Kännde på mig att det kunde komma nåt såntjonny h wrote: Toffel
Bash i Hallsberg 20101016-17? Vilka kommer? Och vilken dag?
Re: Söndag´s Bash i Hallsberg 20101003
Letar Baja 5B
Re: Söndag´s Bash i Hallsberg 20101003
Undrar om waqr sitter och redigerar film 
Re: Söndag´s Bash i Hallsberg 20101003
Japp, det gör jag faktisktRobban wrote:Undrar om waqr sitter och redigerar film
Gör den klar ikväll så laddar jag upp den imorgon kväll
Letar Baja 5B
Re: Söndag´s Bash i Hallsberg 20101003
Lovellywaqr wrote:Japp, det gör jag faktisktRobban wrote:Undrar om waqr sitter och redigerar filmBlir nog uppemot en 7 minuters film iallafall. Räknar med att det kommer ta datorn ca 2 timmar att göra filmen
![]()
Gör den klar ikväll så laddar jag upp den imorgon kväll
Re: Söndag´s Bash i Hallsberg 20101003
Under tiden du kan ju fundera på när vi får komma nästa gång. Var ju ett kanonställe att köra på 
Letar Baja 5B
Re: Söndag´s Bash i Hallsberg 20101003
Snart iaf! Sugen som fan igenwaqr wrote:Under tiden du kan ju fundera på när vi får komma nästa gång. Var ju ett kanonställe att köra på
Kommer lite grejjer från maffian som jag ska skruva dit först. Sen är jag good to go =)
Re: Söndag´s Bash i Hallsberg 20101003
Mmmm...är också sjukt körsugen
Får nästan bli grustaget till helgen tror jag 
Får nästan bli grustaget till helgen tror jag Letar Baja 5B
Re: Söndag´s Bash i Hallsberg 20101003
Skiter sig för mig i helgen iaf, Danne var är filmen 
Jonny Hedström
Mcd RR
Mcd RR
Re: Söndag´s Bash i Hallsberg 20101003
Jag kommer också!!jonny h wrote:Jo d får bli så i värsta fall, jag är inställd på detta nuwaqr wrote:Kan du inte ta med hunden i värsta fall? Skulle vara kul med ett nytt ansiktejonny h wrote:Hoppas jag kan få hunnvakt bara, tanten skulle på nåt annat skitBara det att han är hysterisk över dessa fordon, men det är ju hans problem!
mina grannars jyckar blir tokiga när jag drar igång monster bajan men om han ska vara i bilen så kan vi ju bara ställa den en liten bit bort så han slipper bli störd så får vi köra ett par promenader bara det ordnar sig =)
FAN VA JAG ÄR LADDAD!!!
Heppåle
Re: Bash i Hallsberg 20101009 "Here we go again"
Men noob robert nu redigerade du en gammal lik förbannat! Ser ju ut som det kommer 100 pers och fan vet vilka inlägg jag har svarat på nu
Well well jag kommer iaf! 
Re: Bash i Hallsberg 20101009 "Here we go again"
Jag kan väl för fan inte rå för att du har lässvårigheter?Michael wrote:Men noob robert nu redigerade du en gammal lik förbannat! Ser ju ut som det kommer 100 pers och fan vet vilka inlägg jag har svarat på nuWell well jag kommer iaf!
Hade jag startat en ny hade jag fått skäl för det istället
Kan vi få ihop lite fler då?? Waqr? Är du så kärringstyrd så du inte kan komma? Ta med henne så kan du dumpa henne på marieberg med tusään spään så har du juh löst det problemet =)
Re: Bash i Hallsberg 20101009 "Here we go again"
Hehe...nja hänger inte på henne i helgen. Kan vara så att jag står utan bil till helgen
Dock är jag sjukt sugen 
Om inte annat så lånar jag väl morsan och farsans bil men då kanske jag bara har tid att åka till grustaget i Karlskoga alternativt att dom kör mig dit. Kan ni inte komma hit istället på söndag och basha lite grustag?
Om inte annat så lånar jag väl morsan och farsans bil men då kanske jag bara har tid att åka till grustaget i Karlskoga alternativt att dom kör mig dit. Kan ni inte komma hit istället på söndag och basha lite grustag?
Letar Baja 5B
Re: Bash i Hallsberg 20101009 "Here we go again"
Går inte på söndag. Kan bara på lördagen 
Re: Bash i Hallsberg 20101009 "Here we go again"
F*n
Är såååå körsugen. Kan vi inte försöka nästa helg då?
Letar Baja 5B
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests



