Jag har haft fri tillgång till gott kaffe dygnet runt sedan i torsdags morsewaqr wrote:God morgon! Upptäckte precis att kaffet var slut så nu sitter man här med en kopp Nescafè
Vad gör DU just nu?
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
Re: Vad gör DU just nu?
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl
Har just beställt grejer till min MCD... finns att läsa i min tråd vad det är jag köpt..

MCD Evo 3 Sport
Walbro 990, 29cc Big Bore, Jetpro V2
Nyss gått upp..
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Morron!
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
morn gubbs! idag blire en liten film sekvens
på lite pro-mod. ska ta och samtidigt testa
videokameran i min nya kamera. hoppas
att det blir hyffs iallafall.
och hoppas för tusan att färgen kommer idag!!!
vill ju ha karren på nångång!
på lite pro-mod. ska ta och samtidigt testa
videokameran i min nya kamera. hoppas
att det blir hyffs iallafall.
och hoppas för tusan att färgen kommer idag!!!
vill ju ha karren på nångång!
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Ringde på olika MC/Cross företag för att se om dom kunde laga punka på mitt bakdäck till crossen, ja visst sa dom, arbetet kostar 550:- samt slang 100:- = 650:-
Nää fy faan, aldrig att jag betalat dom pengarna för att laga en punka... hehe, efter lite oönskade märken i fälgen och en blånagel så fick jag till slut bort däcket så jag kunde få ur slangen... så nu behöver jag bara köpa en slang för 100:- och en ask plåster för 25:- så är det fixat..
Nää fy faan, aldrig att jag betalat dom pengarna för att laga en punka... hehe, efter lite oönskade märken i fälgen och en blånagel så fick jag till slut bort däcket så jag kunde få ur slangen... så nu behöver jag bara köpa en slang för 100:- och en ask plåster för 25:- så är det fixat..
MCD Evo 3 Sport
Ett tips om du inte redan investerat i det är en uppsättning däckjärn från biltema. Kränger alla min däck själv. När du ska på med däcket är det kanon att smeta på lite diskmedel på däckkanten. Sedan är det bara att kränga på.Perkla wrote:Ringde på olika MC/Cross företag för att se om dom kunde laga punka på mitt bakdäck till crossen, ja visst sa dom, arbetet kostar 550:- samt slang 100:- = 650:-![]()
- madmike83
- Phone Number: 0709998877
kunde inte sagt det bättre själv ett måste när man byter däck tycker jagStelunex wrote:Ett tips om du inte redan investerat i det är en uppsättning däckjärn från biltema. Kränger alla min däck själv. När du ska på med däcket är det kanon att smeta på lite diskmedel på däckkanten. Sedan är det bara att kränga på.Perkla wrote:Ringde på olika MC/Cross företag för att se om dom kunde laga punka på mitt bakdäck till crossen, ja visst sa dom, arbetet kostar 550:- samt slang 100:- = 650:-![]()
Nää fy faan, aldrig att jag betalat dom pengarna för att laga en punka... hehe, efter lite oönskade märken i fälgen och en blånagel så fick jag till slut bort däcket så jag kunde få ur slangen... så nu behöver jag bara köpa en slang för 100:- och en ask plåster för 25:- så är det fixat..Lycka till
HPI Baja 5b ss konventerad till 5T med zenoah 30,5 pro mod. Woodser kaross
http://www.rccenter.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Sitter och dräglar över BLUR:s grejer... dom är så jäkla nice!
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
Tömmer det sista ur min nya kaffetermos. Verkar hålla värmen riktigt bra. Har skumpat omkring i 30mil
å det är fortfarande riktigt varmt
å det är fortfarande riktigt varmt
"A car is just fast enough when you stand in front
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl
- sideburn80
Sitter å är allmänt nöjd med helgen, speciellt söndagen. Då det både blev körning på senaste Buellen 12sx och sedan bash med Micke i Rödmyra. Trist bara att våra körningar inte blir så långa bara 
- madmike83
- Phone Number: 0709998877
haha ja din körning blev ju lång du kunde ju kört mersideburn80 wrote:Sitter å är allmänt nöjd med helgen, speciellt söndagen. Då det både blev körning på senaste Buellen 12sx och sedan bash med Micke i Rödmyra. Trist bara att våra körningar inte blir så långa bara
annat med min härk ska fan sätt snöre i den så kan ja springa runt med den nästa gång det blir körning
HPI Baja 5b ss konventerad till 5T med zenoah 30,5 pro mod. Woodser kaross
Har nyss bytt slanghelvetet på bakhjulet på crossen... det var ett helvette kan jag säga.. med så få verktyg som jag kunde använda utan att sabba hela fälgen... men en blånagel senare och massa timmar så är jag nu klar iaf, hoppas inte däcket är platt imorgon igen för då ska jag sänka skiten i selångersån... fick även iväg ett par skiftnycklar en 150 meter ut på lägdan åxå...
, ganska bra gjort av mig tycker jag... iaf i ilskans hetta.. 
MCD Evo 3 Sport