Haha nej du, jag hoppas innerligt att ni kommer det vet niMiss RC wrote:Härligt!!!S 500 R wrote:Tackar! Ska bli kul att träffa alla igen och köra lite.... har ju varit torka den senaste månaden kan man säga.Synd bara att en annan jobbar, så fort de är nån träff!!! Jag tror nästan att Jimmy gjorde me flitttt....
Träff på Nobelbanan 17/7 -11
Re: Träff på Nobelbanan 17/7 -11
http://www.largescaleracing.se
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
Re: Träff på Nobelbanan 17/7 -11
Vet inte... Tror inte de...S 500 R wrote:Vad synd! Kommer inte gubben din heller då eller??Miss RC wrote:Härligt!!!S 500 R wrote:Tackar! Ska bli kul att träffa alla igen och köra lite.... har ju varit torka den senaste månaden kan man säga.Synd bara att en annan jobbar, så fort de är nån träff!!! Jag tror nästan att Jimmy gjorde me flitttt....
Re: Träff på Nobelbanan 17/7 -11
Ja, de skulle va jätte kul!! Men jag tror ju inte de... Ska kolla vädret o prata me honom...Jimmy wrote:Haha nej du, jag hoppas innerligt att ni kommer det vet niMiss RC wrote:Härligt!!!S 500 R wrote:Tackar! Ska bli kul att träffa alla igen och köra lite.... har ju varit torka den senaste månaden kan man säga.Synd bara att en annan jobbar, så fort de är nån träff!!! Jag tror nästan att Jimmy gjorde me flitttt....
- Dave
- Site Admin
- Posts: 11711
- Joined: 11 Feb 2010, 21:10
- Phone Number: 0706318394
- Location: Falköping
Re: Träff på Nobelbanan 17/7 -11
Bjuggen wrote:Kan ju tillägga att det vore för j-----t å få smisk av Davids 5B, med min gamla Finn mod 25,4cc i.
Ser ni en 5B med dämpad GBE pipa så tveka inte på att svina ner den ( Vi kan göra upp det ekonomiska via pm)
Jag förstår att du är orolig.......men Malte kan trösta dig på vägen hem sen......
- Mr_Rustler
- Posts: 1792
- Joined: 30 Oct 2009, 22:56
- Location: Göteborg/Nygård
Re: Träff på Nobelbanan 17/7 -11
Segt att min ställbara diff va kass
Jag får köra med original 
Kör:
FG MonsterJeep 30,5cc
Baja Clone 26cc
Styr:
Futaba 3PK
FG MonsterJeep 30,5cc
Baja Clone 26cc
Styr:
Futaba 3PK
Re: Träff på Nobelbanan 17/7 -11
Dags att summera ihop vilka som kommer. Ni som inte är med på listan och som kommer till helgen kan väl fylla på den.Carbon-Dave wrote:Verkar ju bli ett rejält gäng!
Fyll på listan:
Jimmy
Waqr
Robban
Bjuggen
Malte
Lusse
Jonas
Söder
David
Letar Baja 5B
- Dave
- Site Admin
- Posts: 11711
- Joined: 11 Feb 2010, 21:10
- Phone Number: 0706318394
- Location: Falköping
Re: Träff på Nobelbanan 17/7 -11
Fyll på listan !
Jimmy
Waqr
Robban
Bjuggen
Malte
Lusse
Jonas
David
Tyvärr har Söder fått förhinder.
Men det blir ju ett extra gäng från Götet....var det 3st till ?
Jimmy
Waqr
Robban
Bjuggen
Malte
Lusse
Jonas
David
Tyvärr har Söder fått förhinder.
Men det blir ju ett extra gäng från Götet....var det 3st till ?
Re: Träff på Nobelbanan 17/7 -11
Dala79 snackade om att han var sugen på att komma ner från Orust men det var väl inget säkert!!!
Billös expertkommentator..
Re: Träff på Nobelbanan 17/7 -11
Jiihoooo......korv åt allaJimmy wrote:Tyvärr så ser det mörkt ut med att få dit något hoppp.g.a att vi ska bygga ett trähopp som vi kan lyfta undan när vi sladdar banan med traktorn.förövrigt tänkte vi bjuda på korv med bröd samt dricka (inte öl tyvärr) så vi hoppas så många som möjligt kommer och att väder gudarna är med oss.... amen
.
Lät det konstigt kanske
Letar Baja 5B
- Mr_Rustler
- Posts: 1792
- Joined: 30 Oct 2009, 22:56
- Location: Göteborg/Nygård
Re: Träff på Nobelbanan 17/7 -11
Jimmy
Waqr
Robban
Bjuggen
Malte
Lusse
Jonas
David
Mattias
Waqr
Robban
Bjuggen
Malte
Lusse
Jonas
David
Mattias
Kör:
FG MonsterJeep 30,5cc
Baja Clone 26cc
Styr:
Futaba 3PK
FG MonsterJeep 30,5cc
Baja Clone 26cc
Styr:
Futaba 3PK
Re: Träff på Nobelbanan 17/7 -11
waqr wrote:Jiihoooo......korv åt allaJimmy wrote:Tyvärr så ser det mörkt ut med att få dit något hoppp.g.a att vi ska bygga ett trähopp som vi kan lyfta undan när vi sladdar banan med traktorn.förövrigt tänkte vi bjuda på korv med bröd samt dricka (inte öl tyvärr) så vi hoppas så många som möjligt kommer och att väder gudarna är med oss.... amen
.
![]()
Lät det konstigt kanske
???FALU KORV ???
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
Re: Träff på Nobelbanan 17/7 -11
Jimmy
Waqr
Robban
Henke (onekillwonder)
Bjuggen
Malte
Lusse
Jonas
David
Mattias
Waqr
Robban
Henke (onekillwonder)
Bjuggen
Malte
Lusse
Jonas
David
Mattias
- Mr_Rustler
- Posts: 1792
- Joined: 30 Oct 2009, 22:56
- Location: Göteborg/Nygård
Re: Träff på Nobelbanan 17/7 -11
Undra va som e bäst på eran bana?? Ställbar diff lr original diff?? 
Kör:
FG MonsterJeep 30,5cc
Baja Clone 26cc
Styr:
Futaba 3PK
FG MonsterJeep 30,5cc
Baja Clone 26cc
Styr:
Futaba 3PK
Re: Träff på Nobelbanan 17/7 -11
Jimmy
Waqr
Robban
Henke (onekillwonder)
Bjuggen
Malte
Lusse
Jonas
David
Mattias
Mats B
Waqr
Robban
Henke (onekillwonder)
Bjuggen
Malte
Lusse
Jonas
David
Mattias
Mats B
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
Re: Träff på Nobelbanan 17/7 -11
Tveklöst ställbar..Vad var det för drev som pajat i den ??Mr_Rustler wrote:Undra va som e bäst på eran bana?? Ställbar diff lr original diff??
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests




