Search found 9 matches

by Michael
07 Oct 2010, 18:14
Forum: Träffar i Sverige
Topic: Bash i Hallsberg 20101016-17? Vilka kommer? Och vilken dag?
Replies: 110
Views: 27327

Re: Bash i Hallsberg 20101009 "Here we go again"

Men noob robert nu redigerade du en gammal lik förbannat! Ser ju ut som det kommer 100 pers och fan vet vilka inlägg jag har svarat på nu :P Well well jag kommer iaf! :happy:
by Michael
07 Oct 2010, 18:12
Forum: Träffar i Sverige
Topic: Bash i Hallsberg 20101016-17? Vilka kommer? Och vilken dag?
Replies: 110
Views: 27327

Re: Söndag´s Bash i Hallsberg 20101003

Hoppas jag kan få hunnvakt bara, tanten skulle på nåt annat skit :mad: Kan du inte ta med hunden i värsta fall? Skulle vara kul med ett nytt ansikte :thumbsup: Jo d får bli så i värsta fall, jag är inställd på detta nu :thumbsup: Bara det att han är hysterisk över dessa fordon, men det är ju hans p...
by Michael
02 Oct 2010, 12:33
Forum: Projekt
Topic: Carson Attack Onroad 34 mm raceportat
Replies: 85
Views: 20480

Re: Carson Attack Onroad 34 mm raceportat

Det va inget illa menat. Dåligt skämt ser jag nu när jag läser igen. Låt mig vara den första att be om ursäkt.
Gillar alla här so far så no hard feelings gubbar!
by Michael
02 Oct 2010, 11:44
Forum: Projekt
Topic: Carson Attack Onroad 34 mm raceportat
Replies: 85
Views: 20480

Re: Carson Attack Onroad 34 mm raceportat

Ta med dig attacken ikväll istället robban så filmar vi lite ordentlig HD kvalité som du kan lägga upp i tråden sen? Så kör vi in min 5t lite också :)

Vet inte om jag ska starta en "träff" tråd istället kanske? :cheesy: annars får väl Mr :ot: flytta/radera mitt inlägg :)
by Michael
12 Sep 2010, 09:33
Forum: Träffar i Sverige
Topic: Vimmerby höst träff 11-12 september! Med eftersnack!
Replies: 455
Views: 93251

Re: Vimmerby höst träff 11-12 september!

Jättekul killar och Jessa! Vi ser redan fram mot nästa träff! Tack så mycket till alla som gjorde detta möjligt.
Micke & Robban
by Michael
05 Sep 2010, 20:51
Forum: Träffar i Sverige
Topic: Vimmerby höst träff 11-12 september! Med eftersnack!
Replies: 455
Views: 93251

Re: Vimmerby höst träff 11-12 september!

Jag är fan överpeppad =) Åker fan om det blir monsunregn det skiter jag i nu jävlar ska det bashas! :happy:

Vi drar ner redan på fredagen och korkar en pilsner så är det fler så får vi se till att sammanstråla tycker jag =)
by Michael
04 Aug 2010, 23:00
Forum: Foto
Topic: nybörjar bash i åsbro. Min baja5b
Replies: 5
Views: 3124

Re: nybörjar bash i åsbro. Min baja5b

Tack så mkt =) Kul att vara här. Hoppas man får träffa er den 11:e September i Vimmerby

edit* Och ja mycket nöjd med bilen =) Hoppas på att få se ett gäng olika i vimmerby så man blir lite hungrig på mer ;)
by Michael
01 Aug 2010, 20:37
Forum: Foto
Topic: nybörjar bash i åsbro. Min baja5b
Replies: 5
Views: 3124

Re: nybörjar bash i åsbro. Min baja5b

Japp grym fotograf :clap:
by Michael
01 Aug 2010, 20:29
Forum: Foto
Topic: nybörjar bash i åsbro. Min baja5b
Replies: 5
Views: 3124

nybörjar bash i åsbro. Min baja5b

Va ute och hade premiärtur med min nyinköpta Baja5b. Robzy va med och som vanligt så havererade bubbland efter 2 minuter =)