Kollar igenom lite bilder nu... kanske redigerar några, kanske somnar, vi får se
Träffar på Tunarp Bashland (Sandhem)
Re: Träffar i Tunarp Bashland (Sandhem)
Kan bara instämma att det var en kanondag! David och Fredrik, ni är grymma
Och dubbelhoppet är ju helt grymt nu! Fasen vad skoj det var det lilla jag körde

Kollar igenom lite bilder nu... kanske redigerar några, kanske somnar, vi får se
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Tusen tack !
Måste skjuta över en stor del av äran för träffen på Gute.....hans engagemang och jobb inför detta event har varit helt outstanding !
Väldigt kul att de flesta verkar gilla banan också !
Hoppas till nästa träff kunna ha igång tidtagningen för de som är intresserade av det också !
Blir ju alltid knöligt att manuellt räkna varv och hålla ordning på allt.
Kunde inte ha fått till en bättre dag !
Rätt temperatur, lagom mycket sol och ett helt fantastiskt gött gäng på plats som gjorde hela träffen till en riktigt klockren dag !
Stort tack också till alla som hjälpte till att vända bilar, kratta grus och gräva !

Måste skjuta över en stor del av äran för träffen på Gute.....hans engagemang och jobb inför detta event har varit helt outstanding !
Väldigt kul att de flesta verkar gilla banan också !
Hoppas till nästa träff kunna ha igång tidtagningen för de som är intresserade av det också !
Blir ju alltid knöligt att manuellt räkna varv och hålla ordning på allt.
Kunde inte ha fått till en bättre dag !
Rätt temperatur, lagom mycket sol och ett helt fantastiskt gött gäng på plats som gjorde hela träffen till en riktigt klockren dag !
Stort tack också till alla som hjälpte till att vända bilar, kratta grus och gräva !
Tack alla inblandade för en sjukt rolig dag!
Jag kör en HPI Baja 5B ss
-
Hpibaja.dk
- Phone Number: 0733705979
Sinnessjukt rolig dag
när är nästa träff? Vad är det som gäller om man skulle vilja ta sig några varv på banan en dag då det inte är nån träff? 
Hpi baja 5b obr reedcase fullmod 30.5 "jägermeister"
Hpi baja 5b zen 29 basher
GRÄSTORPSMAFFIAN!
Hpi baja 5b zen 29 basher
GRÄSTORPSMAFFIAN!
- Dave
- Site Admin
Re: Sv: Träffar i Tunarp Bashland (Sandhem)
Kontakta mig eller BajaGute så kollar vi om området är ledigt.Hpibaja.dk wrote:Sinnessjukt rolig dagnär är nästa träff? Vad är det som gäller om man skulle vilja ta sig några varv på banan en dag då det inte är nån träff?
Hästfolket har ju företräde i alla lägen.
Och ibland är dom hyfsat flexiblaDave wrote:Kontakta mig eller BajaGute så kollar vi om området är ledigt.Hpibaja.dk wrote:Sinnessjukt rolig dagnär är nästa träff? Vad är det som gäller om man skulle vilja ta sig några varv på banan en dag då det inte är nån träff?
Hästfolket har ju företräde i alla lägen.
- Dave
- Site Admin
Kan glatt konstatera att träffen 2013-05-25 var den med flest offroad largescale bilar vi haft i Sverige hittills.
Vimmerbyträffen på hösten 2011 hade vad jag kan förstå 30 bilar och var den som hittills varit störst.
Vi hade 31st på plats i lördags, men tyvärr är det bara 28st på gruppbilden eftersom 3 hann åka innan fotot togs....
Stort tack till alla !!!

Vimmerbyträffen på hösten 2011 hade vad jag kan förstå 30 bilar och var den som hittills varit störst.
Vi hade 31st på plats i lördags, men tyvärr är det bara 28st på gruppbilden eftersom 3 hann åka innan fotot togs....
Stort tack till alla !!!
Räknas det att min stod i Opeln och att jag aldrig kom till startlinjen?Dave wrote:Kan glatt konstatera att träffen 2013-05-25 var den med flest offroad largescale bilar vi haft i Sverige hittills.
Stort tack till alla !!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DAVID!?!? Har du tittat på hur det är med tider nästa helg? 
- Dave
- Site Admin
Jajjamensan!AndHu wrote:DAVID!?!? Har du tittat på hur det är med tider nästa helg?
Hästfolket har träning både lördag och söndag fram till 13:00. Lite surt för de som har långt att åka.....
Frågan är ju istället hur ni har det nationaldagen och "klämdagen" den 7/6?
- KaptenMagnus
- Phone Number: 0709475583
Nationaldagen tror jag att jag kan. Fredagen får jag ta rätt på Saab resterna vi lämnade i Göteborg i helgen. Hade varit kul att komma ner och se hur ni har det. Man blir ju sugen när man ser alla härliga bilder och filmer.
Bättre att fråga och verka dum än att inte fråga och förbli dum.
Tyvärr så funkar det inte innan helgen för min del. Torsdagen kommer gå åt till att få ordning på det sista i min nya lya och fredagen är ingen klämdag för mig.Dave wrote:Jajjamensan!AndHu wrote:DAVID!?!? Har du tittat på hur det är med tider nästa helg?
Hästfolket har träning både lördag och söndag fram till 13:00. Lite surt för de som har långt att åka.....
Frågan är ju istället hur ni har det nationaldagen och "klämdagen" den 7/6?
Ska inte göra ett smack till helgen, så jag kan och är väldigt sugen

Losi 71cc Rcmax
Skopod 62cc Kraken vekta 5
Outlaw hybrid 32cc
Losi 5b
HPi baja
Skopod 62cc Kraken vekta 5
Outlaw hybrid 32cc
Losi 5b
HPi baja
- Dave
- Site Admin
Har precis fått meddelande om att Bashland är ledigt både lördag och söndag!
Hästfolket har åkt i väg på en tävling!

Hästfolket har åkt i väg på en tävling!
Nice! Bara att välja en dag så kommer jag!