Search found 9 matches
- 07 Oct 2010, 18:14
- Forum: Träffar i Sverige
- Topic: Bash i Hallsberg 20101016-17? Vilka kommer? Och vilken dag?
- Replies: 110
- Views: 27327
Re: Bash i Hallsberg 20101009 "Here we go again"
Men noob robert nu redigerade du en gammal lik förbannat! Ser ju ut som det kommer 100 pers och fan vet vilka inlägg jag har svarat på nu
Well well jag kommer iaf! 
- 07 Oct 2010, 18:12
- Forum: Träffar i Sverige
- Topic: Bash i Hallsberg 20101016-17? Vilka kommer? Och vilken dag?
- Replies: 110
- Views: 27327
Re: Söndag´s Bash i Hallsberg 20101003
Hoppas jag kan få hunnvakt bara, tanten skulle på nåt annat skit :mad: Kan du inte ta med hunden i värsta fall? Skulle vara kul med ett nytt ansikte :thumbsup: Jo d får bli så i värsta fall, jag är inställd på detta nu :thumbsup: Bara det att han är hysterisk över dessa fordon, men det är ju hans p...
- 02 Oct 2010, 12:33
- Forum: Projekt
- Topic: Carson Attack Onroad 34 mm raceportat
- Replies: 85
- Views: 20480
Re: Carson Attack Onroad 34 mm raceportat
Det va inget illa menat. Dåligt skämt ser jag nu när jag läser igen. Låt mig vara den första att be om ursäkt.
Gillar alla här so far så no hard feelings gubbar!
Gillar alla här so far så no hard feelings gubbar!
- 02 Oct 2010, 11:44
- Forum: Projekt
- Topic: Carson Attack Onroad 34 mm raceportat
- Replies: 85
- Views: 20480
Re: Carson Attack Onroad 34 mm raceportat
Ta med dig attacken ikväll istället robban så filmar vi lite ordentlig HD kvalité som du kan lägga upp i tråden sen? Så kör vi in min 5t lite också 
Vet inte om jag ska starta en "träff" tråd istället kanske?
annars får väl Mr
flytta/radera mitt inlägg 
Vet inte om jag ska starta en "träff" tråd istället kanske?
- 12 Sep 2010, 09:33
- Forum: Träffar i Sverige
- Topic: Vimmerby höst träff 11-12 september! Med eftersnack!
- Replies: 455
- Views: 93251
Re: Vimmerby höst träff 11-12 september!
Jättekul killar och Jessa! Vi ser redan fram mot nästa träff! Tack så mycket till alla som gjorde detta möjligt.
Micke & Robban
Micke & Robban
- 05 Sep 2010, 20:51
- Forum: Träffar i Sverige
- Topic: Vimmerby höst träff 11-12 september! Med eftersnack!
- Replies: 455
- Views: 93251
Re: Vimmerby höst träff 11-12 september!
Jag är fan överpeppad =) Åker fan om det blir monsunregn det skiter jag i nu jävlar ska det bashas!
Vi drar ner redan på fredagen och korkar en pilsner så är det fler så får vi se till att sammanstråla tycker jag =)
Vi drar ner redan på fredagen och korkar en pilsner så är det fler så får vi se till att sammanstråla tycker jag =)
- 04 Aug 2010, 23:00
- Forum: Foto
- Topic: nybörjar bash i åsbro. Min baja5b
- Replies: 5
- Views: 3124
Re: nybörjar bash i åsbro. Min baja5b
Tack så mkt =) Kul att vara här. Hoppas man får träffa er den 11:e September i Vimmerby
edit* Och ja mycket nöjd med bilen =) Hoppas på att få se ett gäng olika i vimmerby så man blir lite hungrig på mer
edit* Och ja mycket nöjd med bilen =) Hoppas på att få se ett gäng olika i vimmerby så man blir lite hungrig på mer
- 01 Aug 2010, 20:37
- Forum: Foto
- Topic: nybörjar bash i åsbro. Min baja5b
- Replies: 5
- Views: 3124
Re: nybörjar bash i åsbro. Min baja5b
Japp grym fotograf 
- 01 Aug 2010, 20:29
- Forum: Foto
- Topic: nybörjar bash i åsbro. Min baja5b
- Replies: 5
- Views: 3124
nybörjar bash i åsbro. Min baja5b
Va ute och hade premiärtur med min nyinköpta Baja5b. Robzy va med och som vanligt så havererade bubbland efter 2 minuter =)



