Träff på Nobelbanan 17/7 -11

Sveriges alla LS träffar
Jimmy
Posts: 3058
Joined: 30 Oct 2009, 21:59
Location: Karlskoga

Re: Träff på Nobelbanan 17/7 -11

Post by Jimmy » 13 Jul 2011, 17:38

Miss RC wrote:
S 500 R wrote:Tackar! Ska bli kul att träffa alla igen och köra lite.... har ju varit torka den senaste månaden kan man säga.
Härligt!!! :) Synd bara att en annan jobbar, så fort de är nån träff!!! Jag tror nästan att Jimmy gjorde me flitttt.... ;)
Haha nej du, jag hoppas innerligt att ni kommer det vet ni :thumbsup:
http://www.largescaleracing.se
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.

Sponsor

Sponsor
 

Miss RC
Sponsor
Posts: 351
Joined: 22 Feb 2010, 21:18
Location: Valdemarsvik

Re: Träff på Nobelbanan 17/7 -11

Post by Miss RC » 13 Jul 2011, 18:59

S 500 R wrote:
Miss RC wrote:
S 500 R wrote:Tackar! Ska bli kul att träffa alla igen och köra lite.... har ju varit torka den senaste månaden kan man säga.
Härligt!!! :) Synd bara att en annan jobbar, så fort de är nån träff!!! Jag tror nästan att Jimmy gjorde me flitttt.... ;)
Vad synd! Kommer inte gubben din heller då eller??
Vet inte... Tror inte de...

Miss RC
Sponsor
Posts: 351
Joined: 22 Feb 2010, 21:18
Location: Valdemarsvik

Re: Träff på Nobelbanan 17/7 -11

Post by Miss RC » 13 Jul 2011, 19:00

Jimmy wrote:
Miss RC wrote:
S 500 R wrote:Tackar! Ska bli kul att träffa alla igen och köra lite.... har ju varit torka den senaste månaden kan man säga.
Härligt!!! :) Synd bara att en annan jobbar, så fort de är nån träff!!! Jag tror nästan att Jimmy gjorde me flitttt.... ;)
Haha nej du, jag hoppas innerligt att ni kommer det vet ni :thumbsup:
Ja, de skulle va jätte kul!! Men jag tror ju inte de... Ska kolla vädret o prata me honom...

User avatar
Dave
Site Admin
Posts: 11711
Joined: 11 Feb 2010, 21:10
Phone Number: 0706318394
Location: Falköping

Re: Träff på Nobelbanan 17/7 -11

Post by Dave » 14 Jul 2011, 01:17

Bjuggen wrote:Kan ju tillägga att det vore för j-----t å få smisk av Davids 5B, med min gamla Finn mod 25,4cc i :hammer: .
Ser ni en 5B med dämpad GBE pipa så tveka inte på att svina ner den ( Vi kan göra upp det ekonomiska via pm) :lol2:
:lol2:
Jag förstår att du är orolig.......men Malte kan trösta dig på vägen hem sen......

:cheesy:

User avatar
Mr_Rustler
Posts: 1792
Joined: 30 Oct 2009, 22:56
Location: Göteborg/Nygård

Re: Träff på Nobelbanan 17/7 -11

Post by Mr_Rustler » 14 Jul 2011, 01:37

Segt att min ställbara diff va kass :( Jag får köra med original :doh:
Kör:
FG MonsterJeep 30,5cc
Baja Clone 26cc

Styr:
Futaba 3PK

User avatar
waqr
Posts: 10328
Joined: 30 Oct 2009, 21:07
Phone Number: 0709998877
Location: Karlskoga

Re: Träff på Nobelbanan 17/7 -11

Post by waqr » 14 Jul 2011, 09:04

Carbon-Dave wrote:Verkar ju bli ett rejält gäng!

Fyll på listan:

Jimmy
Waqr
Robban
Bjuggen
Malte
Lusse
Jonas
Söder
David
Dags att summera ihop vilka som kommer. Ni som inte är med på listan och som kommer till helgen kan väl fylla på den.
Letar Baja 5B

User avatar
Dave
Site Admin
Posts: 11711
Joined: 11 Feb 2010, 21:10
Phone Number: 0706318394
Location: Falköping

Re: Träff på Nobelbanan 17/7 -11

Post by Dave » 14 Jul 2011, 09:08

Fyll på listan !

Jimmy
Waqr
Robban
Bjuggen
Malte
Lusse
Jonas
David

Tyvärr har Söder fått förhinder.
Men det blir ju ett extra gäng från Götet....var det 3st till ?

User avatar
Bjuggen
Posts: 3227
Joined: 09 Apr 2010, 21:54
Phone Number: 0700871481
Location: Nossebro

Re: Träff på Nobelbanan 17/7 -11

Post by Bjuggen » 14 Jul 2011, 09:36

Dala79 snackade om att han var sugen på att komma ner från Orust men det var väl inget säkert!!!
Billös expertkommentator..

User avatar
waqr
Posts: 10328
Joined: 30 Oct 2009, 21:07
Phone Number: 0709998877
Location: Karlskoga

Re: Träff på Nobelbanan 17/7 -11

Post by waqr » 14 Jul 2011, 10:31

Jimmy wrote:Tyvärr så ser det mörkt ut med att få dit något hopp :curse: p.g.a att vi ska bygga ett trähopp som vi kan lyfta undan när vi sladdar banan med traktorn.förövrigt tänkte vi bjuda på korv med bröd samt dricka (inte öl tyvärr) så vi hoppas så många som möjligt kommer och att väder gudarna är med oss.... amen :worship: .
Jiihoooo......korv åt alla :clap:

Lät det konstigt kanske :lol2:
Letar Baja 5B

User avatar
Mr_Rustler
Posts: 1792
Joined: 30 Oct 2009, 22:56
Location: Göteborg/Nygård

Re: Träff på Nobelbanan 17/7 -11

Post by Mr_Rustler » 14 Jul 2011, 11:49

Jimmy
Waqr
Robban
Bjuggen
Malte
Lusse
Jonas
David
Mattias
Kör:
FG MonsterJeep 30,5cc
Baja Clone 26cc

Styr:
Futaba 3PK

User avatar
Mats B
Posts: 5251
Joined: 30 Oct 2009, 21:53
Location: Reftele...Sveriges faktiskta mittpunkt ;)

Re: Träff på Nobelbanan 17/7 -11

Post by Mats B » 14 Jul 2011, 11:57

waqr wrote:
Jimmy wrote:Tyvärr så ser det mörkt ut med att få dit något hopp :curse: p.g.a att vi ska bygga ett trähopp som vi kan lyfta undan när vi sladdar banan med traktorn.förövrigt tänkte vi bjuda på korv med bröd samt dricka (inte öl tyvärr) så vi hoppas så många som möjligt kommer och att väder gudarna är med oss.... amen :worship: .
Jiihoooo......korv åt alla :clap:

Lät det konstigt kanske :lol2:

???FALU KORV ??? :hmm: :hmm: :hmm: :cheesy: :sunglasses:
MCD UltimateCarbon K600 TWIN

User avatar
Robban
Posts: 4403
Joined: 09 Jun 2010, 16:12
Phone Number: 0732300322
Location: Hallsberg

Re: Träff på Nobelbanan 17/7 -11

Post by Robban » 14 Jul 2011, 12:14

Jimmy
Waqr
Robban
Henke (onekillwonder)
Bjuggen
Malte
Lusse
Jonas
David
Mattias

User avatar
Mr_Rustler
Posts: 1792
Joined: 30 Oct 2009, 22:56
Location: Göteborg/Nygård

Re: Träff på Nobelbanan 17/7 -11

Post by Mr_Rustler » 14 Jul 2011, 12:49

Undra va som e bäst på eran bana?? Ställbar diff lr original diff?? :hmm:
Kör:
FG MonsterJeep 30,5cc
Baja Clone 26cc

Styr:
Futaba 3PK

User avatar
Mats B
Posts: 5251
Joined: 30 Oct 2009, 21:53
Location: Reftele...Sveriges faktiskta mittpunkt ;)

Re: Träff på Nobelbanan 17/7 -11

Post by Mats B » 14 Jul 2011, 12:55

Jimmy
Waqr
Robban
Henke (onekillwonder)
Bjuggen
Malte
Lusse
Jonas
David
Mattias
Mats B
MCD UltimateCarbon K600 TWIN

User avatar
Mats B
Posts: 5251
Joined: 30 Oct 2009, 21:53
Location: Reftele...Sveriges faktiskta mittpunkt ;)

Re: Träff på Nobelbanan 17/7 -11

Post by Mats B » 14 Jul 2011, 12:56

Mr_Rustler wrote:Undra va som e bäst på eran bana?? Ställbar diff lr original diff?? :hmm:
Tveklöst ställbar..Vad var det för drev som pajat i den ??
MCD UltimateCarbon K600 TWIN

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests