Post by Lusse » 27 Oct 2010, 18:14

Carbon-Dave wrote:Jag har en pall !
Kan fixa däck också.....7-8st ?
:thumbsup:
Det räcker nog med en 4st. Eller?
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S

User avatar
Bjuggen
Posts: 3227
Joined: 09 Apr 2010, 21:54
Phone Number: 0700871481
Location: Nossebro

Re: Hawaiihåla.

Post by Bjuggen » 27 Oct 2010, 20:57

Carbon-Dave wrote:Jag har en pall !
Kan fixa däck också.....7-8st ?
:thumbsup:

Ska du ha med släpkärra eller :sunglasses:
Jag har pall så det behöver du inte ta med. Däck är det värre med. Ta med så många du kan, så kan vi leka lite med banlayout. :thumbsup:
Billös expertkommentator..

User avatar
Dave
Site Admin
Posts: 11711
Joined: 11 Feb 2010, 21:10
Phone Number: 0706318394
Location: Falköping

Re: Hawaiihåla.

Post by Dave » 27 Oct 2010, 21:35

He he he....åker ju pickup vettu´.....
En god vän har bilverkstad och kränger en hel del däck, så det är nog bara att lasta in......borde utan större problem få med mig 10st tycker jag....

User avatar
Lusse
Posts: 9387
Joined: 30 Oct 2009, 21:10
Phone Number: 0739951152
Location: Göteborg

Re: Hawaiihåla.

Post by Lusse » 27 Oct 2010, 22:13

Ta med en 5-6 st då och en spade eller två...
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S

User avatar
maxlundblad
Posts: 729
Joined: 22 Aug 2010, 19:34
Phone Number: 0701179028
Location: Romelanda

Re: Hawaiihåla.

Post by maxlundblad » 28 Oct 2010, 18:11

jag kommer inte på söndag. Har hittat en annan håla närmre mig,så den ska jag och Jer88 testa på söndag.
Hobao Hyper 9E Tekin rx8
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer

User avatar
Mr_Rustler
Posts: 1792
Joined: 30 Oct 2009, 22:56
Location: Göteborg/Nygård

Re: Hawaiihåla.

Post by Mr_Rustler » 28 Oct 2010, 18:21

den kan ni ta en annan dag ;) Kom upp och kör med oss alla nu :sunglasses:
Kör:
FG MonsterJeep 30,5cc
Baja Clone 26cc

Styr:
Futaba 3PK

User avatar
maxlundblad
Posts: 729
Joined: 22 Aug 2010, 19:34
Phone Number: 0701179028
Location: Romelanda

Re: Hawaiihåla.

Post by maxlundblad » 28 Oct 2010, 18:30

Nä, hawaii kan jag ta en annan gång däremot.
Hobao Hyper 9E Tekin rx8
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer

User avatar
Dave
Site Admin
Posts: 11711
Joined: 11 Feb 2010, 21:10
Phone Number: 0706318394
Location: Falköping

Re: Hawaiihåla.

Post by Dave » 28 Oct 2010, 18:34

maxlundblad wrote:jag kommer inte på söndag. Har hittat en annan håla närmre mig,så den ska jag och Jer88 testa på söndag.
Var ligger den ?
Vi hinner med båda !
:thumbsup:

User avatar
maxlundblad
Posts: 729
Joined: 22 Aug 2010, 19:34
Phone Number: 0701179028
Location: Romelanda

Re: Hawaiihåla.

Post by maxlundblad » 28 Oct 2010, 18:45

nära torskogs slott
Hobao Hyper 9E Tekin rx8
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer

User avatar
Dave
Site Admin
Posts: 11711
Joined: 11 Feb 2010, 21:10
Phone Number: 0706318394
Location: Falköping

Re: Hawaiihåla.

Post by Dave » 28 Oct 2010, 19:38

Got it !
Ser ju lagom stort ut också !

User avatar
Bjuggen
Posts: 3227
Joined: 09 Apr 2010, 21:54
Phone Number: 0700871481
Location: Nossebro

Re: Hawaiihåla.

Post by Bjuggen » 28 Oct 2010, 19:46

var då?
Visa på karta
Billös expertkommentator..

User avatar
maxlundblad
Posts: 729
Joined: 22 Aug 2010, 19:34
Phone Number: 0701179028
Location: Romelanda

Re: Hawaiihåla.

Post by maxlundblad » 28 Oct 2010, 20:11

Hobao Hyper 9E Tekin rx8
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer

User avatar
Burnout
Posts: 6889
Joined: 16 Aug 2010, 21:41
Location: Kungsbacka

Re: Hawaiihåla.

Post by Burnout » 28 Oct 2010, 21:36

Carbon-Dave wrote:
maxlundblad wrote:jag kommer inte på söndag. Har hittat en annan håla närmre mig,så den ska jag och Jer88 testa på söndag.
Var ligger den ?
Vi hinner med båda !
:thumbsup:
Jag tycker det är för mycket samtidigt. Nu blir det snabbt mörkt också från och med söndag (vintertid).
Bättre att ta en sak i taget, eller? Nya "hålan" försvinner inte, eller hur? ;)

Locked

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests