Vimmerby höst träff 11-12 september! Med eftersnack!

Sveriges alla LS träffar
User avatar
ADDE
Posts: 229
Joined: 02 Nov 2009, 09:37
Phone Number: 0705828794
Location: hisingen

Re: Vimmerby höst träff 11-12 september!

Post by ADDE » 20 Jul 2010, 00:27

fan va kul detta kommer att bli :happy:

Sponsor

Sponsor
 

User avatar
Mr_Rustler
Posts: 1792
Joined: 30 Oct 2009, 22:56
Location: Göteborg/Nygård

Re: Vimmerby höst träff 11-12 september!

Post by Mr_Rustler » 20 Jul 2010, 01:02

Nu måste man få klart tjejens bil så hon kan köra.. Men då är problemet!!! Får inte plats med 1 person till och 1 bil till :curse:
Kör:
FG MonsterJeep 30,5cc
Baja Clone 26cc

Styr:
Futaba 3PK

User avatar
Bjuggen
Posts: 3227
Joined: 09 Apr 2010, 21:54
Phone Number: 0700871481
Location: Nossebro

Re: Vimmerby höst träff 11-12 september!

Post by Bjuggen » 28 Jul 2010, 22:45

SAKNAR KLOCKAN :thumbsup:
Billös expertkommentator..

User avatar
S 500 R
Hedersmedlem
Posts: 20696
Joined: 30 Oct 2009, 19:21
Location: Mölndal

Re: Vimmerby höst träff 11-12 september!

Post by S 500 R » 28 Jul 2010, 23:44

Den hade jag glömt bort. Ska fixa det.
☆Styr med: Sanwa M11X och MT-4☆
ÄNTLIGEN klar med min 5b
nu finns vi på facebook oxå, RcBash.se

User avatar
ulu
Sponsor
Posts: 149
Joined: 05 Nov 2009, 15:04
Phone Number: 0705212500
Location: Vimmerby

Re: Vimmerby höst träff 11-12 september!

Post by ulu » 30 Jul 2010, 12:09

Klockan igång och nedräkningen har börjat! :rock:
Kom igen och anmäl er nu! :thumbsup:

User avatar
S 500 R
Hedersmedlem
Posts: 20696
Joined: 30 Oct 2009, 19:21
Location: Mölndal

Re: Vimmerby höst träff 11-12 september!

Post by S 500 R » 30 Jul 2010, 12:25

Som ulu säger... bara att anmäla sig som förra gången.
☆Styr med: Sanwa M11X och MT-4☆
ÄNTLIGEN klar med min 5b
nu finns vi på facebook oxå, RcBash.se

User avatar
Mr_Rustler
Posts: 1792
Joined: 30 Oct 2009, 22:56
Location: Göteborg/Nygård

Re: Vimmerby höst träff 11-12 september!

Post by Mr_Rustler » 30 Jul 2010, 16:04

Mattias Andersson FG Jeep 2,4ghz
Kör:
FG MonsterJeep 30,5cc
Baja Clone 26cc

Styr:
Futaba 3PK

User avatar
S 500 R
Hedersmedlem
Posts: 20696
Joined: 30 Oct 2009, 19:21
Location: Mölndal

Re: Vimmerby höst träff 11-12 september!

Post by S 500 R » 30 Jul 2010, 19:07

Mr_Rustler wrote:Mattias Andersson FG Jeep 2,4ghz
Maila in som vi gjorde. Lägger inte in folket här.
☆Styr med: Sanwa M11X och MT-4☆
ÄNTLIGEN klar med min 5b
nu finns vi på facebook oxå, RcBash.se

User avatar
Dave
Site Admin
Posts: 11711
Joined: 11 Feb 2010, 21:10
Phone Number: 0706318394
Location: Falköping

Re: Vimmerby höst träff 11-12 september!

Post by Dave » 31 Jul 2010, 20:50

Satt här och läste om pipor och portning, och kom på att "Undrar hur det går med träffen i höst" och strax därefter fick jag se nedräkningen !

Underbart !!!

Jag skriver upp datumet direkt och ska snacka med polarna !

Det kommer att behövas fler tält och mekbord :D

User avatar
S 500 R
Hedersmedlem
Posts: 20696
Joined: 30 Oct 2009, 19:21
Location: Mölndal

Re: Vimmerby höst träff 11-12 september!

Post by S 500 R » 31 Jul 2010, 22:41

Japp, nu är det på gång så det är bara att anmäla sig.
☆Styr med: Sanwa M11X och MT-4☆
ÄNTLIGEN klar med min 5b
nu finns vi på facebook oxå, RcBash.se

User avatar
Robban
Posts: 4403
Joined: 09 Jun 2010, 16:12
Phone Number: 0732300322
Location: Hallsberg

Re: Vimmerby höst träff 11-12 september!

Post by Robban » 02 Aug 2010, 20:29

Sådär! Michael och Robzy joinar =) Håhihå

User avatar
S 500 R
Hedersmedlem
Posts: 20696
Joined: 30 Oct 2009, 19:21
Location: Mölndal

Re: Vimmerby höst träff 11-12 september!

Post by S 500 R » 02 Aug 2010, 20:55

Grymt!!!
☆Styr med: Sanwa M11X och MT-4☆
ÄNTLIGEN klar med min 5b
nu finns vi på facebook oxå, RcBash.se

User avatar
ulu
Sponsor
Posts: 149
Joined: 05 Nov 2009, 15:04
Phone Number: 0705212500
Location: Vimmerby

Re: Vimmerby höst träff 11-12 september!

Post by ulu » 05 Aug 2010, 17:49

Liten aptitretare inför septemberträffen från träffen i maj filmat av carbon dave!
[youtube][/youtube]

User avatar
S 500 R
Hedersmedlem
Posts: 20696
Joined: 30 Oct 2009, 19:21
Location: Mölndal

Re: Vimmerby höst träff 11-12 september!

Post by S 500 R » 05 Aug 2010, 20:00

Vilka underbara bilder!!! Man längtar ju...
☆Styr med: Sanwa M11X och MT-4☆
ÄNTLIGEN klar med min 5b
nu finns vi på facebook oxå, RcBash.se


Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 3 guests