Offroad LS bana i Stockholm
- Benny Klimp
Re: Offroad LS bana i Stockholm
Måndag, skulle funka för mig en stund på dagen. Men då har jag ingen kärra att ta mig dit med 
Death, Destruction,Chaos, Filth and Greed.....
HPI BAJA 5B SS
Satans little helper.
HPI BAJA 5B SS
Satans little helper.
Vi kan väl köra en timme på söndag? Har svårt nästa vecka.
HPI Baja 5B SS
HPI Baja 5B FLUX "projekt Ultima"
- Benny Klimp
Absolut, jag och bagarn kan dyka upp på söndag. 
HPI BAJA 5B SS
Satans little helper.
HPI BAJA 5B SS
Satans little helper.
- Benny Klimp
Jag och bagarn var på banan igår och försökte dränera lite, det är en hel del vatten och det har verkligen ingenstans att ta vägen. Det är ordentligt uppkört av ungarna på cross.
Behövs nog minst en månad till. Fick lägga tillbaka lite pallar som dom hade kastat runt och hoppat sönder. Även däcken hade ju fått lite vingar.
Men vi måste vara mer än 2 om man ska få nånting gjort ordentligt.
Behövs nog minst en månad till. Fick lägga tillbaka lite pallar som dom hade kastat runt och hoppat sönder. Även däcken hade ju fått lite vingar.
HPI BAJA 5B SS
Satans little helper.
HPI BAJA 5B SS
Satans little helper.
Vi får hålla tummarna att vi nu får igenom att de kan komma upp med en grävare och gräva ur..Benny Klimp wrote:Jag och bagarn var på banan igår och försökte dränera lite, det är en hel del vatten och det har verkligen ingenstans att ta vägen. Det är ordentligt uppkört av ungarna på cross.
- Benny Klimp
Mja, som Benny klimp säger 
HPI BAJA 5B SS
Satans little helper.
HPI BAJA 5B SS
Satans little helper.
- Benny Klimp
Nä nu e jag trött på den här skiten, nu blir det fan att trotsa vattnet nästa helg om det inte regnar.
Är det nån som e på? Om inte annat så måste vi ha banskötsel, och vi behöver ju vara fler än 2 som går dit.
Så nästa helg it is........ Vilka är på?
Är det nån som e på? Om inte annat så måste vi ha banskötsel, och vi behöver ju vara fler än 2 som går dit.
Så nästa helg it is........ Vilka är på?
HPI BAJA 5B SS
Satans little helper.
HPI BAJA 5B SS
Satans little helper.
- Benny Klimp
Hallå hoppas många ser det här, bagarn ringde precis... och det går att köra en KORT-verision av banan vilket vi tänkte göra imorgon!!!!
Han var och kikade mkt vatten på ena delan men andra går bra att köra på... så vi kortar av den helt enkelt...
Hopas nu så många som möjligt kommer

Han var och kikade mkt vatten på ena delan men andra går bra att köra på... så vi kortar av den helt enkelt...
Hopas nu så många som möjligt kommer

HPI BAJA 5B SS
Satans little helper.
HPI BAJA 5B SS
Satans little helper.
Tja....
Håller helt och hållet med, vi måste se till att fåordning på banan. Kalle & jag har ju snackat med kommun, idag har vi skickat iväg ett mail med önskemål om saker att få hjälp med. Vi kommer få svårt att bli av med vattnet utan grävare, Men vi kan ju givetvis se till att göra det bästa av saken tills vi kan få mer hjälp.
Nästa helg är det körning i Valdermarsvik, stor träff som jag & kalle ska åka på . Hoppas fler från Stockholm kan haka på då det kommer bli en kul träff. Men helgen efter kan jag ta ett krafttag med banan!!!
Kom igen nu ala gasglada och haka på ner till träffen, sen tar vi stortag med vår bana..
För mer info, kolla i nosringen tråden.. Vi kan alla mötas och samköra ner vid intresse
Håller helt och hållet med, vi måste se till att fåordning på banan. Kalle & jag har ju snackat med kommun, idag har vi skickat iväg ett mail med önskemål om saker att få hjälp med. Vi kommer få svårt att bli av med vattnet utan grävare, Men vi kan ju givetvis se till att göra det bästa av saken tills vi kan få mer hjälp.
Nästa helg är det körning i Valdermarsvik, stor träff som jag & kalle ska åka på . Hoppas fler från Stockholm kan haka på då det kommer bli en kul träff. Men helgen efter kan jag ta ett krafttag med banan!!!
Kom igen nu ala gasglada och haka på ner till träffen, sen tar vi stortag med vår bana..
För mer info, kolla i nosringen tråden.. Vi kan alla mötas och samköra ner vid intresse
- Benny Klimp
Hallå gott folk!
Idag har vi varit och kört på banan, vilket gick ypperligt att köra över hela banan. Den behövde lite kärlek att lägga igen nån pöl bara, och jämna ut där crossarna har kört. Men när vi väl hade gjort det så gick det riktigt bra. Var väldigt kul att ha ut kärran igen.
Dessvärre så gick Bagars dragstart sönder helt, så han kunde inte köra alls.
Så nu hoppas jag att det kanske dyker upp lite folk så vi blir några fler och kan hjälpas till.
Om vädret tillåter så kommer vi köra nästa helg.
Hoppas att vi ses Mvh Benny Klimp

Idag har vi varit och kört på banan, vilket gick ypperligt att köra över hela banan. Den behövde lite kärlek att lägga igen nån pöl bara, och jämna ut där crossarna har kört. Men när vi väl hade gjort det så gick det riktigt bra. Var väldigt kul att ha ut kärran igen.
Dessvärre så gick Bagars dragstart sönder helt, så han kunde inte köra alls.
Så nu hoppas jag att det kanske dyker upp lite folk så vi blir några fler och kan hjälpas till.
Om vädret tillåter så kommer vi köra nästa helg.
Hoppas att vi ses Mvh Benny Klimp
HPI BAJA 5B SS
Satans little helper.
HPI BAJA 5B SS
Satans little helper.
Hallå alla!
Nu är det väl snart dags för en riktig träff?
Bagarn och Benny klimp har tjuvtränat tillräckligt vid det här laget
Jag har plöjt ner ca 10 lakan i dator och tidtagningssystem så nu kan vi se vem som är snabbast på riktigt
Alla nya LS åkare är alltid välkomna på våra träffar. Det spelar ingen roll hur man kör, bara vi har roligt!
Nu är det väl snart dags för en riktig träff?
Bagarn och Benny klimp har tjuvtränat tillräckligt vid det här laget
Jag har plöjt ner ca 10 lakan i dator och tidtagningssystem så nu kan vi se vem som är snabbast på riktigt
Alla nya LS åkare är alltid välkomna på våra träffar. Det spelar ingen roll hur man kör, bara vi har roligt!
HPI Baja 5B SS
- Benny Klimp
Låter ju underbart...övat och övat...
Fan vad coolt Kalle...jag e på.
Vad sägs om i helgen? Det ska ju vara fint väder hela helgen!

Fan vad coolt Kalle...jag e på.
Vad sägs om i helgen? Det ska ju vara fint väder hela helgen!
HPI BAJA 5B SS
Satans little helper.
HPI BAJA 5B SS
Satans little helper.
Tja killar..
Jag har legat lågt senaste året, men nu är det dags att piska bajan igen.
Hoppas kunna lägga några timmar på banvård och åka på helgerna framöver!
jag kommer hålla koll här i tråden..
Stickan
Jag har legat lågt senaste året, men nu är det dags att piska bajan igen.
Hoppas kunna lägga några timmar på banvård och åka på helgerna framöver!
jag kommer hålla koll här i tråden..
Stickan
- Benny Klimp
Jag och Bagarn kommer köra på söndag, och vårda banan lite. Hoppas lite fler dyker upp. 
HPI BAJA 5B SS
Satans little helper.
HPI BAJA 5B SS
Satans little helper.