Vimmerby höst träff 11-12 september! Med eftersnack!
Re: Vimmerby höst träff 11-12 september!
fan va kul detta kommer att bli 
- Mr_Rustler
- Posts: 1792
- Joined: 30 Oct 2009, 22:56
- Location: Göteborg/Nygård
Re: Vimmerby höst träff 11-12 september!
Nu måste man få klart tjejens bil så hon kan köra.. Men då är problemet!!! Får inte plats med 1 person till och 1 bil till 
Kör:
FG MonsterJeep 30,5cc
Baja Clone 26cc
Styr:
Futaba 3PK
FG MonsterJeep 30,5cc
Baja Clone 26cc
Styr:
Futaba 3PK
Re: Vimmerby höst träff 11-12 september!
Den hade jag glömt bort. Ska fixa det.
Re: Vimmerby höst träff 11-12 september!
Klockan igång och nedräkningen har börjat!
Kom igen och anmäl er nu!
Kom igen och anmäl er nu!
Re: Vimmerby höst träff 11-12 september!
Som ulu säger... bara att anmäla sig som förra gången.
- Mr_Rustler
- Posts: 1792
- Joined: 30 Oct 2009, 22:56
- Location: Göteborg/Nygård
Re: Vimmerby höst träff 11-12 september!
Mattias Andersson FG Jeep 2,4ghz
Kör:
FG MonsterJeep 30,5cc
Baja Clone 26cc
Styr:
Futaba 3PK
FG MonsterJeep 30,5cc
Baja Clone 26cc
Styr:
Futaba 3PK
Re: Vimmerby höst träff 11-12 september!
Maila in som vi gjorde. Lägger inte in folket här.Mr_Rustler wrote:Mattias Andersson FG Jeep 2,4ghz
- Dave
- Site Admin
- Posts: 11711
- Joined: 11 Feb 2010, 21:10
- Phone Number: 0706318394
- Location: Falköping
Re: Vimmerby höst träff 11-12 september!
Satt här och läste om pipor och portning, och kom på att "Undrar hur det går med träffen i höst" och strax därefter fick jag se nedräkningen !
Underbart !!!
Jag skriver upp datumet direkt och ska snacka med polarna !
Det kommer att behövas fler tält och mekbord
Underbart !!!
Jag skriver upp datumet direkt och ska snacka med polarna !
Det kommer att behövas fler tält och mekbord
Re: Vimmerby höst träff 11-12 september!
Japp, nu är det på gång så det är bara att anmäla sig.
Re: Vimmerby höst träff 11-12 september!
Sådär! Michael och Robzy joinar =) Håhihå
Re: Vimmerby höst träff 11-12 september!
Liten aptitretare inför septemberträffen från träffen i maj filmat av carbon dave!
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Re: Vimmerby höst träff 11-12 september!
Vilka underbara bilder!!! Man längtar ju...
Who is online
Users browsing this forum: Google [Bot] and 3 guests




